Ik zou gewoon tegen hem zeggen (die regel heb ik hier ingevoerd): als je geen mening hebt/als je alles goed vindt, mag je achteraf ook niet teleurgesteld zijn als een keuze niet lekker uit pakt. Er gaat waarschijnlijk echt wel een keuze zijn waar je achteraf niet zo blij mee bent, maar niks is permanent. En als je nog iets hebt: ik denk graag mee!
Hebben jullie ervaring met pax kasten, hoe bevallen die? En hebben jullie een afspraak gemaakt bij ikea, of het zelf in de planner ingedeeld?
Heel blij mee! Wij hebben afspraak gemaakt. Met planner lukte opzich wel, maar we vonden het fijn dat er iemand met ervaring mee keek en meer advies kon geven.
Ik ben pax fan. De kasten zijn niet van geweldige kwaliteit, maar prima als je gewoon een fijne kast wilt. Vind het mega chill dat je zelf de indeling kan bedenken en ook kan veranderen. Heb de mijne zelf ingedeeld, als je er even tijd voor maakt kom je er zelf wel uit als je wens niet te ingewikkeld is.
Heb je tips voor een kantoor? Ik heb posters van vrouwen besteld op AliExpress. Onder andere deze
We hebben een verwarmd tuinhuisje (vloerverwarming) met warm en koud water. Ik denk er over na om hier mijn kantoor van te maken. Of anders een slaapkamer opofferen voor een kantoor. Heb je ideeën qua kleuren? Wil graag rustig, maar ook sprekend.
Wat vind je zelf mooi qua kleuren en stijlen? Meer landelijk? Modern en strak?
Ik heb zelf wel wat ideetje voor onze eigen werkkamer, maar het moet wel bij je passen. Ik zou een werkkamer zelf bijvoorbeeld strak en functioneel houden, maar houd wel van kleur. Zou een muur tegenover een raam kleuren (bijv de blauwtint die je eerst in de woonkamer wilde), en daar vervolgens je bureau met je rug naar die muur plaatsen. (Die lijntekeningen die je besteld hebt kan je daar als collega opdoen in mooie lijsten. bijv een houten lijstje of iets met met messing als je dat mooi vindt). Dan heb je wel kleur, maar ook rust als je vooruit kijkt.
Qua meubels zou ik gaan voor een dichte wandkast waar je spullen in op kan bergen zonder dat het rommelig wordt en een kleinere stelling voor aan de wand om wat zaken in tentoon te stellen (een klok; een bloemetje, een bepaald boek etc).
Ik weet niet echt of ik een stijl heb. Ik heb nu veel restjes uit mân studententijd. Ik houd van straks, maar ook van girly. Is er een privĂ© manier waarop ik je een linkje kan sturen van het huis? Dan heb je een beetje een idee.
Je kan me een prive bericht sturen. Via jouw profiel, bericht, en dan mijn naam invullen!
Oeh leuk! En hoe bevalt het? Mogen we een foto zien?
Ik heb ook een pax en ben er heel blij mee! Heb hem in de winkel met dat programma samengesteld. Daar staan ook allerlei combiâs dus dan kun je zelf kijken hoe je het vindt. Ik heb hem zelf in elkaar gezet. Kutwerk en zoân 5 uur mee bezig geweest maar niet heel moeilijk.
Ik heb jullie hulp nodig voor de laatste loodjes! Ik wil iets met de muur waar mân tv tegenaan staat omdat ik hem te kaal vind maar ik weet niet wat.
Mijn plan was om hem oudroze te schilderen, maar ik twijfel of het dan niet te roze wordt allemaal. Misschien is een blauwgroene kleur beter? Of half schilderen?
Maar misschien wil ik hem wel helemaal niet schilderen maar moet ik er gewoon een mooie rustige foto ophangen? Of een plankje, maar is dat dan weer niet te druk?
Ik weet het niet
Kan op de foto niet zo goed zien hoe lang de muur is, maar mij lijkt het heel mooi om daar een oudroze kleur op de muur te doen. Ik heb op mijn werkkamertje de kleur Piment van Histor. Ben ik echt heel blij mee.
Ik denk dat een oud rozige tint op dat muurtje juist mooi is en dat alles daardoor juist een mooi geheel zal worden! Ik zou zelf niks ophangen, dat gaat te druk ogen denk ik. Ik zou het gehele muurtje Verven denk ik!
Wat een mooie bank Waar is die van?
Denk dat dat hartstikke leuk staat!
En behang met iets van een structuur/figuur erin? Dat het wel bijna effen is, maar iets meer ⊠hoe noem je dat. Nou ja. Behang?
Ja dat mag dus niet omdat het huur is Leek me heel tof om een behang met structuur te gebruiken waar dan misschien zelfs het groen EN roze in terug komen maar dat is dus helaas geen optie.
Ah jammer!
Ik denk dat een beetje faded oud-roze echt heel mooi is, een beetje de kleur van die 2 roze kussens op de bank? Steekt mooi af bij de televisie en ik zou er zelf dan een wat grotere, donkergroene plant voor zetten.
Gezien het licht in je kamer (weet niet of het altijd zo âkoelâ is, zou ik wel voor een oud-roze gaan met een beetje een warme ondertint, de koelere kleuren roze kunnen soms wat paarsig lijken. Is ook mooier met je vloer denk ik.