Interieurtopic

Die donkerblauwe heb ik ook gebruikt om een kast te verven. Is echt supermooi en een fractie van de prijs van andere soorten krijtverf

1 like

Heb je al in de winkel gekeken?

Irritant hù! Ik check ‘m al de hele week, maar telkens uitverkocht of niet toe te voegen aan mijn winkelmandje.

Ik woon in noord NL, geen winkel hier helaas.

@pineapple Ja heb ik dus ook. :frowning:

1 like

Misschien dat ik morgen of van de week nog even naar de winkel ga. Zal ik voor je meenemen als ze er nog zijn?

Oh ja graag! :raised_hands:t2:

Ik laat het je weten :smile:

1 like

Onder de foto van het artikel staat iig; zoeken in de winkel, als je daar een winkel intypt met home artikelen geeft ie over t algemeen aan of het nog op voorraad is. Utrecht heeft ze bijv nog nu

1 like

Mensen tips voor fijne eetkamerstoelen? Echt comfortabele? Behoorlijk veel last van mn rug en mijn huidige zijn niet zo geweldig.

Project ‘overtuig-vriend-voor-donkere-gordijnen’ is begonnen.

(Boven en beneden zijn gordijnen van ons vorige huis)

30 likes

Wow maar dat staat toch ook echt veel beter. Gordijnen kunnen echt veel doen

2 likes

Ja, ik vind het sowieso ook veel mooier. Vriend is bang dat het te donker. Ik laat dit even hangen zodat hij eraan kan wennen haha.

Waarvan is het witte kastje in de linkerhoek?

De TV kast? Dat is een Besta. Bedoel je het witte echt in de hoek: sorry, radiator-ombouw. :joy:

1 like

Hahaaa shit. Dacht dag ik de ultieme kast voor een stuk muur tussen 2 ramen had gevonden. Maar helaas!

2 likes

Hay Tray table!

1 like

Ik ben voor m’n balkon opzoek naar een loungeset met een chaise longue. Ik ben vandaag vier winkels afgeweest, maar het is allemaal te groot of zonder de chaise longue. Hebben jullie tips?

En wat hebben jullie als ondervoed op he balkon? Bij mij liggen er standaard tegels, maar ik wil er wat opleggen voor de sfeer.

Wat zijn de afmetingen van je balkon? Dan help ik wel ff met zoeken

1 like

Het stuk waar m’n loungeset komt is 2,50 bij 1,85. Dank je wel alvast!

@Shaaar top, ga ik even naar kijken

@Ohappyday ja die had ik gezien, maar wil liever aluminium

https://www.bol.com/nl/p/tuin-loungeset-bruin-lounge-bank-tuin-tuinbank-loungebank-tuinset-tafelset-tuin-bistroset/9200000131091778/?bltgh=mwMar2fE
7f5Ybx7rsRE8g.1_4.14.ProductPageUrl#modal_open

2 likes