We hebben een leren stoel die dof en een beetje droog aan het worden is. Wat gebruiken jullie om dit aan te pakken? En/of om het leer te onderhouden?
Ik gebruik gewoon blank leervet. Goed inwrijven en dan na het intrekken met een zachte borstel uit poetsen.
Ik ben voor ons appartement (45 m2) op zoek naar betaalbaar interieuradvies. Mijn vriend en ik zijn helaas gewoon niet zo goed in het inrichten van ruimten, dus ik vind het nogal een risico om lukraak meubels te kopen. Heeft iemand zoiets wel eens gedaan of zitten hier misschien mensen die hier ervaring mee hebben? Weet niet of dergelijke oproepjes überhaupt mogen, maar kan het proberen
Mijn ouders hebben bij een lokale woonwinkel advies gevraagd toen ze gingen verhuizen. Het kostte dan €100 per advies - geloof ik, maar als je meubels aanschafte in de winkel was het advies gratis. De stylist heeft toen kleurencombinaties voorgesteld en een aantal plattegronden geschetst met hoe ze de ruimte zouden kunnen vullen. Ze hebben er echt heel veel aan gehad!
Misschien even informeren bij woonwinkels in de buurt? Volgens mij is het heel gebruikelijk.
https://www.ikea.com/nl/nl/customer-service/services/persoonlijk-advies-puba6626f61 Of misschien dit?
Misschien kan je een plattegrond hier uploaden of even natekenen en uploaden? Hier helpen best wel veel elkaar met inrichtingen
Dank je wel voor je tips.
De duettes zijn in het echt wat warmer. Nu werd het in een lichtbak gezet om te laten zien wat het effect is en daarnaast had ik de flits aan. Straks hangt dit aan de zijde met een tuin op het noorden. Het effect zal minder zijn.
Wij zijn er in ieder geval over uit. We gaan het doen! Dank jullie wel voor alle feedback en tips.
Wat is jouw huis een toffe kleur!
Je buiten inrichting/uitrichting/exterieur is ook tof
Een roze huis
@anon86562306 @Twijfelaar Jaaaaa , voelt met zo’n blauwe lucht ook super zomers aan.
Ik heb 8 jaar lang een straat hierachter gewoond en vanuit mijn slaapkamer keek ik altijd op deze huizen uit en ik heb altijd deze huizen super mooi gevonden. En sinds vorig jaar woon ik er nog echt ook.
Ik zou ook echt graag in een gekleurd huis willen wonen, roze klinkt perfect!
Ik wil onze muur verven in een beetje terra cotta/oranje-rozige aardse tint. Op Pinterest vind ik veel leuks maar als je dan in de karwei staat is het toch lastig om van je scherm de juiste kleur te kiezen.
Iemand tips met echt de kleurnaam/nummers?
Moooi! Waar komen de bank + tafeltjes vandaan?
De bank is de Kopenhagen van Karwei (nu in de aanbieding + gratis thuisbezorgen) en de tafeltjes hebben we vorig jaar bij Intratuin gekocht. Die waren er verschillende maten en kleuren!
De bank zit ook lekker en de zitkussens schuiven niet.
Weet niet of je het leuk vindt, maar ixxi heeft best veel nieuwe designs en die kan je natuurlijk zonder schade aan muren ophangen
Leuke inrichting heb je al hoor! Die kast is ook echt prachtig.
De muur rechts van de televisie is nog vrij kaal. Ik denk dat gordijnen tot de grond dat mooi zullen breken. En dan zou ik links naast de kachel de mooie plant zetten. Naast de bank in de hoek misschien nog een staande lamp (zoals Zuiver Tripod)?