Wow maar dat staat toch ook echt veel beter. Gordijnen kunnen echt veel doen
Ja, ik vind het sowieso ook veel mooier. Vriend is bang dat het te donker. Ik laat dit even hangen zodat hij eraan kan wennen haha.
Waarvan is het witte kastje in de linkerhoek?
De TV kast? Dat is een Besta. Bedoel je het witte echt in de hoek: sorry, radiator-ombouw.
Hahaaa shit. Dacht dag ik de ultieme kast voor een stuk muur tussen 2 ramen had gevonden. Maar helaas!
In Kampen zit een vloerenzaak (luxury floors) waar ze mooie vloeren van goede kwaliteit verkopen, voor veel lagere prijzen dan de gemiddelde vloerenzaak. Ben daar zelf goed geslaagd voor een quickstep vloer, vind dat die hele realistische houtstructuren hebben.
Service was erg fijn, in de winkel wordt je fijn maar niet opdringerig geholpen en ze hebben veel keus. Werd wel een domme fout gemaakt, in de winkel is de verkeerde kleurcode opgeschreven (terwijl we de sample op het moment van schrijven naast ons hadden), wij hebben toen ook niet goed opgelet. Stond er op de dag van levering dus ineens een pallet met een grijze ipv eiklook vloer. Is uiteindelijk na een beetje discussiëren supernetjes opgelost (de leggers hebben op de legdag nog voor starttijd de juiste vloer opgehaald en de oude meegenomen). Ze hebben hem echt mega mooi gelegd in nog geen 3 uur (74m2) voor iets rond de 5 euro per m2. Volgens mij hebben wij achteraf of op de dag van levering betaald, ik ben namelijk ook niet van aanbetalen. Ben uiteindelijk dus erg tevreden en we hebben de helft (2000 euro) minder betaald dan bij de vloerenspeciaalzaak waar ik eerst was gaan kijken.
Hay Tray table!
Ik ben voor m’n balkon opzoek naar een loungeset met een chaise longue. Ik ben vandaag vier winkels afgeweest, maar het is allemaal te groot of zonder de chaise longue. Hebben jullie tips?
En wat hebben jullie als ondervoed op he balkon? Bij mij liggen er standaard tegels, maar ik wil er wat opleggen voor de sfeer.
Wat zijn de afmetingen van je balkon? Dan help ik wel ff met zoeken
Ikea heeft verschillende leuke vlondertegels
Het stuk waar m’n loungeset komt is 2,50 bij 1,85. Dank je wel alvast!
@Shaaar top, ga ik even naar kijken
@Ohappyday ja die had ik gezien, maar wil liever aluminium
https://www.bol.com/nl/p/tuin-loungeset-bruin-lounge-bank-tuin-tuinbank-loungebank-tuinset-tafelset-tuin-bistroset/9200000131091778/?bltgh=mwMar2fE
7f5Ybx7rsRE8g.1_4.14.ProductPageUrl#modal_open
Dank je wel!
Jooo het is mijn vrije dag en ik loop toch weer te slepen met meubels
Ik zoek trouwens nog raambekleding voor in die grote ramen, maar ik kom niet verder dan rolgordijnen of vouwgordijnen
Ik vind het geschuif van de meubels geslaagd! De tv blijft misschien wel wat lastig om te bekijken.
Zijn pliseegordijnen een optie?
Zondag de muur achter m’n bank geschilderd en ik ben er zo blij mee❤️ Het was eerst wit en het was zo hard, dat het bijna vloekte met m’n meubels. Dit maakt het zoveel zachter
Echt super mooi!
Mooi!
Prachtig! Is dat een bank van Made? Hoe bevalt’ie? Ik hou echt van dit stijltje!