Interieurtopic

Heb je dan met die knoopjes wel nog een stuk stof dat je kan instoppen? Of ligt ‘ie gewoon los op nee.

Voel me echt een moeke zo trouwens :nerd_face: maar wordt echt gek als ik ‘m niet kan instoppen

Wacht dat snap ik niet helemaal? Bij mij zijn het 2 rechthoeken, op elkaar gestikt met langs een zijde een opening met drukknopjes. Haha hopelijk is het zo duidelijk?

Ik dacht inderdaad al om mijn ondergoed in het nachtkastje te doen. En het het balkon deur in de slaapkamer hoef ik niet per se te gebruiken dus daar ga ik nog mee spelen.

In de keuken moet ik alleen nog zelf een koelkast plaatsen.

Geen tips, maar wilde even zeggen dat ik je keuken (voor zover ik kan zien haha) erg mooi vind!

1 like

Dankje! Ik weet het merk niet want ik kocht hem voor een paar euro bij de kringloop :sweat_smile:

1 like

Ja! Die zijn top. Ik lig er nu ook onder. Fijne kwaliteit.

1 like

He das jammer voor mij haha. Hele toffe vondst dan!

1 like

Het kan in elk geval! Heb het net gevraagd bij de Praxis.
Prijzen zijn ongeveer €33 voor 2,5 liter (30m2).

Dan ga ik dat binnenkort doen en dan hoor je het :grin:

1 like

Even een tip voor wie goedkope krijtverf (dus supermat) zoekt. Ik vind de Kwantum krijtverf van Ashford & Sons verrassend goed. Ik heb zelf de indogoblauw gebruikt, en dat is echt een hele mooie kleur donkerblauw, zelfs mooier dan de Farrow & Ball kleur die ik eerst wilde. Maar ook de donkergroene kleur, die een beetje legergroen is, is prachtig. En de Terra vond ik ook erg mooi.
Testpotjes kosten 2,75, een liter is 13, 2,5 liter 25.

Zie: https://www.kwantum.nl/behang-en-verf/verf/muurverf
(sorry, foto lukt niet, want in mijn donkere halletje zonder daglicht komt het op foto niet goed over)

1 like

Oh grrrr, heb ik het (lees: mijn vriend) eindelijk zover dat ik dit kussen van de H&M mag bestellen, is hij uitverkocht. :frowning: :frowning: Hoop zo dat hij weer online komt.

https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality[79],source[/27/88/27882bc56599ebacc80c16046d2ab545a0fbfcb8.jpg],origin[dam],category[home_cushions_cushioncover],type[DESCRIPTIVESTILLLIFE],res[l],hmver[1]&call=url[file:/product/fullscreen]

Die donkerblauwe heb ik ook gebruikt om een kast te verven. Is echt supermooi en een fractie van de prijs van andere soorten krijtverf

1 like

Heb je al in de winkel gekeken?

Irritant hè! Ik check ‘m al de hele week, maar telkens uitverkocht of niet toe te voegen aan mijn winkelmandje.

Ik woon in noord NL, geen winkel hier helaas.

@pineapple Ja heb ik dus ook. :frowning:

1 like

Misschien dat ik morgen of van de week nog even naar de winkel ga. Zal ik voor je meenemen als ze er nog zijn?

Oh ja graag! :raised_hands:t2:

Ik laat het je weten :smile:

1 like

Onder de foto van het artikel staat iig; zoeken in de winkel, als je daar een winkel intypt met home artikelen geeft ie over t algemeen aan of het nog op voorraad is. Utrecht heeft ze bijv nog nu

1 like

Mensen tips voor fijne eetkamerstoelen? Echt comfortabele? Behoorlijk veel last van mn rug en mijn huidige zijn niet zo geweldig.

Project ‘overtuig-vriend-voor-donkere-gordijnen’ is begonnen.

(Boven en beneden zijn gordijnen van ons vorige huis)

30 likes