Interieurtopic

Oh ik herken jouw gevoel helemaal! Zoveel moois en bijna al mijn geld gaat naar de inrichting van mijn huisje :see_no_evil:.

1 like

Jaaa! Uiteindelijk toch m’n bureau in de kast ingebouwd en dat js mega goed gelukt! De tafel in de lengte en omdat de stoeltjes heel smal zijn hoefde ik geen bankje

Weg

Daar waar de beige stoel staat komt deze week m’n velvet zeegroene bank :heart:

22 likes

ZIet er heel mooi uit zo! Waar is je eettafel van? Ik vind het leuk dat de poten niet zo grof zijn.

En dubbelpost, maar zijn er mensen die een prullenbak van Joseph en Joseph hebben? Zo eentje met meerdere vakken. Is het het geld waard?

1 like

Nee wel een van Brabantia met 3 bakken, heel blij mee! Je moet ze alleen wel vaak legen.

3 likes

Ohh die ziet er ook mega mooi uit. Ik ga die ook even bekijken, thanks!

Die brabantia hebben wij ook. Ik heb er geen probleem mee om vaak te legen. Ik ben gevoelig voor geurtjes en vind dat je het anders toch te snel gaat ruiken. Wij zijn heel blij met deze prullenbak!

1 like

Die is van Beliani!
https://www.beliani.nl/eettafel-laredo.html?channable=e14118.NzY1MzA&gclid=Cj0KCQiAw4jvBRCJARIsAHYewPPmOtrkO-p6Yl0znsEDCZ0vHauSAjHwM1t1jJ082BqYhz71kKFD45gaAr39EALw_wcB

Lekker budget proof :grin:

3 likes

Wij hebben een hom ra ne xo. Rib uit mijn lijf (voor een prullenbak) maar ben er super blij mee. Dit was de enige met 4 vakken en variatie in grootte, waardoor we nu een groot vak hebben voor plastic, klein uitneembaar vakje voor groen en dan twee middel bakken voor rest en glas. Zo hebben we alleen nog maar een los doosje voor papier in de keuken staan en verder zit alles in die ene prullenbak. Grote aanrader wat mij betreft

2 likes

Ik ga verhuizen! En in mijn nieuwe woning wil ik graag donker blauwe muren, want ik vind dat een mooie en luxe uitstraling hebben. Ik twijfel alleen welke muren ik moet doen. Qua lichtinval is het hetzelfde, maar ik weet niet of ik de muur achter de bank moet verven, of de muur daartegenover waar de tv hangt. Heeft iemand tips/ervaring met zo’n keuze maken?

https://jysk.nl/woonaccessoires/lampen/sierverlichting/batterij-lamp-ralf-o18xh16cm-wit?utm_medium=Social&utm_source=facebook&utm_campaign=JNL_Instagram_20200201_4

Weet iemand hoe deze lamp in 't echt is? Is het wel leuk of te druk op de muur? Wou 'm eigenlijk in m’n slaapkamer hebben, leek mij wel een gezellige lamp voor m’n chill avondjes :slight_smile:

Jaaa ik vind m top!
Wij hebben het kleinere model zonder groen bakje er in, heel blij mee! En hebben ontdekt dat de vuilniszakken van de Lidl zonder trekband er in passen! Dat scheelt weer want die zakken van Joseph Joseph zijn zo onnodig duur.

1 like

Ik zou ook gordijnen doen! Wij hebben een schuifpui en uiteindelijk wel ook nog een rolgordijn opgehangen omdat soms de zon zo naar binnenkomt en je kon dan niet meer zonder verblind te worden in de woonkamer zitten! Vind dan een rolgordijn wel fijn omdat je niet gelijk alles dicht hebt zitten

2 likes

Ik denk dat een dubbele roede over de hele muur heel mooi zou zijn. Met dan onder een transparante witte vitrage en mooie zware overgordijnen eroverheen.

2 likes

Ik maak altijd de muur een kleur waar de bank tegenaan staat. Geen idee of daar regels voor zijn, maar dat vind ik fijn als ik op de bank zit. Dat dan de muren om mij heen een soort van rustig zijn door de witte kleur.

2 likes

ja gordijnen over de hele breedte lijkt me het mooiste hier!

2 likes

Thanks voor de reacties! Worden dus gordijnen over de hele breedte. Vind jouw idee erg leuk @anon86562306 alleen we gaan dit huren en ik wil niet teveel investeren. Ga wel even kijken wat de opties/kosten zijn. Ik denk dat we ze dan op maat moeten laten maken.

Weet iemand een goede plek om een bank te vinden voor een goede prijs? Die van nu kan echt niet meer, maar met 2 jonge kinderen willen we niet mega investeren komende paar jaar.

Ik heb die van mij van Sofacompany en ben heel tevreden.

1 like

Ik heb jullie hulp even nodig.
Na lang zoeken ben ik op deze hoektafel uitgekomen:

Hij lijkt me heel leuk maar vrienden/familie die ik het laat zien denken echt dat het niets is…

Mijn bank, en een houten vloer en het bekende Karwei kleed :blush:

Wat denken jullie???

unnamed

5 likes