Interieurtopic

Ohja onze kraan is nu 3-in-1 (kokend, direct warm en koud water), maar is uit te breiden tot 6-in-1 (met bruis, gefilterd en gekoeld water).

En een waterontharder hebben wij ook, scheelt heel veel kalk. Wij hebben nog wel wat hardheid, maar wel veel minder (want waterhardheid 0 kan alleen in nieuwe huizen of met kunststof leidingen).

Ik kan zo blij worden van luxe keukenspullen! Wij hadden allemaal A-merk apparatuur in het vorige huis, allemaal uitgezocht bij de nieuwbouw (zonder extra opties, maar wel degelijk) die na 10 jaar nog goed werkten. Nu een huis met keuken die er al in zat, die is groter en prima qua looks, maar de koelkast maakt herrie, de oven werkt niet zoals ik zou willen en het gasfornuis is net te klein voor alle pannen. Maar het is ook zonde om alles te vervangen als het nog werkt :grimacing:

1 like

Als je graag kookt of bakt zou je twee ovens kunnen overwegen. Mijn ouders hebben een smalle oven in het kookeiland en dan nog een grote oven. Als je dan meerdere dingen tegelijkertijd in de oven wilt doen op verschillende temperaturen kan dat heel makkelijk

2 likes

Als je de ruimte ervoor hebt: een koelkast over de volledige hoogte en een vrieskast over de volledige hoogte (inclusief ijsblokjesmaker). Dit hebben we ook uitgezocht voor onze aanstaande keuken.

1 like

Bedoel je een koelkast en vriezer die even hoog zijn? Klinkt ideaal!

Waarom zijn gordijnen zo duur :tired_face: wat een ellende. Ik wil liever ook niet tig winkels af gaan in deze corona times maar kiezen met slechts wat plaatjes van internet is ook kut

4 likes

Like voor herkenning.

1 like

Yes, beide zijn dan 1.78m hoog. We hebben in ons huurhuis nu een koelvriescombi en altijd ruimte tekort :sweat_smile:

1 like

We zijn uiteindelijk voor deze tafel gegaan. We kwamen ook nog deze lamp tegen dus die namen we ook maar mee :smiley:

27 likes

Wat een toffe tafel! Waar heb je deze gekocht? Wij zoeken ook zoiets.

Ik hoor tot nu toe steeds goede verhalen over de Kwantum en de Hema en die zijn ook niet zo achterlijk duur. Misschien kun je een keertje heen op het tijdstip dat de winkel open gaat? Dan zal het niet zo druk zijn.

1 like

Ik heb laatst mijn gordijnen bij voordeelgordijnen.nl besteld. Je kunt daar op de site gewoon stofstaaltjes bestellen (ik heb er echt 15 gehad ofzo HAHA) die sturen ze per brievenbuspost op. Geen idee hoe het met vouwgordijnen oid zit, maar ik heb gewone, normale gordijnen met haakjes aan een roede. Ontzettend tevreden over!

1 like

Ik heb de tafel en de lamp hier gekocht. Ik weet niet of je in het noorden woont, maar hun meubels zijn echt heel erg mooi. Hun winkel bevindt zich in een oud zwembad. Echt zo gaaf haha.

1 like

Hoe lang moest je ongeveer op je bestelling wachten?

Toffe spullen hebben ze! Maar zo noordelijk woon ik niet (helaas). Maar eens verder speuren.

Er zijn vast andere winkels bij jou in de buurt. Als je zoekt op Mid century modern en Deens design kom je al een heel eind.

10 werkdagen na het bestellen. De staaltjes waren er steeds 1/2 werkdagen na ik ze besteld had per post.

Ik heb zelf van die lichtdichte, in lichtgrijs en lichtroze.

1 like

Hoor goeie verhalen over die van de kwantum!

2 likes

Ik ben dus al tijden op zoek naar vitrage maar ben gewoon onwijs skeer als het om raambedekking gaat dus ik heb net letterlijk maar een bus frosted glass spray gekocht en het raam bespoten. Dag inkijk.

4 likes

Kwantum is echt prima en die hebben vaak acties dat ze gratis op maat gemaakt worden!

1 like

Wij hebben de inbetweens van kwantum en de over gordijnen + jaloezieën van Veneta, beide bevallen heel goed! Bij Veneta kun je gratis staaltjes aanvragen, dat is heel erg fijn! Heb er wel 20 laten bezorgen haha.

1 like