Hij is heel handig dus ik weet niet of het moeilijk is om zelf te doen 
@Twijfelaar Nee dit had niemand geopperd maar ik vind het wel heel netjes en rustig staan 

Hij is heel handig dus ik weet niet of het moeilijk is om zelf te doen 
@Twijfelaar Nee dit had niemand geopperd maar ik vind het wel heel netjes en rustig staan 
Heeft iemand van jullie tips qua budget eettafels? Ik vind ze zo belachelijk duur (heb nog nooit een “nieuwe” eettafel gekocht)
Ik zoek iets in de jaren 60 stijl!
Misschien eens bij FonQ.nl kijken?
 afhankelijk van de afmeting tussen 750 en 1100 euro?!
 afhankelijk van de afmeting tussen 750 en 1100 euro?!
        Deze zou helemaal zwart wel mooier zijn vind ik, en ik ben helemaal niet van het zwart in mijn interieur verder
Oh die zijn leuk, bedankt!
Vraagje! Wij hebben een redelijk industriële keuken. Eerst wilden we dit onbehandelde hout zo laten maar ik vind het toch iets te hard tegen dat witte aan. Zal ik het whitewashen (1x) om het wat zachter te maken?
0 stemmers
Of aflakken met trae lyx als je dit uiterlijk wil behouden, olie en reguliere lak doet meestal wel iets met de kleur en tekening.
Mijn vriend en ik willen de houten vloer aanpakken in ons huis. Het parket is volledig versleten dus we zouden eerder nieuwe over laten leggen dan laten herstellen.
Hebben jullie tips / waar wij terecht kunnen? Wonen in België
Duidelijk  maar wel jammer dat niemand een idee heeft wat dan wel hahaha. Of zou houden?
 maar wel jammer dat niemand een idee heeft wat dan wel hahaha. Of zou houden?
Oh ja ik vind het juist heel gaaf zoals het nu is! Mooi natuurlijk en ik vind hout met wit altijd een mooie combinatie. Maar jullie niet begrijp ik… dus niet echt tips sorry 
Ja ik ben vooral bang dat het hout steeds meer oranje word! Maar ik bedacht me dat ik misschien wel blanke (matte) lak kan gebruiken om het verkleuren tegen te gaan?
Ja goed idee! Ga ik proberen (heb het nog liggen) 
Ik zou even goed navragen wat je kan gebruiken. Lak kan zelf ook verkleuren. En ik vind dat lak juist het hout een “sterkere” uitstraling geeft, de nerven ga je er beter van zien. Beits trekt volgens mij meer in hout en beschermd zo. En misschien een wax, die helpt tegen verkleuring? Ik vind dit hout ook prachtig zo, onbehandeld. Het is mooi mat en puur. En ook de textuur geeft een mooi effect.
Kan je het niet (laten) opschuren? Parket kan je vaak echt mooi vernieuwen of van stijl veranderen!
Parket op parket leggen lijkt me niet zo’n goed idee wegens de uitzetting etc. Ik zou dan eerder het oude parket uitbreken en een nieuw leggen. Zeker ivm vloerhoogte en zo.
Weg
Ik vind het mooi!
Weg