Interieurtopic

Karwei heeft van Woood ook soortgelijke banken!

1 like

Wat vind je van de Harlow van Made? Die hebben volgens mij wel fysieke winkels. En volgens mij heeft de karwei ook zo’n soort bank. Linde heet die volgens mij.

Ik heb zelf deze met een andere stof en opstelling. Is wel iets boven je budget.

2 likes

Ik heb deze in het lichtgrijs: https://www.profijtmeubel.nl/stoffen-hoekbank/hoekbank-gulnare-10288659.html

Blijft al 3 jaar heel mooi, zit echt lekker en is in het echt strakker dan op de foto

1 like

Mijn bank is tweeling met deze haha! Komt van Goossens, maar is wel flink boven budget (met korting volgens mij 1700 ofzo)

1 like

Waar woon je? Die van ons lijkt hier op en is echt top én binnen je budget. Heb ‘m vlak bij nijmegen gekocht.

Bij whoonin oisterwijk heb ik veel van dit soort banken gezien! :blush:

1 like

De showroom van Made is echt piepklein, vond ik echt een tegenvaller!

Dank voor alle tips! Online zagen ze er heel mooi uit. Ik ga ze allemaal even af in real life om ze uit te testen, woon redelijk centraal in het land dus trek er even een dagje voor uit :relaxed:

aaaah no, jammer. Volgens mij is de Harlow bank redelijk populair, dus hopelijk hebben ze die dan wel

Al een tijdje ben ik op zoek naar dé salontafel. Eerst wilde ik rond. Toen dit. Toen dat. Maar nu denk ik dat ik weet wat ik wil.

Een vierkante/rechthoekige tafel met opbergruimte maar zonder lades in het zicht/die er onder hangen als losse lade (als je snapt wat ik bedoel :sweat_smile:)

Op funda kwam ik vanmorgen een tafel tegen die ik erg mooi vind. Ik heb het idee dat je deze kunt draaien tot een vierkant met opbergruimte en ook kunt draaien tot een grotere tafel.

Weet iemand waar je zoiets kunt kopen? Het moet een zwarte en/of houten tafel worden.

Is dit hem toevallig:

3 likes

Wij hebben precies hetzelfde en zijn voor de kleine slaapkamer gegaan. Mijj vriend staat vaak een uur eerder op en ik slaap echt zoveel beter omdat ik hem niet hoor rommelen in de badkamer of in de kledingkast. De andere kamer gebruiken we als hobbykamer en zelf vind ik het fijner om daar meer ruimte voor te hebben

Ik zou voor de grote gaan, met name omdat het me heel irritant lijkt om één zijde vh bed tegen de muur te moeten plaatsen en ik geen zin zou hebben om over elkaar heen te moeten klauteren als iemand er 's nachts uit moet om te plassen of bij het opstaan. Plus plek voor een paar van je eigen spulletjes aan ieders zijde van het bed is ook altijd wel zo fijn vind ik.

3 likes

Als je 's avonds je kleding klaarlegt voor de volgende dag is het probleem van ‘rommelen in de kast’ ook opgelost toch?
Eén kant van het bed tegen de muur zou wat mij betreft echt een no-go zijn.

1 like

Kun je wel vanuit de grote kamer bij het toilet komen zónder door de kleine kamer te moeten? Want als je wellicht vaak mensen te logeren hebt dan is het misschien ook vervelend als je de kleine kamer voor jezelf houdt en andere personen dan door je slaapkamer heen moeten om te kunnen plassen. Stelt wellicht niets voor maar ik had een vriendin die daar destijds helemaal gek van werd in haar vriend zijn studentenperiode :sweat_smile:

Wij slapen in de kleine kamer, staan ook op andere tijdstippen op, waardoor dat best goed bevalt. Maar ik moet wel elke ochtend direct zodra ik wakker ben plassen, dan zou ik een kant tegen de muur een serieus nadeel vinden.

Ik heb dezelfde situatie thuis, 2 slaapkamers, de grote aan de badkamer (douchehok) waar we slapen en in de kleinere kamer staan de kledingkasten.
Vind het prima werken zo, en idd superfijn dat het bed niet tegen de muur staat.
Mijn vriend gaat later naar bed dan ik, en ik sta vroeger op dus dan zou hij sowieso wakker worden als ik s’ ochtends het bed uit ga.

Ik heb m’n katten posters binnen gekregen en ik MOET ze even showen. :heart:

114 likes

We hebben vanmiddag de keuken gekocht. :heart_eyes:

Deze kastjes, donkere spoelbak maar dan de kraan (zwarte quooker) in het werkblad en zonder het achterste randje, onderste werkblad en Siemens apparaten.

Onze indeling

En nu nog even wachten tot oktober haha.

63 likes

Zoooo cute! En heel cozy je bed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jij was het toch die aan het puzzelen was met de inrichting van je huis? Hoe is het geworden? :slight_smile: