Like voor herkenning.
Yes, beide zijn dan 1.78m hoog. We hebben in ons huurhuis nu een koelvriescombi en altijd ruimte tekort 
We zijn uiteindelijk voor deze tafel gegaan. We kwamen ook nog deze lamp tegen dus die namen we ook maar mee 
Wat een toffe tafel! Waar heb je deze gekocht? Wij zoeken ook zoiets.
Ik hoor tot nu toe steeds goede verhalen over de Kwantum en de Hema en die zijn ook niet zo achterlijk duur. Misschien kun je een keertje heen op het tijdstip dat de winkel open gaat? Dan zal het niet zo druk zijn.
Ik heb laatst mijn gordijnen bij voordeelgordijnen.nl besteld. Je kunt daar op de site gewoon stofstaaltjes bestellen (ik heb er echt 15 gehad ofzo HAHA) die sturen ze per brievenbuspost op. Geen idee hoe het met vouwgordijnen oid zit, maar ik heb gewone, normale gordijnen met haakjes aan een roede. Ontzettend tevreden over!
Ik heb de tafel en de lamp hier gekocht. Ik weet niet of je in het noorden woont, maar hun meubels zijn echt heel erg mooi. Hun winkel bevindt zich in een oud zwembad. Echt zo gaaf haha.
Hoe lang moest je ongeveer op je bestelling wachten?
Toffe spullen hebben ze! Maar zo noordelijk woon ik niet (helaas). Maar eens verder speuren.
Er zijn vast andere winkels bij jou in de buurt. Als je zoekt op Mid century modern en Deens design kom je al een heel eind.
10 werkdagen na het bestellen. De staaltjes waren er steeds 1/2 werkdagen na ik ze besteld had per post.
Ik heb zelf van die lichtdichte, in lichtgrijs en lichtroze.
Hoor goeie verhalen over die van de kwantum!
Ik ben dus al tijden op zoek naar vitrage maar ben gewoon onwijs skeer als het om raambedekking gaat dus ik heb net letterlijk maar een bus frosted glass spray gekocht en het raam bespoten. Dag inkijk.
Kwantum is echt prima en die hebben vaak acties dat ze gratis op maat gemaakt worden!
Wij hebben de inbetweens van kwantum en de over gordijnen + jaloezieën van Veneta, beide bevallen heel goed! Bij Veneta kun je gratis staaltjes aanvragen, dat is heel erg fijn! Heb er wel 20 laten bezorgen haha.
Ik wil wel, heb geen insta dus lijkt me niet dat ik het zou kunnen herkennen 
Thanks voor de gordijntips allemaal 
 Het worden waarschijnlijk goedkope kwantum kant en klaar gordijnen die mijn schoonmoeder, die wel life skills heeft, gaat vermaken
Ik wil heel graag de muur van de tv voor de helft verven, maar ik twijfel of we dat hoekje rechts ook mee moeten nemen. En dan incl de muur rechts (met dat stopcontact) of alleen de muur achter de krabpaal? Als we het niet doen, dan heb je rechts van de deur nog 5cm kleur en daarna niet meer, maar ik ben ook bang dat het te veel wordt als we die hoek wel meenemen. Wat zouden jullie doen?
Welke kleur? Ik denk dat het hoekje meeverven  wel leuk kan zijn, of anders de hoek totaan de muur met het stopcontact en die zo laten als je niet alles wilt.
Leuk trouwens met die plankjes met planten! Gooien de katten ze niet om?

is hele leuke app