@vuilnisglitter influencers, de AH665 komt mijn kant op!
Goedzo, krijg je geen spijt van!
Iemand hier enig idee waar je een mooi kunstboeket kunt kopen? Ik hou wel van de bloomon stijl, maar hier in de periferie is dat wat lastig vinden en de ‘gier’ in mij wil liever een mooi, vol kunstboeket. Mag wel best wat kosten, zolang het er maar niet ala xenos nep uitziet XD
Ik heb er 1 van kunstbloemenennaaldhakken.nl. Wel prijzig maar goede kwaliteit. En ik heb er 1 besteld via de Instagram Petervanson. Die lijkt nog echter maar die hebben geen website oid.
Nep bloemen weet ik niet, maar je kan ook hele mooie gedroogde bloemen krijgen. BV bij raket en distels?
Ik ben dus al een tijdje op zoek naar een fauteuil. Eentje die echt lekker zit en een beetje speels/rond is (niet zo’n vierkant blok) en in een kleur verkrijgbaar is. Hebben jullie tips?
Die wilde ik ook aanbevelen! Favoriete meubel in mn huis.
Heb de mijne via marktplaats kunnen kopen, komt best regelmatig 1 in goede staat voorbij!
@paraplu ik vind die wel erg mooi! Vraag me alleen af of hij ook geschikt is om lekker in te loungen? Hij lijkt zo klein
Ik ben net verhuisd naar een nieuwe kamer waar een donkergrijze vloer in zit. Er is een muurtje dat ik in een andere kleur dan wit wil hebben, maar weet niet zo goed welke en dan met name icm die vloer. Ik heb een voorkeur voor groen- of blauwtinten, de wat donkerdere kleuren. Ik heb al heel lang geen kleur gehad op een muur, dus weet ook niet zo goed meer hoe het uitpakt in het echt.
Is er iemand hier met een donkere vloer die sowieso wat tips heeft om het lekker licht te houden? Ik heb gelukkig wel heel veel daglicht dus het is sowieso geen donker hol, maar ik heb bijvoorbeeld ook een donkergrijze bank dus ik wil niet dat het een soort van donkergrijze massa wordt :’)
Ik kan eindelijk weer schaamteloos tv kijken zonder dat de hele buurt meekijkt, eindelijk hangen de overgordijnen
Ook het Woood wandrek hangt inmiddels @Clarity, Thanks voor de tip!
Ik weet niet of je er van houdt maar ik denk dat dat heel mooi is met dit en lichthouten meubels:
Wij hebben lekker veel plantjes neergezet
In het echt lijkt op de een of andere manier meer. Echt blij mee
Wat leuk jouw bankje! Zelf gemaakt?
Nee gekocht van marktplaats. Het is een bank uit een Pools klooster. We hebben m wel geverfd maar twijfelen of we het zo laten of wit maken… we hebben ook een blauwe muur en het staat niet niet leuk bij elkaar eigenlijk
Oh nee dit is qua kleur wel het laatste dat ik zou kiezen haha. Ik zou me helemaal Marie Schrader uit Breaking Bad voelen.
Vind de tweede tafel wel heel leuk, thanks!
Ik zou bij een donkergrijze vloer niet enkel koele tinten doen. Lijkt me vooral ‘s avonds en ‘s winters erg koud. Wellicht kan je blauw combineren met een cremekleur of terracotta? Of groen met een okergeeltint. Op pinterest kan je onder kleurpaletten vaak mooie kleurcombinaties vinden.
Oh dat zegt me niks haha, wij hebben de bank dus in zo’n donker mauve kleurtje en ik vind het donker maar toch fris!
Heeft er iemand een Emma matras? En zo ja, bevalt het?
Ik heb al heel lang een Tempur matras waardoor ik geweldig slaap maar hij is maar 140x200 terwijl m’n vriend bijna de 2 meter aantikt, het is dus tijd voor een groter bed. M’n vriend slaapt echt slecht door het te kleine bed maar op het moment hebben we geen slordige €2.500 over voor een nieuwe Tempur, laat staan de extra weetikhoeveel voor een bed erbij. Die Emma matrassen zijn wel binnen budget.
Ben dus heel benieuwd naar de ervaringen!
Leuk hè! Misschien verven we het nog wel… als het meer “af” is en we echt weten welke kleur het moet zijn
Ik ben zaterdag tegen deze vintage Pastoe koffietafel aangelopen, van ongeveer eind jaren '60. Of meer m’n moeder eigenlijk, want zij zag 'm en liep er gelijk op af, omdat het precies de tafel is waar ze is mee opgegroeid bij haar ouders. Dus nu heb ik exact dezelfde koffietafel als mijn grootouders vroeger hadden, alleen een slagje kleiner en ik ben zo gelukkig