Ik wil wel, heb geen insta dus lijkt me niet dat ik het zou kunnen herkennen
Thanks voor de gordijntips allemaal Het worden waarschijnlijk goedkope kwantum kant en klaar gordijnen die mijn schoonmoeder, die wel life skills heeft, gaat vermaken
Ik wil heel graag de muur van de tv voor de helft verven, maar ik twijfel of we dat hoekje rechts ook mee moeten nemen. En dan incl de muur rechts (met dat stopcontact) of alleen de muur achter de krabpaal? Als we het niet doen, dan heb je rechts van de deur nog 5cm kleur en daarna niet meer, maar ik ben ook bang dat het te veel wordt als we die hoek wel meenemen. Wat zouden jullie doen?
Welke kleur? Ik denk dat het hoekje meeverven wel leuk kan zijn, of anders de hoek totaan de muur met het stopcontact en die zo laten als je niet alles wilt.
Leuk trouwens met die plankjes met planten! Gooien de katten ze niet om?
Hoe meenemen inc muur stopcontact! Denk dat dat rustiger oogt! Anders proberen met de flexa app! Heb zo maar even wat deuren gedaan en nu pakt ie de deur niet maar als je gewoon “live” doet waarschijnlijk wel is hele leuke app
Ik zit te denken aan donkerblauw, hebben antraciet bank en gordijnen en verder nog niet heel veel accessoires met bepalende kleuren. Vloerkleed is een beetje blauw/grijs, https://www.wehkamp.nl/app/product/508481?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share, maar wil die nog een keer vervangen voor een nieuwe.
Nee moet zeggen dat de katten eigenlijk niks omstoten! Gelukkig haha
Gaaf, denk dat het heel sfeervol kan worden zo en ik vind het kleed ook leuk!
En wow wat een nette goed opgevoede beesten haha
Ah super fijn! Wij hadden echt een geweldige adviseur. We hebben door hem gekozen voor velvet zwarte overgordijnen. Had ik nooooit durven kiezen zonder zijn advies,het is zo gaaf!
Ik heb recent ook een soortgelijk dilemma gehad met twee hoekjes/korte muren. Ik verfde het in Aarderood van Gamma en ben mega blij dat ik het wel heb meegenomen!! Het is veel sfeervoller nu in huis en staat rustiger zo (ipv als ik het hoekje niet zou meenemen)
Gas niet meer doen joh, we moeten langzaamaan allemaal daarmee stoppen juist, je kan veel beter inductie nemen!
Vraagje: wij willen mogelijk een Brabantia Bo kopen maar wij hebben gezien dat deze speciale vuilniszakken nodig hebben en die van Brabantia zijn duur. Zijn er misschien mensen die deze prullenbak ook hebben en alternatieve, goedkopere vuilniszakken gebruiken?
Wij gebruiken normale 12 liters uit de supermarkt bij de bo, moet wel zeggen dat ik de zakken die erbij horen van veel betere kwaliteit en bijna het geld waard vind.
O, dat ben ik vergeten te vermelden maar wij zouden dan voor 1 compartiment van 60L gaan. Maar vanwege de rechthoekige vorm passen de reguliere vuilniszakken van 60L die ze in de supermarkt verkopen veelal niet, althans, dat denk ik.
Een vriendin van me heeft een oven met WiFi. Natuurlijk totaal niet nodig maar als je toch bezig bent haha. Ze doet dus weleens broodjes vast in de oven, dan in de ochtend vanuit bed de oven aan zetten. Als ze dan beneden komt na het aankleden etc zijn de broodjes klaar.
Even jullie advies vragen. Wanneer we straks gaan verhuizen wil ik graag een mooie nieuwe handdoeken set. Nu hebben ze bij de Hema de hotelhanddoeken in de aanbieding, 3+1 gratis. Als ik alles in m’n mandje gooi kom ik alleen nog bijna op €100 uit. Dat vind ik echt wel veel! Dat zijn dan:
- 4 washandjes
- 4 gastendoekjes (ook voor het toilet beneden)
- 8 normale handdoeken 50x100cm
- 4 grote handdoeken 70x140cm
Dus even een poll voor mijn gemoedstoestand Deze prijs voor deze set van 20 vind ik:
- Duur
- Normaal
- Goedkoop
- Wacht! Ik heb nog een vet goede tip namelijk…
0 stemmers
Ik wilde dus absoluut geen Bora zoals hier eerder genoemd werd ik ben namelijk een ontzettende kluns en de verkoper raadde dat mij dan af. Ik moet dan continu dat ging schoonmaken enz. Mijn fornuisje nu is ook echt altijd vies.
Wij hebben een prachtig zwart, Italiaans inductie fornuis uitgekozen met bijpassende afzuigkap. We hebben geen hoge kastjes dus dat komt er straks wel mooi uit te zien. Nog een week of 8 wachten tot hij geplaatst wordt!
Hmm dat spreekt elkaar tegen, haha.
@Merel Nee, ik bedoel echt de Bora. De Bora bij de winkel hier heeft, zoals ook op het plaatje, “gaten” erin waar het stoom e.d. ingaat. Met mijn onhandigheid heb ik daar zo troep (soep, sausjes, enz) in laten vallen. Daar zat wel een reservoir/filter onder, maar ik heb echt geen zin om dat elke x schoon te maken. Zo legde de verkoper het ons uit.
Ons nieuwe fornuis lijkt overigens wel wat op die Boretti, alleen dan helemaal zwart en inductie. Is wel een ander merk. Weet even niet 1,2,3 welke.
Oh grappig, bij ons lieten ze toen zien dat er een bakje inhangt dat je er zo uitpakt en in de vaatwasser kunt zetten. Ik ben ook een kluns, maar dat leek mij nog niet zo heel lastig, als je maar geen liters water erin kiept. Uiteindelijk hadden wij helemaal geen kastruimte over voor afzuiging naar beneden, dus wij hebben een plafondunit.