Ik weet dat kwantum zo’n soort staande lamp heeft, maar die is wel cheap. (heeft dus ook wel invloed op het uiterlijk haha).
Etsy?
Op Etsy kun je links in je scherm selecteren op Nederlandse sellers! Onder het kopje "Home & Living vindt je “Wall Decor”, er is echt veel leuks. Als je in die categorie op line drawing of screen print zoekt vindt je allerlei mooie dingen.
Op Instagram kun je de tag dutchillustrators checken, lekker doorklikken.
Daarnaast zijn er veel markten waar je kan kijken, zoals de SundayMarket in Westerpark en de Maker Market in de Hallen.
Ik heb zelf een deze van Liekeland en een kleinere van belliesartboutique. Verder vind ik alles van yararuby ook leuk.
Iemand een idee wat voor soort lamp hier leuk bij staat? Ik blijf het maar uitstellen, omdat ik elke keer twijfel. Ook moeten we de keuken nog afmaken…
superduur, maar ik denk dat de umage asteria hier prachtig zou zijn.
Zou dit er denk ik wel mooi bij vinden:
Of deze:
Hoe zou je je eigen smaak omschrijven? Is moeilijk voor een ander te bedenken zeg
Ja deze had ik ook bedacht! Lijkt me heel mooi
Ik weet niet hoe deze stoel specifiek zit, maar vind over het algemeen de eigen spullen van wehkamp niet lekker zitten. Echt heel hard altijd, staat ook ergens bij 1 van de banken een review met dat een sinaasappelkistje nog beter zit. 2 vriendinnen hadden/hebben een wehkampbank en zit echt voor geen meter.
Zou zelf dan eerder die van woononline (heb ik zelf ook) of de loveseat van Sissyboy aanraden. Die zitten beiden iig wel heel lekker.
www.kunstveiling.nl staat ook veel op, je kunt filteren op formaat, prijs, stijl en onderwerp wat de zoektocht wat makkelijker maakt.
Ik heb niet de hemnes maar de brimnes kast verbouwt en geschilderd… lijkt me dat het bij de hemnes ook wel kan dan…
Het was wel al een oudere versie, naast dat ie aangepast is zodat ie onder schuin dak kon heb ik hem dus ook volledig geschuurd en daarna geverfd.
Ik wil mijn studeerkamer gaan verven in een rustige kleur, liefst alle muren. Het is een vrij klein kamertje met een licht houten bureau, een donkerbruin geverfd kastje, en wat planten in witte potten. Er komt waarschijnlijk nog een witte staande lamp bij.
Het is een totaal non-dillema, want ze lijken zo op elkaar, maar zouden jullie voor pretty pastry of voor rich butterscotch kiezen? De muren in andere kamers zijn wit, royal blue en spiced honey (overbekend volgens mij). Ik ben bang dat pretty pastry een beetje rozig zal zijn, en van butterscotch vrees ik juist dat het te (saai) bruinig is. Een tester kan ik kopen, maar vind ik relatief duur en geven ook niet altijd de kleur goed weer (maar misschien ligt dat aan hoe ik ze gebruik).
Ik heb besloten dat ik dit jaar lekker veel naar de kringloop wil en mijn huis wat meer af wil maken. Nu al zin in
Bedoel je andersom? Er zit toch absoluut geen roze in pretty pastry? Ik zou gaan voor butterscotch, pastry is een beetje vies kleurtje.
Misschien is een lambrisering schilderen ook leuk. Steekt mooi af met je bureau, lamp en planten maar behoud wel het lichte van de kamer
Nee ik bedoel het niet andersom. Op mijn laptop lijkt het een beetje rozig. Nu op m’n telefoon weer niet. Misschien toch maar een tester dan?
Lambrisering vind ik niet zo mooi, op zich vind ik butterscotch een mooiere kleur, maar omdat ik denk dat de hele kamer verven meer rust geeft dan 1 muur, misschien toch voor de lichtere gaan? Ik slaap er nog een nachtje over.
Iemand tips voor leuke betaalbare gordijnen?
Edit: ben al bij de Ikea en Hema geweest
Op maat? Veneta. Niet per se betaalbaar, want gordijnen zijn nou eenmaal duur, maar wel betaalbaarder dan andere alternatieven die ik gezien heb.