Is op zich mooi maar hangen dan wel voor het glas in lood. En dat is nou juist zo gezellig om te zien.
Een kennis van mij heeft een hangelement van glas met een figuurtje erin waar je een heel klein beetje doorheen kunt kijken, hangt geloof ik gewoon op een gordijnroede. Geeft hetzelfde effect als het plastic qua inkijk maar staat net iets mooier imo.
Ja, het was ook geen tip voor @Sax, meer een bijdrage aan de discussie. Maar ze zou het misschien kunnen hangen onder het glas in lood en voor het raam?
Oké ik heb gekeken naar die plisségordijnen maar dat is ook zó niets voor mij… Het doet me daarnaast ook teveel aan mijn ex-schoonmoeder denken. Dus volgens mij vind ik net als @Lula gewoon alles qua raambekleding lelijk Ik ga maar weer voor gewone gordijnen denk ik, wat een gezeik haha.
Dit hebben wij:
Weg
(ik haal de foto wel weer weg later dus liever niet quoten)
Mijn oom heeft een zonweringsbedrijf en samen met hem hebben we dit bedacht. De bovenkant van de houten jaloezieën zijn als het ware op het kozijn gemonteerd waardoor je dus niet een enorm stuk wit tussen de GIL en normale ramen krijgt. Misschien is dit ook iets voor bij jou? Wij vonden plissé ook niet zo mooi.
Vraagje: kent iemand een goede behanger in regio Amsterdam? En zo niet, waar zouden jullie gaan zoeken? Ik wil mijn toilet behangen met een druk (zeg maar gerust hysterisch) behangetje. Dus wel een behanger die met print en ik kleine hoekjes kan werken.
Dit is wat ik op het oog heb. De vloer en de achterkant zijn in zwarte hardsteen.
Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met het verbouwen van een jaren ‘70 woning?
Ik weet het niet precies. Wij staan op het punt om een ‘70 huis te kopen en dus inderdaad met de nodige verbouwingen (te beginnen met isolatie e.d). Pakken jullie alles aan of?
Is er iemand die ervaring heeft met bedden van Made, en dan vooral bed Nina (https://www.made.com/nl/nina-kingsizebed-essenhout) en Noka (https://www.made.com/nl/made-essentials-noka-kingsize-bed-eiken)? Zien de bedden er echt hout uit of meer fineer zoals de meeste bedden bij IKEA bijvoorbeeld? Of hebben jullie andere tips voor bedden in deze stijl, hout (bij voorkeur eiken), open/zonder opbergruimte onder het bed maar wel met hoofdbord
Een vriendin van mij is in de showroom van Made gaan kijken een paar maanden terug. Zij vond alles er veel minder goed uitzien dan online. Ik heb zelf uiteindelijk ook niks durven bestellen, want je kunt het gewoon niet proberen en zo lastig met retour sturen!
Wij hebben er laatst een gekocht, ook 50 jaar niets aan gedaan. Hebben inderdaad ongeveer alles aangepakt
Maar wat Medusa zegt de basis van het huis is stevig zat. Maar isoleren, elektriciteit, kachels en cv moest allemaal ook gebeuren.
Hè jammer om te horen, maar dan zoek ik toch nog even verder inderdaad. Retourneren kost 60 euro, dat vind ik toch ook echt wel zonde om weg te gooien aan een gokje
Ik heb het Nina bed.
Ik vind het er best echt uitzien.
Ik denk dat dit vanaf een foto niet te zeggen is. Is het massief parket? Is het parketlaminaat? Van die laatste zou ik zeggen: nee. Dan is het vaak maar een dun laagje en dat zal helaas niet werken. Als het massief is, ligt het nog aan de plak zelf en hoe dik die is en ook hoe die door de jaren heen behandeld is denk ik
Prachtig dit!
Wauw, ik heb al jaren geen tv meer, want ik vind het lelijk en ik kijk toch niet/nauwelijks. Mijn laptop is dan prima. Maar dit vind ik echt heel mooi, hier zou ik in investeren. Mooie kleur op de muur trouwens, en door die schilderijtjes/posters erboven is het, zo van de foto ten minste, niet direct als tv te onderscheiden!
Kun je aan een randje misschien zien wat het voor soort planken zijn? Als het massief is, is schuren prima. (het ziet er voor mij trouwens uit als massief met een waxlaag). Maar als het parket is, is het een dun laagje, geplakt op (vuren) houten planken. Dan is het belangrijk om te weten hoe dik dat eerste laagje is. Vaak kun je bij drempels, of onder de keukenkastjes wel zien wat de afwerking van de planken is.
@Sax Zie je deze manier van gordijnen ophangen?