Hier in huis hangen posters van schilderijen die ik mooi vindt, een poster van een evenement van een land waar ik heb gewoond en m’n hart heb verloren en een ingelijst artikel van een blog die me raakte… je kan in principe alles in laten lijsten haha
Dus denk ook eens aan muziek waar je fan van bent, je favoriete vakantieland, je lievelingsdier, een poster van een mooie film, een goed artikel… alles kan
Kwantum.
Ik heb deze, hij is super mooi maar niet heel erg stevig. De pootjes vind ik een beetje fragiel in verhouding met de stoel. Maar bij ons wordt hij niet intensief gebruikt dus staat wel heel mooi
Ik heb rich butterscotch op de muur, vind het een heel mooie kleur maar zou hem persoonlijk wel combineren met een heel lichte andere kleur. Anders vind ik hem wel wat heftig bruin. Dat kan in een kleine kamer ook goed, als je maar niet bijvoorbeeld 1 muur in butterscotch doet. Dan liever nog een hoekje om. Ik wil wel een foto toevoegen van mijn eigen muur maar weet niet hoe
Leuke stoelen! Waar zijn die van?
Thanks! Nooit van gehoord, maar die is echt prachtig.
Die lamp blijft mooi! Ik heb hem alleen op de slaapkamer al hangen.
@zwaardvis de stoelen zijn van Loods 5. Je kan ze vinden als je zoekt op eetkamerstoel shanghai.
Het helpt vaak ook om zaken als stoelen te kopen de grootste objecten staan. Dan kan je ook beter zien wat wel/niet kleurt/staat.
Heeft iemand ervaring met een luchtbevochtiger? De luchtvochtigheid in mijn huis is vrij laag. Ik heb geen radiatoren maar vloerverwarming, dus ik kan ook niet van die bakjes ophangen. Ventilatieroosters van mijn ramen staan al open maar werkt niet enorm goed. Iemand een tip?
Ah ben benieuwd naar de foto! Die kun je oploaden vanaf je telefoon, via het blauw/witte icoon met het pijltje omhoog rechts onder naast het antwoordvak.
Die stoelen
En als je nou, net zoals ze bij Fonq doen, een kleed onder de tafel legt? Dan breek je het hout op hout al weer wat.
Wij hebben op 't werk sinds kort een pvc visgraatvloer en die is zoooo mooi dat ik nu echt niks anders meer zou willen als ik een koophuis heb haha.
Had vanochtend al wat pogingen gedaan maar toen lukte het niet, nu hopelijk wel! Edit: oké zie dat je op deze foto heel weinig kunt zien haha, ik probeer iets nieuws
Foto van groter deel van de kamer
weg
Volgens mij is het bij nieuwbouw beter qua vocht om eerst (goedkoop) te behangen totdat alles goed is gedroogd. Na een jaar zou je dan kunnen verven dacht ik. Wat we bij ons eigen nieuwe (maar niet nieuwbouw) huis hebben gedaan is eerst even alles witten en verhuizen. We hadden een bepaalde inrichting in ons hoofd maar toen alle meubels eenmaal stonden hebben we toch nog flink geschoven. Daardoor hebben we een andere keuze gemaakt qua op welke muur we welke kleur wilden.
Voor ons kleurenpalet zijn we uitgegaan van een bepaalde gekleurde stoel omdat de rest vrij neutraal is en met alle kleuren wel zou kunnen. Er staan veel kleurenpaletten op pinterest, heb je daar al gekeken?
Wij hebben er twee, eentje voor de benedenverdieping en eentje op de slaapkamer van dochter. Ik voel het meteen als de luchtvochtigheid te laag is, dan heb ik meteen droge ogen/last van mn neus etc. Zou niet meer zonder willen.
Oh klinkt goed! Is die die jullie hebben een aanrader?
Ze zijn beiden van medisana en allebei prima. Beneden hebben we de AH661, daar kun je een geurolie in doen zodat t ook lekker ruikt. Boven hebben we de AH665, hier kun je wat meer op in stelllen. Om dochter niet wakker te maken stellen we een boven en beneden grens in (of een tijd) van de luchtvochtigheid zodat het apparaat zelf aan en uit gaat. Deze heeft wel een verlicht display dus als ze hem zelf snachts wil gebruiken, moet je daar iets voor zetten als je er last van hebt.
Ohja bij die witte hoor je amper iets en bij die zwarte hoor je soms zachtjes water lopen maar niet storend.
Ik heb de Medisana AH665, in eerste instantie gekocht voor de planten maar ik sta er echt van te kijken wat een verschil het voor mensen maakt. Normaal gesproken heb ik de hele winter heftige hoofdpijn, dit jaar gewoon niet! Tenzij hij leeg is en ik vergeet hem te vullen haha. Echt een fijn apparaat met veel functies.