Interieurtopic

Heeeel leuk huis @mikselke :smile::smile:

1 like

Top! Door deze post geinfluenced om deze verf te kopen. Gister de slaapkamer geschilderd. Erg mooie en warme kleur.

Ah wat super leuk! Ik ben er ook echt blij mee!

Is de kwaliteit van het fotobehang daar goed?

Heb je al besteld bij maisonsdumonde? Want ik kan het niet aanraden…

Ik heb begin maart onze tafel besteld, zou 18 maart binnen komen maar was na een week al uitgesteld naar eind juni. :frowning: En toen ging ik de reviews lezen en hoop ik heel erg dat het nog goed komt. Maar ik heb niet zo’n goede hoop.

Waar komt dat leuke grijze kastje in de slaapkamer vandaan? Echt heel leuk!

1 like

Kringloop :speak_no_evil:. Was echt zo’n eiken ding met dikke knoppen erop. Paar laagjes flexa en andere handgreepjes erop :ok_hand:

Ik heb daar wel goede ervaring mee, maar heb geen meubel maar een groot accessoire besteld voor in huis.

Nee nog niet! Weet ook niet of dat gaat gebeuren want mijn vriend vindt hem niet zo leuk boehoe :thumbsdown:
Maar wat balen zeg :slightly_frowning_face: heb je de klantenservice al benaderd?

Eindelijk lamimaat en die lelijke tegels weg, zo blij met het resultaat. Moeten wel nog andere gordijnen en vouwgordijnen komen als shoppen weer veilig is.

Voor

Na

73 likes

Heeft iemand ervaring met home24? Ik lees online hele negatieve recensies maar ook een paar positieve en daar wil ik dan graag in geloven :upside_down_face:
@Revelry sorry dat ik je zo random tag maar ik zag via de zoekfunctie dat jij (meer dan een jaar geleden haha) wat bij home24 hebt besteld waar wat problemen mee waren, hoe is dat nog afgelopen?

Zijn er hier mensen die het leuk vinden na te denken over indeling van kamers?
Ik kom er echt totaal niet uit wat praktisch is :upside_down_face:

Heb enkel plattegronden want betreft nieuwbouw…

Oké haha
Je denkt nu misschien; er is ruimte gebrek, moet veel in die kamer blabla. Maar ik (we) heb ruimte teveel denk ik?

Slaapkamer 1 is niet moeilijk: groot drie persoonsbed (we hebben een familie bed) tussen/bij die stopcontacten en een grote pax in die hoek.

Slaapkamer 2 en 3 zijn identiek qua grootte. 1 wordt een baby slaapkamer: daar hoeft enkel een commode en kledingkast (baby slaapt bij ons).
De andere slaapkamer moet een een persoons bed in (80x200 dus), een kledingkast en liefst wat (lage) speelgoed kasten nog

Alle ramen zijn bijna tot aan de vloer, radiatoren zijn dus ook van die lage blokjes.

Die kinder slaapkamers kom ik dus niet uit. Wat is praktisch: ook qua stopcontacten etc…

1 like

Heeft iemand aanraders voor mooie vazen? Ik wil een droogbloemenboeket bestellen met een mooie vaas erbij!

O, geen probleem. Wij hadden een dressoir besteld en bij de levering zat een onderstel waarbij het leek of er een coating was vergeten door de fabriek. Er was namelijk wat kleurverschil met de rest van het meubel. Ook was er een pootje licht beschadigd, maar ik denk dat dat ook aan de bezorgdienst kan hebben gelegen. Uiteindelijk hebben we dus contact gezocht. We kregen verschillende opties om uit te kiezen ter oplossing en wij kosten er voor een deel van de kosten terug te krijgen en we hebben een nieuw onderstel gekregen. Een nette oplossing. Het duurde wel lang voordat we dat onderstel uiteindelijk kregen maar dat had ook met de fabrikant te maken. Al met al is het goed afgelopen, wel dus wat rommelig, maar wij zijn zo blij met dit meubel (we zijn nogal kieskeurig) dat we dat er wel voor over hadden! En ik moet zeggen dit was mijn eerste en enige ervaring met home24 dus wie weet had ik gewoon pech, dat is nu lastig te zeggen maar het contact tijdens de klacht ging goed, ik kreeg wel altijd snel reactie.

1 like

@traveljunkie omdat het geen bloemen die water nodig hebben lijkt mij zoiets ook best leuk:

https://nl.casashops.com/nl/producten/borneo-vaas-naturel-h-66%2C5-cm%3B-ø-31-cm/611177/

De tofste vazen vond ik altijd bij de kringloop maar daar heb je nu geen reet aan.

1 like

Ik heb er zelf nooit iets besteld, maar mijn schoonmoeder heeft 3 keer een half nieuw kastje gekregen omdat het niet goed was. Iedere keer thuis blijven voor de bezorger etc. Die was dus niet meer heel blij met haar keuze aan het einde

1 like

Ik heb daar mijn tv meubel gekocht. Eerste keer kwam het aan met lichte beschadigingen aan de zijkant. Nieuwe laten bezorgen, daarvan waren de deurtjes helemaal kapot bij aankomst (hingen ook helemaal scheef in het meubel). Toen maar gezegd dat ik de eerste zou houden en daarop wat korting gekregen. Maar was dus niet zo positief dat ik twee keer een beschadigd product opgestuurd kreeg.

1 like

Kan goed zijn dat de voorraad bij de leverancier niet klopte, en ze moeten wachten tot hij daar weer op voorraad is.
Super irritant natuurlijk :pensive:

Ik zou het bed tegen de muur rechts zetten en de kasten links, dan heb je in het midden veel ruimte voor activities!