Interieurtopic

Leuk hoor, en die gordijnen zijn echt heel mooi.

1 like

Weg

Dat snap ik wel, mooie gordijnen zijn ook heel duur. Ik kan uit ervaring spreken dat ik de investering in mooie gordijnen altijd het waard heb gevonden, zelfs nu 10 jaar later!
Maar ik kan natuurlijk niet in jouw budget kijken. Dat is je eigen afweging. Ik heb een dergelijke gordijnstof toevallig recent bij een Kwantum gezien, voor een redelijke prijs. Je zou eens kunnen kijken of je het wat vind, en de prijs vergelijken. Zij kunnen ook maken.

Dank je wel voor de tip.

Ik wil het wel via deze speciaalzaak doen. Ik steun lokale ondernemingen en de kwaliteit isgoed. We gaan het denk ik toch wel doen

1 like

:heart: dat is mooi, ik herken het, uit zo’n zaak komen mijn gordijnen ook.

1 like

We wonen erin en ook de kinderkamers enzo… gaat echt een vuile boel worden om het te laten afschuren. Wij kijken eens om het idd te laten vervangen

We hebben een leren stoel die dof en een beetje droog aan het worden is. Wat gebruiken jullie om dit aan te pakken? En/of om het leer te onderhouden?

Ik gebruik gewoon blank leervet. Goed inwrijven en dan na het intrekken met een zachte borstel uit poetsen.

Ik ben voor ons appartement (45 m2) op zoek naar betaalbaar interieuradvies. Mijn vriend en ik zijn helaas gewoon niet zo goed in het inrichten van ruimten, dus ik vind het nogal een risico om lukraak meubels te kopen. Heeft iemand zoiets wel eens gedaan of zitten hier misschien mensen die hier ervaring mee hebben? Weet niet of dergelijke oproepjes überhaupt mogen, maar kan het proberen :sweat_smile:

1 like

Mijn ouders hebben bij een lokale woonwinkel advies gevraagd toen ze gingen verhuizen. Het kostte dan €100 per advies - geloof ik, maar als je meubels aanschafte in de winkel was het advies gratis. De stylist heeft toen kleurencombinaties voorgesteld en een aantal plattegronden geschetst met hoe ze de ruimte zouden kunnen vullen. Ze hebben er echt heel veel aan gehad!

Misschien even informeren bij woonwinkels in de buurt? Volgens mij is het heel gebruikelijk.

1 like

https://www.ikea.com/nl/nl/customer-service/services/persoonlijk-advies-puba6626f61 Of misschien dit?

1 like

Misschien kan je een plattegrond hier uploaden of even natekenen en uploaden? Hier helpen best wel veel elkaar met inrichtingen

2 likes

Probeer roomstyler.com eens. :smiley:

1 like

Dank je wel voor je tips.

De duettes zijn in het echt wat warmer. Nu werd het in een lichtbak gezet om te laten zien wat het effect is en daarnaast had ik de flits aan. Straks hangt dit aan de zijde met een tuin op het noorden. Het effect zal minder zijn.

Wij zijn er in ieder geval over uit. We gaan het doen! Dank jullie wel voor alle feedback en tips.

1 like

Even mijn nieuwe buiten interieur (hehe) showen hoor.

92 likes

Wat is jouw huis een toffe kleur!
Je buiten inrichting/uitrichting/exterieur is ook tof

2 likes

Een roze huis :heart_eyes:

2 likes

@anon86562306 @Twijfelaar Jaaaaa :heart_eyes:, voelt met zo’n blauwe lucht ook super zomers aan.

Ik heb 8 jaar lang een straat hierachter gewoond en vanuit mijn slaapkamer keek ik altijd op deze huizen uit en ik heb altijd deze huizen super mooi gevonden. En sinds vorig jaar woon ik er nog echt ook. :grimacing:

31 likes

Ik zou ook echt graag in een gekleurd huis willen wonen, roze klinkt perfect!

Ik wil onze muur verven in een beetje terra cotta/oranje-rozige aardse tint. Op Pinterest vind ik veel leuks maar als je dan in de karwei staat is het toch lastig om van je scherm de juiste kleur te kiezen.

Iemand tips met echt de kleurnaam/nummers?

1 like