Interieurtopic

Ja kan, maar dan moet ik ook de lamp boven de tafel verhangen want die hangt dan in het luchtledige en niet meer boven de tafel.
De bank naar achteren zou ook kunnen maar we zitten nu al ruim 3 meter van de tv af en die is niet zo groot :rofl:
Ik ga as we speak maar weer even wat schuiven denk ik :smirk:

Die box is ook echt een rampzalig ding in je huis :tired_face:

Ik denk ook dat het zich wel oplost, zodra die box weer weg is. Die staat er niet voor eeuwig, hoor! En die stoel, is die weg? Want die zou je nog bij het raam kunnen zetten, dan wordt de hoek wat gezelliger. Nu is’ie erg op de tv gericht. Dat viel me op aan de foto met de bank tegen het raam, dat het meer een socialere hoek was.

Ja die stoel is weg, omdat het gewoon echt niet meer paste icm met de banken zo. Ik denk ook dat ik met 2 stoelen en 1 bank wat meer openheid creëer dan met 2 banken als afgesloten blok.

1 like

Ja ik wil ook wel graag een ander kleed, maar ik weet niet zo goed wat voor kleed. Ik kom steeds uit op het zwart witte kwantum kleed als je begrijpt wat ik bedoel :sweat_smile:

Edit:

Help waar ben ik weer aan begonnen?!

Edit2:

:woman_shrugging:t3:

7 likes

Is het mogelijk om de televisie op te hangen boven de open haard? Zoals je vaak in Amerikaanse huishoudens ziet. De tv staat gewoon op een ongelukkige plek.
Verder heb jij volgens mij echt een super mooie tuin.

6 likes

Ja dat wilde ik heel graag toen we gingen verbouwen, de tv op de open haard hangen.
Maar dat was heel ingewikkeld met de electra, aangezien we onze haard ook nog wel willen gaan gebruiken in de toekomst. De tv staat inderdaad op een vreselijke plek.
Dit was trouwens eerst de situatie, ook wel leuk om te zien denk ik;

Ik heb het nu even zo, ik weet het echt niet meer…

afbeelding

Oh en de tuin is nog een ramp, die moet nog!
Maar zit wel lekker aan het water :grimacing:

19 likes

Kan die kast links van de openhaard nog verplaatst worden? Dat is ook een fijne plek voor de box denk ik.

Edit: en inderdaad wat anderen al zeggen, de box staat er niet eeuwig. Ik heb hem opgeruimd toen zoontje 15/16 maanden was geloof ik.

Kan je de tv op de plek van de kast zetten en dan licht gedraaid/wat naar voren? En dan de kast waar de tv nu staat. Dan kunnen je banken qua zicht op de tv gericht staan door de ene met de rug tegen het raam te hebben en de ander met de rug naar de eettafel (en die bank dan wat meer opzij richting de keuken) en dan kan de box ertussen (zoals in je post hoe je het eerst had, met de gedraaide tafel, de foto met die zwarte randen)
Ik kan alleen niet zo goed inschatten of dat past met je eettafel, qua ruimte erachter om erlangs te lopen

Haha ik vraag me af of dit nog duidelijk is

Ohja heel mooi dat kleed! Vind licht van kleur erg mooi maar met een kleine dreumes gewoon niet zo handig denk ik. Ik ga eens kijken naar iets gemêleerder!

Ja ik heb daar de box ook gehad, maar daarboven loopt de trap en die is open dus viel heel veel stof in de box.

Okee zoontje is nu 14 maanden, zal niet lang meer duren voor de box weg kan dan :grimacing:

2 likes

Ja dat is duidelijk hoor!
Heb ik ook al aan gedacht, moet even kijken of dat kan met de tv aansluitingen.
Wil sowieso nog een ander tv meubel, dit was ook een tijdelijke oplossing.
Dank voor het meedenken!

Ik vind hoe je het nu hebt er al leuk en ook gezelliger uitzien!

1 like

Iemand tips waar ik mooi (betaalbare) dekbedovertrekken kan kopen? Mag zowel winkel als webshop zijn.

Had een mooie van Hema, dacht ik. Maar ik woon hier sinds november en hij is al meeega aan het pillen.

1 like

H&M Home vind ik er goede en mooie hebben.

4 likes

Ik vind die van ikea het fijnst en de kwaliteit heel erg goed!

2 likes

Kwantum! (ja echt, je gelooft het niet!)

5 likes

Had hele mooie gezien idd! Las alleen dat ze zo’n instop strook hebben met een hele smalle opening, dat vind ik irritant haha!

Ik ben dol op mijn dekbedovertrekken van Wehkamps eigen merk

2 likes

Ik heb geen tips voor je want ben niet zo goed met interieur haha maar wowwww die lamp boven de eettafel. Waar is die van? Zo mooi!

1 like

Oh die van mij hebben een opening met knopjes, juist makkelijk. Mss dat enkel sommigen dat hebben of dat ze veranderd zijn?