Interieurtopic

Ja, het is precies de kleur van de kussens inderdaad. Ik heb de kleur al in mijn slaapkamer en hij is best warm. Goeie opmerking over het koele licht inderdaad, dan is zo’n warmere kleur wel een opsteker… Plant idee is ook een goeie!! Moet ik even een smalle hoge plant vinden want ik heb er niet zo veel ruimte naast.

1 like

Voor die plant: bij IKEA hebben ze vaak mooie volle zz-planten en ook wel eens grote sanseveria’s, voor prima prijzen ook. Allebei makkelijke planten die mooi groen blijven.

1 like

DeIk denk dat oudroze/roestroze inderdaad erg mooi kan zijn. Ik heb zelf ps1065 op de muur, dat is een hele warme roze tint.

1 like

Best wel goals deze inrichting, met oudroze al helemaal!

Aah wat lief, dankjewel!!

2 likes

Ik zou ook voor geel gaan @Cozycute! Donker/okergeel past heel mooi bij het oudroze en groene wat je al hebt en ik denk ook dat het anders te veel roze wordt

1 like

Ik ben dus ook bang voor het te veel roze maar geel durf ik eeeeecht niet :grimacing: Dat zou dan een derde kleur zijn en dat vind ik wel heel heftig in mijn hele kleine ruimte…

1 like

Ik vind layeren met een jute kleed altijd heel erg mooi staan!

1 like
1 like

Ik heb jullie hulp nodig. Binnenkort verhuis ik van een studio naar een (klein) appartement met 1 slaapkamer. De woonkamer/keuken betreft 1 lange ruimte met meerdere deuren, waardoor ik het lastig vind om mijn zithoek te bepalen. Daarnaast ben ik bang dat een normale kledingkast te groot is voor de slaapkamer. Ik heb nu een boxspring van 1,60m breed. Hebben jullie nog tips voor hoe ik mijn kleding kan opbergen? Het liefst met een roede. Tenslotte ben ik nog opzoek naar een kapstok + schoenenrek voor circa 30 schoenen.

Andere tips over de indeling zijn ook meer dan welkom.

Heb je misschien ruimte onder je bed voor kleding? Bij mij staat de kledingkast in de hal (waar de slaapkamer aan grenst) omdat ik ook geen plek had in de slaapkamer zelf. Niet ideaal :sweat_smile:

(foto’s zijn van Romy Boomsma)

@Cozycute en zo’n soort kleur? Neigt wel naar roze, maar niet meteen zo heftig! Ik heb nu ook alles wit maar wil het ook een van deze kleuren verven!

2 likes

Ik heb helaas geen ruimte onder mijn bed.

Oh ik zou echt helemaal geen kleed eronder doen!! Echt prachtig je woonkamer zo en vind de stoel juist heel mooi op de vloer! Zonde en ook zo druk om er nog een kleed bij te doen

3 likes

Als je je bed in dat hoekje rechtsonder tegen de balkondeur zet (met 1 zijkant tegen de muur dan wel), dan denk ik dat er tegen de badkamerwand wel genoeg plek is voor een grote kast toch? Je balkon kun je dan vanuit je woonkamer bereiken.
Als je aan 2 kanten je bed in wil kunnen stappen moet hij tegen de badkamer wand en dan zie ik ook niet zo snel plek voor een kast. Ik ben er vanuit gegaan dat je een 2-persoonsbed hebt trouwens.

2 likes

Ooooh das wel een hele goede ja!! :heart_eyes: Ik zag ook Peignoir, nog iets grijzer is die.

Dat is wel een hele goeie, veel neutraler dan wat ik in gedachten had. Deze voel ik wel geloof ik.

12 likes

Oh deze is mooi, ga ik ook onthouden!

Heb net wel de prijs gezien

afbeelding

3 likes

hahaha ja ik ook :sob:

Heb geen tips maar vind je interieur wel heel mooi :heart_eyes: heb dit plaatje net opgeslagen voor als we onze huidige groene accenten beu zijn, dan wordt het denk ik roestbruin/oranje

1 like