Er staat zoiets in de folder van Xenos!
Heel leuk! Ik heb zelf ook zo’n grijs/witte badkamer. Ik wil ook wat warmte toevoegen. Heb je misschien ook een idee voor een badkamerlamp? Ik kom niet echt iets leuks tegen.
Ja kak, mijn vriend had gelijk. De kluit van de boom is te groot om daarnaast nog een klimplant te plaatsen. Nu komt ie toch weer terug op zijn plantenbakjes-maken-plan maar hij heeft zelf ook geen idee hoe dus dit is ons nieuwe 5-jaren-plan
https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/buffetkast-met-2-deuren-van-massief-mangohout-himalaya-186069.htm
Ik kwam deze net tegen en moest aan je post denken!
Ik vind een witte/lichte bank echt heel erg mooi, maar ben bang dat het super kwetsbaar is voor vlekken enzo. Zeker mochten we in de komende jaren kindjes krijgen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Misschien een scotchgard erover spuiten/laten spuiten? Kennis van mij heeft dat, en als daar iets op valt blijft het er eerst op liggen. Waardoor je het heel makkelijk eraf kan vegen, zonder dat je bank vies wordt. Kan volgens mij alleen niet met alle stoffen.
Ja die is inderdaad heel mooi! Op die site zie ik nog veel meer moois, bedankt voor de tip!
Oh wauw! Wat een leuke webwinkel. Thanks voor de tip! 
Ja kan ik me voorstellen, wat flauw dat je niet gewoon mag boren
die gaten kan je toch gewoon weer dichten
Ik heb mijn boeken gewoon opgestapeld, net als in die plaatjes hierboven maar dan zonder ondersteuning van die booksbaum. Ik zit nu op 1.5 meter en hij is nog stabiel! Moet je wel een beetje sorteren op grootte. Verder heb ik ook boeken in m’n vensterbank gezet, ziet er ook wel gezellig uit.
Ik heb ooit een lookalike bij action gekocht.
Goeie, had nog nooit van zoiets gehoord!
Ik vind dit echt super gaaf, maar dit moet toch wel goedkoper kunnen dan 12,50 euro per “haak”, lijkt me… Weet iemand waar ik op kan zoeken om dit bij een bouwmarkt te vinden? Of zal ik dat daar niet vinden?
Bereid je voor op een wachttijd van 3 maanden. Het kastje wat ik kocht is echt mooi maar wat heb ik lang moeten wachten! Oja, was er eindelijk een afspraak werd deze op de bezorgdag geannuleerd. ( Is wel goed gekomen uiteindelijk maar de helpdesk was ook lastig te bereiken)
Ja helaas zal dat ook nu met Corona te maken hebben? Wij hebben eind februari een bank besteld en degene die ons hielp waarschuwde al dat het daardoor allemaal wel vertraagd zou kunnen worden. Gingen ook uit van 16 weken ofzo.
Gelukkig hebben we pas over 2,5 maanden de bank nodig.
Maar bedankt voor je ervaring. Dan weet ik dat in ieder geval 
Help! Ik heb dit leuke matje op de grond en dit kussen op mijn bed. Nu wil heeel graag een mooie plaid / sprei / doek / lakentje / oid in dezelfde tint en stijl.
Alles is te wit wat ik nu online vind in de welbekende shops. Zijn er nog leuke shops die ik misschien over het hoofd zie? Of zoek ik niet op de juiste term?
Dit is echt het enige wat ik nog moet hebben voor m’n slaapkamer! Rest is zwart grijs en hout; dus dit maakt het dan allemaal net wat warmer/zachter en hopelijk ook net wat stijlvoller.
Bij mij gaven ze als reden de stakingen in Frankrijk, maar het is opzich wel logisch dat corona nu roet in het eten gooit. Goed dat ze van tevoren al waarschuwen, dan weet je een beetje waar je aan toe bent!
Ik vind deze er wel bij passen, zag deze laatst bij en instagrammer. Wist niet dat ze bij Happinez ook interieur items verkopen
Tips voor leuke website met pootjes onder een kast (ivar) en handgreepjes?