Wij hebben precies hetzelfde en zijn voor de kleine slaapkamer gegaan. Mijj vriend staat vaak een uur eerder op en ik slaap echt zoveel beter omdat ik hem niet hoor rommelen in de badkamer of in de kledingkast. De andere kamer gebruiken we als hobbykamer en zelf vind ik het fijner om daar meer ruimte voor te hebben
Als je 's avonds je kleding klaarlegt voor de volgende dag is het probleem van ârommelen in de kastâ ook opgelost toch?
Eén kant van het bed tegen de muur zou wat mij betreft echt een no-go zijn.
Kun je wel vanuit de grote kamer bij het toilet komen zĂłnder door de kleine kamer te moeten? Want als je wellicht vaak mensen te logeren hebt dan is het misschien ook vervelend als je de kleine kamer voor jezelf houdt en andere personen dan door je slaapkamer heen moeten om te kunnen plassen. Stelt wellicht niets voor maar ik had een vriendin die daar destijds helemaal gek van werd in haar vriend zijn studentenperiode 
Ik heb dezelfde situatie thuis, 2 slaapkamers, de grote aan de badkamer (douchehok) waar we slapen en in de kleinere kamer staan de kledingkasten.
Vind het prima werken zo, en idd superfijn dat het bed niet tegen de muur staat.
Mijn vriend gaat later naar bed dan ik, en ik sta vroeger op dus dan zou hij sowieso wakker worden als ik sâ ochtends het bed uit ga.
We hebben vanmiddag de keuken gekocht. 
Deze kastjes, donkere spoelbak maar dan de kraan (zwarte quooker) in het werkblad en zonder het achterste randje, onderste werkblad en Siemens apparaten.
En nu nog even wachten tot oktober haha.
Zoooo cute! En heel cozy je bed 
Jij was het toch die aan het puzzelen was met de inrichting van je huis? Hoe is het geworden? 
Oh ik herken jouw gevoel helemaal! Zoveel moois en bijna al mijn geld gaat naar de inrichting van mijn huisje
.
Jaaa! Uiteindelijk toch mân bureau in de kast ingebouwd en dat js mega goed gelukt! De tafel in de lengte en omdat de stoeltjes heel smal zijn hoefde ik geen bankje
Weg
Daar waar de beige stoel staat komt deze week mân velvet zeegroene bank 
ZIet er heel mooi uit zo! Waar is je eettafel van? Ik vind het leuk dat de poten niet zo grof zijn.
En dubbelpost, maar zijn er mensen die een prullenbak van Joseph en Joseph hebben? Zo eentje met meerdere vakken. Is het het geld waard?
Nee wel een van Brabantia met 3 bakken, heel blij mee! Je moet ze alleen wel vaak legen.
Ohh die ziet er ook mega mooi uit. Ik ga die ook even bekijken, thanks!
Die brabantia hebben wij ook. Ik heb er geen probleem mee om vaak te legen. Ik ben gevoelig voor geurtjes en vind dat je het anders toch te snel gaat ruiken. Wij zijn heel blij met deze prullenbak!
Die is van Beliani!
https://www.beliani.nl/eettafel-laredo.html?channable=e14118.NzY1MzA&gclid=Cj0KCQiAw4jvBRCJARIsAHYewPPmOtrkO-p6Yl0znsEDCZ0vHauSAjHwM1t1jJ082BqYhz71kKFD45gaAr39EALw_wcB
Lekker budget proof 
Wij hebben een hom ra ne xo. Rib uit mijn lijf (voor een prullenbak) maar ben er super blij mee. Dit was de enige met 4 vakken en variatie in grootte, waardoor we nu een groot vak hebben voor plastic, klein uitneembaar vakje voor groen en dan twee middel bakken voor rest en glas. Zo hebben we alleen nog maar een los doosje voor papier in de keuken staan en verder zit alles in die ene prullenbak. Grote aanrader wat mij betreft
Ik ga verhuizen! En in mijn nieuwe woning wil ik graag donker blauwe muren, want ik vind dat een mooie en luxe uitstraling hebben. Ik twijfel alleen welke muren ik moet doen. Qua lichtinval is het hetzelfde, maar ik weet niet of ik de muur achter de bank moet verven, of de muur daartegenover waar de tv hangt. Heeft iemand tips/ervaring met zoân keuze maken?
Weet iemand hoe deze lamp in 't echt is? Is het wel leuk of te druk op de muur? Wou 'm eigenlijk in mân slaapkamer hebben, leek mij wel een gezellige lamp voor mân chill avondjes 
Jaaa ik vind m top!
Wij hebben het kleinere model zonder groen bakje er in, heel blij mee! En hebben ontdekt dat de vuilniszakken van de Lidl zonder trekband er in passen! Dat scheelt weer want die zakken van Joseph Joseph zijn zo onnodig duur.
Ik zou ook gordijnen doen! Wij hebben een schuifpui en uiteindelijk wel ook nog een rolgordijn opgehangen omdat soms de zon zo naar binnenkomt en je kon dan niet meer zonder verblind te worden in de woonkamer zitten! Vind dan een rolgordijn wel fijn omdat je niet gelijk alles dicht hebt zitten