Toffe tafel! Wij zitten zelf ook te kijken naar meubels van pastoe, in ons geval een tv meubel.
Is dit een foto van jou zelf? Zo ja, waar is het kleed van ?
Toffe tafel! Wij zitten zelf ook te kijken naar meubels van pastoe, in ons geval een tv meubel.
Is dit een foto van jou zelf? Zo ja, waar is het kleed van ?
Is je bank ook van Made? Wil daar een bank kopen maar twijfel nog
Ben vooral benieuwd of ie lekker blijft zitten
Toffe inrichting zeg! Super gaaf. Ik twijfelde omdat hij zo uit een tijdschrift kon komen
Ja! Ik heb deze nu sinds april en ben er echt super blij mee. Heel comfortabel. Je ziet natuurlijk wel dat het dagelijks gebruikt wordt, maar dat is normaal. Ik vind dat het echt mooi blijft.
Sorry ben ik weer met een vraag.
Ik heb nu ramen waarbij het bovenste deel glas in lood is (ongeveer een derde), daaronder het gewone raam en ongeveer op kniehoogte zit de vensterbank. Nu wil ik het GIL vrijhouden, maar weet dus niet wat ik voor mijn ramen wil. Ik dacht eerst gordijnen, maar omdat ik rondom ramen - en dus inkijk - heb, moet ik voor elk wissewasje alles dichtdoen en dan is het gelijk zo donker. Daarnaast heb je dan toch een beetje gekke kleine gordijnen, gezien ik die niet tot de grond kan laten lopen door de vensterbank die uitsteekt.
Toen heb ik gekeken naar jaloezieën want dat is qua lichtregulatie het ideaalst, maar dan vind ik alleen de houten versie mooi maar ook zooo duur Die duorolgordijnen zijn qua licht en inkijk natuurlijk ook heel handig, maar vind ik lelijk haha. Heeft iemand een ander goed idee waar ik nog niet aan heb gedacht?
Plissegordijnen zijn prachtig met gil
Plisségordijnen die van onder naar boven en boven naar onder dicht kunnen? En volgens mij zijn er tegenwoordig ook vouwgordijnen die dat kunnen. Die kun je als het ware in het midden van het raam hangen en zijn er in verschillende mate van lichtdoorlatendheid.
Zijn duorolgordijnen hetzelfde als plissegordijnen?mijn ramen zijn ongeveer hetzelfde als de jouwe en ik heb naar het tweede gekeken. Die kunnen van zowel onder als boven bewegen. Uiteindelijk niet gedaan want het ging me vooral om het tegenhouden van kou (enkel glas) en dat lijkt mee te vallen maar vind dat wel heel mooi staan
Nu heb ik van dat folie op m’n ramen over het deel dat het meest op ooghoogte zit qua inkijk en gordijnen beetje voor de show en voor als het echt nodig is (weer met name tegen hoge of lage temperaturen) of wanneer ik met een kater op de bank lig haha
Niet de allermooiste optie maar het behoudt je lichtinval, het is goedkoop (je kan het zelfs even “proberen”?) en het glas blijft zichtbaar
Thanks allemaal! Ga ik naar kijken.
Wat @Maanzaad zegt! Dat hadden de vorige bewoners van ons huis ook in een crèmekleur waardoor het nog heel licht was in huis. Als het dan donker is en je hebt lichten aan, zie je wel goed schaduwen maar je kunt er nog altijd gordijnen overheen doen voor de avond.
Wij hebben ook v.eneta laten komen. Ik vond het wel ideaal. Zeker ook omdat zij dan de maten opmeten. Dat moet toch wel erg precies. Dus mooi dat zij dat doen
Mijn zus heeft daar hele mooie jaloezieën op maat laten maken, dat zou ik ook zooo graag willen. Maar in mijn huurkamertje wil ik geen honderden euro’s besteden aan raambekleding, haha.
Die plisségordijnen zijn in ieder geval een stuk betaalbaarder, klinkt goed!
Net zoals hierboven ook heel enthousiast over Veneta!
Blijkbaar ben ik in de minderheid. Ik vind plisségordijnen echt niet mooi Maar heb waarschijnlijk geen recht van spreken met mijn plakplastic haha.
Plakplastic haalt inderdaad compleet je stemrecht weg. Je hebt officieel geen recht meer op een mening over raambekleding, sorry.
Is ook alleen maar omdat ik nog geen mooiere oplossing heb gevonden. Ik vind eigenlijk alles lelijk maar ja, hoef ook geen inkijk.
Ik had ook 9 maanden plakplastic om dezelfde reden. Nu plissegordijnen en eigenlijk vind ik ze best wel heel mooi staan, maar twijfelde ook heel lang over wat ik nou zou doen.
Wij hebben niet Emma maar een ander merk, Matt. Daarin zitten in de hoes verschillende matraslagen die je om kunt keren zodat je nog een beetje kunt variëren in hard/zacht.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat dit allemaal schuimmatrassen zijn. Als je nu bv pocketvering hebt voelen deze matrassen sowieso een stuk zachter.
Hear, hear, ik verbaas me ook over de liefde voor plisségordijnen. Ik vind ze de lamellen van het vorige decenium. Maar goed, iedereen zijn smaak.
Ik heb zelf roman blinds (vouwgordijnen met brede banen) in een transparante stof. Laat prachtig gefilterd licht binnen en is genoeg om de loerende buurman tegen te houden. Daarnaast heb ik mooie gordijnen die ik 's avonds dicht doe. Helemaal gezellig, en houdt de warmte binnen/buiten in winter/zomer. Maar dat is wel een investering geweest.