Interieurtopic

Loveeee jouw interieur! Vind het jammer dat het deel je huiskamer topic niet meer actief is want ik zie soms zulke leuke foto’s voorbijkomen in dit topic dat ik stiekem meer wil zien van mensen hun interieur!

3 likes

@TanteBetje
Dank je! Ja, is een bank van Made en het ding zit heerlijk. Heb 'm nu bijna een jaar en hoewel er gebruikssporen zijn, zoals kussens die minder stijf zijn (logisch na een jaar), is de bank nog steeds mooi.

@Popsicle
Dank je wel! Ik wil hier best wat meer foto’s delen van mijn interieur, maar weet niet of er meer mensen op zitten te wachten haha

7 likes

Tuurlijk wel, daar is dit topic voor vind ik! Want het deel je huiskamer topic is idd niet actief. Als je veel foto’s hebt kan je ze ook in een spoiler zetten of in die nieuwe functie scrollable content. Welke kleur is het op je muur? Ik vind je stijl ook heel leuk en ben benieuwd naar de rest!

@Bergson dat het een radiatorombouw is verklaart veel, ik vroeg me al af hoe je die lades ooit open kreeg, leek me nogal dicht op het tv meubel staan. Maar het zijn dus helemaal geen lades haha

1 like

Ik zou graag meer willen zien van jouw interieur, ik vind het echt mooi!

2 likes

Wauw, mooi! Welke kleur is het?

1 like

Het heet biscuit:)

Van welk merk? :slight_smile:

Ik had ‘m hiervan. Wel gekocht bij een lokale verfwinkel.

1 like

Zat ik laatst nog te klagen over mijn rommelige hoek,

Kom ik uit mijn werk thuis, heeft mijn man er dit van gemaakt! :ok_hand:t2:

Nog niet helemaal af, maar al zo blij mee :smiley:

112 likes

Ziet er echt mooi uit! Leuke oplossing ook.

2 likes

Heel tof dit!

1 like

Mooie oplossing! Dit had niemand hier verder geopperd toch?

1 like

Wauw, ziet er zo goed uit. Vond je man het moeilijk om dit te maken of is hij super handig?

1 like

Hij is heel handig dus ik weet niet of het moeilijk is om zelf te doen :sweat_smile:

@Twijfelaar Nee dit had niemand geopperd maar ik vind het wel heel netjes en rustig staan :smiley:

3 likes

Heeft iemand van jullie tips qua budget eettafels? Ik vind ze zo belachelijk duur (heb nog nooit een “nieuwe” eettafel gekocht)
Ik zoek iets in de jaren 60 stijl!

Wij hebben plissé gordijnen van Veneta, onder andere in de keuken en de werkkamer boven.

8 likes

Misschien eens bij FonQ.nl kijken?

Iemand die ergens zo een kapstok heeft gezien? Ik kreeg deze kapstok als reclame op facebook en dacht ‘Oh leuk!’ tot ik naar de prijs keek :weary: afhankelijk van de afmeting tussen 750 en 1100 euro?!

zoiets ?

1 like

Deze zou helemaal zwart wel mooier zijn vind ik, en ik ben helemaal niet van het zwart in mijn interieur verder

1 like