Interieurtopic

Even een vraagje hier! Onze bar is ‘zwevend’. Heb net het achterste latje zwart geverfd waardoor het nu dus zwevend lijkt super mooi. Alleen die bak erna is niet zwevend (bedachten we ons later pas). Nu dacht ik dat het misschien mooi is om dat zwevende optisch door te trekken. Dus de onderste rand zwart verven zodat het lijkt alsof dat zwevend is en het mooi doorloopt. Maar ben ook bang dat het lelijk is. Wat denken jullie?

afbeelding

afbeelding

afbeelding

Edit: hmmm waarom toont ie de fotos ineens gedraaid?

Oh ik vind dit wel een hele mooi lookalike. En nog iets goedkoper dan die van Ikea. Nu wil ik de bijpassende nachtkastjes haha.

Misschien eerst met zwart tape proberen. Mocht het mooi zijn, kan je het verven.

2 likes

Ja als ik hem zo zie vind ik hem ook mooi! Maar als ik dan die van ikea ernaast zie vind ik die toch mooier. Maar goed, heb er toch geen ruimte voor dus maakt niet uit welke ik mooier vind haha

1 like

Ik kan deze kast niet vinden op hun site… Heb je misschien een linkje of naam van het model? :slight_smile:

Heeft iemand ervaring met het schilderen van een Hemnes kledingkast van Ikea? Ik zie vaak dat mensen die ladekast schilderen maar ik wil die eigenlijk in het zwart kopen en dan deze kledingkast zelf zwart schilderen (voor de babykamer):

Oh, en hoe zouden jullie deze kleur omschrijven? Cognac? Oranje? Ik probeer een muurverf te vinden die hier in de buurt komt.

Is flexa indian spice te oranje? Op oranjebruin zie ik ook wat, maar vanaf beeld lastig te beoordelen.

Die had ik zelf ook al opgeslagen inderdaad! Denk dat die heel dicht in de buurt komt. Dankjewel!:blush:

1 like

Resene moroccon spice (kan je vast laten mengen ergens, ik ken het merk niet) is ook wel passend… iets minder oranje

1 like

Ik zou zeggen Camel? Ziet er leuk uit!

1 like

Mijn tv meubel dilemma duurt voort. Ik zit er nu maar aan te denken hem te vervangen (hij is al redelijk oud) voor the frame en er dan gewoon een leuk klein kastje bij te zetten. Hebben jullie inspiratie?

Mag ik vragen welke bank dit is?

Tuurlijk, dit is hoekbank Lorani van In.House.

Weet iemand of er een goedkopere spiegel is die hierop lijkt?

Wij krijgen gewoon over 6 weken onze nieuwe bank! Het gaat een hoekbank worden. Het bovenste is een showmodel met andere poten en is kleiner dan wat wij uitgezocht hebben. Ik heb veel groene accenten in huis en een mini bibliotheek met hoge lundia kasten. De langste muur in het huis is geel alleen die is wat lastig om op de foto te zetten. Dus hier is een foto van de kleur met de kerstboom op de voorgrond. We gaan voor mid century modern en er moet nog een nieuwe koffietafel komen. Mijn eerst idee was om

Deze tafel te nemen, maar hebben jullie misschien nog ideeën?

Zelfgemaakt :wink:

blog spam

https://zolea.be/diy-sunburst-mirror/

17 likes

Gefeliciteerd, altijd leuk zo’n grote keuze! Heb je al een kleed? Anders kan de tafel-bank combi misschien wat kil worden. Met kleed kan het denk ik wel!

Zo blij met ons nieuwe kleed! Lekker groot ook

12 likes

Ik ben op zoek naar een wandlamp voor naast onze gele stoel:

Om het een beetje rustig te houden, zouden we graag een zelfde soort kap willen als de lamp die op de vensterbank staat:

Maar we komen er maar niet uit! We hebben alle bekende webshops al gehad en voor pan gevoel heel Google uitgespeeld. Wandlamp Morris van de Karwei leek in de buurt te komen maar deze is te groot (de stang steekt te veel uit). Iemand ideeën voor een webshop, zoekterm of lamp?

1 like

Heb je al op Fonq gekeken?