Interieurtopic

Ik heb ook een pax en ben er heel blij mee! Heb hem in de winkel met dat programma samengesteld. Daar staan ook allerlei combi’s dus dan kun je zelf kijken hoe je het vindt. Ik heb hem zelf in elkaar gezet. Kutwerk en zo’n 5 uur mee bezig geweest maar niet heel moeilijk.

1 like

Ik heb jullie hulp nodig voor de laatste loodjes! Ik wil iets met de muur waar m’n tv tegenaan staat omdat ik hem te kaal vind maar ik weet niet wat.
Mijn plan was om hem oudroze te schilderen, maar ik twijfel of het dan niet te roze wordt allemaal. Misschien is een blauwgroene kleur beter? Of half schilderen?
Maar misschien wil ik hem wel helemaal niet schilderen maar moet ik er gewoon een mooie rustige foto ophangen? Of een plankje, maar is dat dan weer niet te druk?
Ik weet het niet :joy::sob:

5 likes

Kan op de foto niet zo goed zien hoe lang de muur is, maar mij lijkt het heel mooi om daar een oudroze kleur op de muur te doen. Ik heb op mijn werkkamertje de kleur Piment van Histor. Ben ik echt heel blij mee.

4 likes

Ik denk dat een oud rozige tint op dat muurtje juist mooi is en dat alles daardoor juist een mooi geheel zal worden! Ik zou zelf niks ophangen, dat gaat te druk ogen denk ik. Ik zou het gehele muurtje Verven denk ik!

3 likes

Wat een mooie bank :heart_eyes: Waar is die van?

Denk dat dat hartstikke leuk staat!

2 likes

Van urban sofa, de Jaxon: https://www.urbansofa.nl/jaxon-sofa/
En dan velours stof :heart:

2 likes

En behang met iets van een structuur/figuur erin? Dat het wel bijna effen is, maar iets meer … hoe noem je dat. Nou ja. Behang?

1 like

Ja dat mag dus niet omdat het huur is :pensive: Leek me heel tof om een behang met structuur te gebruiken waar dan misschien zelfs het groen EN roze in terug komen maar dat is dus helaas geen optie.

Ah jammer!

Ik denk dat een beetje faded oud-roze echt heel mooi is, een beetje de kleur van die 2 roze kussens op de bank? Steekt mooi af bij de televisie en ik zou er zelf dan een wat grotere, donkergroene plant voor zetten.
Gezien het licht in je kamer (weet niet of het altijd zo “koel” is, zou ik wel voor een oud-roze gaan met een beetje een warme ondertint, de koelere kleuren roze kunnen soms wat paarsig lijken. Is ook mooier met je vloer denk ik.

1 like

Ja, het is precies de kleur van de kussens inderdaad. Ik heb de kleur al in mijn slaapkamer en hij is best warm. Goeie opmerking over het koele licht inderdaad, dan is zo’n warmere kleur wel een opsteker… Plant idee is ook een goeie!! Moet ik even een smalle hoge plant vinden want ik heb er niet zo veel ruimte naast.

1 like

Voor die plant: bij IKEA hebben ze vaak mooie volle zz-planten en ook wel eens grote sanseveria’s, voor prima prijzen ook. Allebei makkelijke planten die mooi groen blijven.

1 like

Best wel goals deze inrichting, met oudroze al helemaal!

Aah wat lief, dankjewel!!

2 likes

Ik zou ook voor geel gaan @Cozycute! Donker/okergeel past heel mooi bij het oudroze en groene wat je al hebt en ik denk ook dat het anders te veel roze wordt

1 like

Ik ben dus ook bang voor het te veel roze maar geel durf ik eeeeecht niet :grimacing: Dat zou dan een derde kleur zijn en dat vind ik wel heel heftig in mijn hele kleine ruimte…

1 like

Ik vind layeren met een jute kleed altijd heel erg mooi staan!

1 like
1 like

Ik heb jullie hulp nodig. Binnenkort verhuis ik van een studio naar een (klein) appartement met 1 slaapkamer. De woonkamer/keuken betreft 1 lange ruimte met meerdere deuren, waardoor ik het lastig vind om mijn zithoek te bepalen. Daarnaast ben ik bang dat een normale kledingkast te groot is voor de slaapkamer. Ik heb nu een boxspring van 1,60m breed. Hebben jullie nog tips voor hoe ik mijn kleding kan opbergen? Het liefst met een roede. Tenslotte ben ik nog opzoek naar een kapstok + schoenenrek voor circa 30 schoenen.

Andere tips over de indeling zijn ook meer dan welkom.