Interieurtopic

oww leuk!! zijn ze mooi in het echt? welke twee twijfel je tussen?

misschien kan je fotos hier plaatsen en kunnen we helpen kiezen.

Je kan ze ook wel allebei houden en de ander gebruiken als tuinplaid. dat staat ook heel leuk zon ibizatuin/marrokaanse tuin. heb ik ook gezien op westwing hahah

Ja zat ik ook al te denken! Maar we hebben nog geen tuin… alleen nog een nieuwbouw zandbank; dus eerst nog flink bedrag aan tegels, gras en een overkapping uitgeven :sweat_smile:

Deze had ik:

De pompoms is te druk en te grof, de andere zijn beide prachtig. Maar het word 90% zeker de met zwarte strepen en kleine gouden palletten. Als het erop ligt zal ik je effe dm sturen!

Edit: is toch de onderste geworden!

Die muur :heart_eyes: is dat een sticker of behang? En waar vandaan?

1 like

Jaaa die vind ik ook het mooist en het rustigst! Goede keus :grin::grin:

1 like

Wat een super tot behang voor een kind

1 like

Hebben jullie je tv op een meubel staan of aan de muur hangen? Ik twijfel, zou hem graag aan de muur hebben hangen, zodat ik niet meer die grote steunen op m’n meubel heb, maar ik vind het ook wel spannend of hij dan wel netjes hangt.

Ik heb 'm hangen, vind ik eigenlijk altijd mooier! Met een tv beugel en waterpas moet dat toch gewoon goed komen? Of bedoel je iets anders met netjes hangen?

1 like

Ja ik ben nogal perfectionistisch en met de waterpas hi g m’n meubel recht, maar als ik op de bank zat zag je echt dat die een paar millimeter scheef hing. Dus m’n vader wil het niet meer doen :sweat_smile::rofl:

1 like

Hij staat op een wit strak ikea meubel, maar moet nog hangen. Vind dat wel luxer staan!

1 like

Ik heb geen tv maar vind tv aan de muur wel het mooist, behalve de kabels die je dan vaak naar beneden ziet lopen. Vind verstopte kabels mooi.

1 like

Bij mij hangt ie, maar heb hem om die reden ook laten ophangen door het bedrijf waar ik hem kocht.

20 likes

Mooi! En wat een schatting hondje :heart_eyes:

1 like

Ja, is de Samsung the frame, die kan je ook als ā€˜kunst’ instellen.
Heb er eerder in dit topic ook over geplaatst. Inmiddels is ie onderdeel van een galerijmuur en hangen er nog meer lijsten omheen, maar die foto kon ik zo snel niet vinden.

1 like

Gevonden! @Vampire

Op een meubel omdat ik nogal regelmatig de indeling verander en de tv ergens anders komt te staan

1 like

Ik zoek eigenlijk een kastje of iets waar ik mijn wasmiddel en wasbolletjes en wasnetjes etc goed in kan opbergen.

Voorkeuren:
Niet te duur
Afgesloten iets (anders stoft het zo onder)
Ik heb een traphekje waar ik het voor zou kunnen zetten, deze is ca. 100 cm breed en 80 hoog dus dat zouden ideale maten zijn. Diepte maakt niet zoveel uit.

Iemand ideeƫn? Ik wil ook out of the box denken dus iets totaal anders mag ook!

1 like

Heeft iemand tips voor goedkopere alternatieven voor zo’n eiken eettafel?

Of misschien een tafel met eikenfineer die wel mooi is?

1 like

Wij zijn helemaal blij met deze: https://www.made.com/nl/fjord-6-persoons-eettafel-eiken
In het echt is hij nog veel mooier dan op de foto’s

1 like

Aah wat tof, daar zat ik naar te kijken maar vroeg me of het fineer mooi was. Heb je er toevallig een eigen foto van? Als je het wil delen hoor. Hebben jullie er gewoon 4 stoelen aan?

Ja kan ik wel maken! Ik zal die straks even als PB sturen want we zitten nogal in de verhuisteringzooi haha. Als je aan de kop ook stoelen wilt passen er 6 aan en anders 4 (dat hebben wij momenteel)

1 like