Heb je misschien ruimte onder je bed voor kleding? Bij mij staat de kledingkast in de hal (waar de slaapkamer aan grenst) omdat ik ook geen plek had in de slaapkamer zelf. Niet ideaal 
@Cozycute en zo’n soort kleur? Neigt wel naar roze, maar niet meteen zo heftig! Ik heb nu ook alles wit maar wil het ook een van deze kleuren verven!
Ik heb helaas geen ruimte onder mijn bed.
Oh ik zou echt helemaal geen kleed eronder doen!! Echt prachtig je woonkamer zo en vind de stoel juist heel mooi op de vloer! Zonde en ook zo druk om er nog een kleed bij te doen
Als je je bed in dat hoekje rechtsonder tegen de balkondeur zet (met 1 zijkant tegen de muur dan wel), dan denk ik dat er tegen de badkamerwand wel genoeg plek is voor een grote kast toch? Je balkon kun je dan vanuit je woonkamer bereiken.
Als je aan 2 kanten je bed in wil kunnen stappen moet hij tegen de badkamer wand en dan zie ik ook niet zo snel plek voor een kast. Ik ben er vanuit gegaan dat je een 2-persoonsbed hebt trouwens.
Ooooh das wel een hele goede ja!!
Ik zag ook Peignoir, nog iets grijzer is die.
Dat is wel een hele goeie, veel neutraler dan wat ik in gedachten had. Deze voel ik wel geloof ik.
Oh deze is mooi, ga ik ook onthouden!
Heb net wel de prijs gezien

hahaha ja ik ook 
Heb geen tips maar vind je interieur wel heel mooi
heb dit plaatje net opgeslagen voor als we onze huidige groene accenten beu zijn, dan wordt het denk ik roestbruin/oranje
Je kan die kleurnaam ook gewoon doorgeven in de bouwmarkt. Dan kunnen ze het gewoon mengen met huismerk of flexa oid.
Oh wow serieus? Krijg je dan precies die kleur? Zit daar geen ‘auteursrecht’ ofzoiets op?
Volgens mij niet, maar eerlijk gezegd heb ik het nog nooit gedaan. Hoorde het van een vriendin die het blijkbaar wel heeft gedaan nadat ik hele dure Farrow & Ball verf had gekocht
Zal misschien qua pigment dan iets minder zijn oid, maar misschien weet iemand anders hoe dit precies zit?
Oké geen idee of je hier iets aan hebt, maar dit is eerste dat in me op kwam. Ik zou dan waar je binnenkomt in dat soort halletje tegen het kleine muurtje waar aan de achterkant dan je wastafel is in de badkamer een schoenenkastje zetten. Dan heb je dat ronde groene in de keuken, dat is dan de eettafel bij de keuken. Paarse naast de keuken je bank en die oranje streep daar tegenover is de tv die dan op de muur hangt. Zou dan tussen je keuken en de bank een grote plant zetten of een stukje van 1 meter ofzo een soort doorzichtig gordijn hangen zodat je voor je gevoel niet half in je keukenblok zit. Groene rondje links onderin voor het raam een ronde chill stoel zodat je lekker met het raam open kan relaxen ofzo haha. Dan in je slaapkamer meteen links het bed, en rechts die roze streep een soort kleding rek hang constructie.
Je zou ook nog je bed met de lange zijde op de plek waar nu die roze streep is getekend kunnen doen, en dan een kledingkast tegen de badkamer muur of tegen de muur waar je tv hangt. Dan kun je de loggia niet meer in vanaf je slaapkamer. En als je je bed dan in dat kleine hoekje bij de loggia deur plaatst en niet vol tegen het raam/die deur dan heb je precies nog 20cm ofzo denk ik zodat je gordijnen mooi kan laten hangen daar.
kan gewoon, hebben wij ook gedaan
Oh fantastisch haha dan ga ik voor die Peignoir!
Echt heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik had er helemaal niet aan gedacht om de tv daar te plaatsen!
En hoe ik nu bekijk denk ik dat een kledingopstelling/kast wellicht wel mogelijk is. Ik hoef idd niet de loggia ook via mijn kamer te bereiken.
Hebben jullie tips voor mooie sfeerverlichting? Ik heb enkele kleine spotjes in het plafond, maar zou die graag aanvullen met andere lichtjes.
Waar hebben ze de mooiste banken? Ik ben al tijden op zoek, maar kan niet echt iets vinden wat ik supermooi vind. Waar hebben jullie je bank gekocht?