Wat denk je dat er met een kleed gebeurd? Ik denk echt dat dat veeeeel zou toevoegen! Ik heb ook veel vrienden over de vloer en er wordt vaak ook veel gedronken (wel niet gerookt/geblowd), maar niemand heeft ooit iets laten vallen hoor. Als je bang bent voor rook geur, zou ik iedereen lekker buiten laten roken.
Verder meer planten! Groen is altijd goed!
En inderdaad iets aan de muur. Misschien een collectie van meerdere wat kleinere lijsten?
Daarnaast kan je ook veel doen met verlichting. Misschien een mooie staande lamp naast de bank?
Planten!! En meer variatie in kussens (Kleur, stof en formaat), 1 kussen per hoek voegt niet heel veel toe. Jammer dat je geen vloerkleed wilt, ik denk dat het echt een verschil maakt.
Ik ben op zoek naar zo’n soort meubel, alleen is alles wat ik tegenkom helaas net te breed. Het kan max 1 meter breed zijn. Iemand tips/links
Grote plant naast de bank en iets van een poster(s) of schilderij aan de muur achter de bank?
Wil je hem per se met een aantal dichte vakken? Ik vind deze bijvoorbeeld wel tof en die is smaller dan een meter!
Ja, dat maakt het net zo lastig. Ik wil wel dichte vakken zodat ik er wat rotzooi achter kwijt kan
Hi! Wij zijn op zoek naar een mooie nieuwe bank. Liefst ook een beetje betaalbaar. Hebben jullie nog aanraders wat betreft winkels?
Montel!
Is helaas weer te breed.
Planten groot en klein, accessoires op je kast je en op tafel. Iets aan de muur misschien?
Helemaal niks! Behalve dan… en ja over smaak valt te twisten, maar ik vind eigenlijk de asbak echt afschuwelijk. Echt een doorn in het oog, appeltjesgroen bij paars en roze.
Bocx via Kötter wonen!
Ja klopt heb hier wel eens wat gepost ja, huis in binnenstad uit 1900 met beneden voormalig bedrijf (waar we nu woonkeuken van hebben gemaakt)!
Oh best veel reactie’s
Straks even alles rustig lezen.
Thanks! Zie al een aantal mooie kasten op de website
En wat als je in de vakken mandjes doet waar je zooi in gooit?
Dit misschien iets? Wel met hout…
Het raam beplakken met plakplastic of een voile gordijn ervoor hangen. Daarvoor een verzameling plantjes. Een staande lamp of booglamp naast je vakken kastje. Leuke spulletjes in en op je vakkenkast (+extra planten). Als je geen vloerkleed bij de bank wil zou je een langwerpig kleed voor de vakkenkast kunnen leggen voor extra kleur, textuur en patroon. Meer kussens op de bank, verschillende formaten, vormen en texturen. Effen en patroon. Een lekker plaid over je bank gooien. Die spiegel hangt te hoog aan de muur. De muur waar de spiegel hangt zou ik verven of behangen. Zet ergens een leuke grote mand neer en hang posters aan de muur of een foto richel (smal plankje) met wat decoratie erop. Op je salontafel een plantje en een mooie schaal oid. Met wat meer ronde, ovalen of afgeronde vormen maak je het wat zachter allemaal.
Ik mis ook echt wat dingen in hout, rotan, riet dat soort werk of een leuke metaalsoort zoals messing, goud, koper.
(had even geen zin in een uitgebreide fotobewerking, maar dit geeft hopelijk een beetje een beeld?)