Dit besteld
(https://www.volero.nl/vintage-vloerkleed-dreams-oker-geel.html?id=185559973&gclid=CjwKCAiAhJTyBRAvEiwAln2qB-5O-b-USiXJzuhCTOrYG7XONJxiG5RPqFKLdHw46YchiQjl_IHsBxoCOO8QAvD_BwE)
Dit gekregen
Echt stom
Echt stom
Ik zie die advertenties ook regelmatig voorbij komen en ik vind dat kleed in het blauw zo mooi. Maar als ik dit zie… balen zeg terug sturen ?
Ja gaat zeker terug. Lijkt net of ie van de stort komt joh
Wow wat een verschil, in negatieve zin! Je zou toch zeggen dat ze zelf ook meer waarheidsgetrouwe foto’s willen hebben, want hiermee komt ieder kleed retour lijkt me
Jeetje. Hij lijkt, naast compleet andere kleur, ook kleiner?
Volgens mij kun je verschillende maten bestellen op die site.
Als je bij de reviews kijkt zeggen ze allemaal ‘prachtige kleur etc’
Nou ik weet niet waar die mensen hun bril gekocht hebben maar dat kleed wat jij hebt ontvangen is diarree gemengd met beton qua kleur.
Edit: hij is ook erg dun zeker?
Nou dunheid valt wel mee maar het is gewoon echt geen porem. Geen geel te bekennen en gewoon heel veel tinten donkerder!!
Wij gingen vandaag horen voor een gordijn te laten maken voor op de logeerkamer… offerte 219€ voor een raam van 180x130, dan nog met de goedkoopste stof die ze hadden… dit kan toch niet!!!
Jeetje, ik weet niet hoe dat gebeurd is… maar ik heb zulke gaten gewoon altijd even na het vullen met een kwast over geverfd en nog nooit verschil gezien!
Ik weet niet wat je voor soort gordijn wilt, maar ik heb goede ervaring met de raambekleding van Label65: https://www.gordijncenter.nl/
T/m middernacht nog Valentijnskorting, maar ik raad je eigenlijk wel aan om even in een showroom kleuren en stoffen te bekijken voordat je bestelt.
Wij hebben ook een bank van trendhopper. Geen idee hoe die heet, kan m niet vinden op hun site. We hebben m nu 3,5 jaar en ziet er nog perfect uit. Zit ook heel lekker vind ik. Heel tevreden mee.
Wil inmiddels ongeveer alles in de woonkamer vervangen, behalve de bank
Ik zou geen Rolf Benz-bank kopen. Mijn ouders hebben nu het akelige probleem dat ze na 20 jaar toch wel graag eens iets anders willen, maar dat de bank er nog exact zo uitziet als dag 1 en ook nog in exact dezelfde uitvoering verkocht wordt in de showroom.
Ik heb een Chesterfield, daar zitten nu na 45 jaar gaten in het leer van de kussens. Dus als je nog eens iets nieuws wil uitzoeken zou ik deze twee laten staan. Wel waar voor je geld
Hele andere vraag, maar waar is je wastafeltje van? Zoek ook nog zo’n klein formaat en mat zwart.
Wiesbaden!
Is er hier iemand die ervaring heeft met een boxspring van Wehkamp Own? Ik zie daar best mooie bedden maar blijft toch lastig dat je ze niet kan testen.
Ja ik ben er tevreden over. De vorige van 14.0/200 10 jaar gehad, en paar maanden geleden een 180 gekocht omdat we nu meer ruimte hebben.
Ik zou wel aanraden om het matras los te kopen, en dan ergens waar je ze eventueel wat langer kan uitproberen
Iemand hier doe een KVIK keuken heeft? Tevreden mee? Wij hebben vanmiddag een keuken samengesteld en zijn enthousiast, maar vinden het fijn om ervaringen aan te horen haha. Ze wilden dat we vandaag al een handtekening gingen zetten, maar dat hebben we volgende week gepland. Eerst even alles rustig op een rijtje zetten.
We hebben Prato Black met Siemens apparaten gekozen. O.a. van de StudioLine-lijn.
Ja, wij! Echt heel blij mee. Hebben ook alle apparatuur van Siemens studioline (zo mooi!). Fijn begeleid, goede afspraken met afleveren en plaatsen. Ook was er iets mis gegaan met aansluiten van de Quooker en een kastje dat niet helemaal goed was, gewoon direct de monteur kunnen bellen en die kwam snel weer terug.
Goed om inderdaad nog even een weekje na te denken, wij hebben nog een vervolgafspraak om bepaalde dingen te wijzigen of toe te voegen qua indeling en wat er in de keuken zou komen. En dat was toch nog best wat.