Interieurtopic

Gewoon bouwmarkt of Ikea voor terracotta potten, dille en kamille, Hema

1 like

Bouwmarkten zoals hornbach heb ik ook weleens leuke potten vandaan gehaald. Mocht je in de buurt van duitsland wonen hebben ze goedkope grote witte en zwarte potten bij Kleve (was eens een tip hier van het forum!).

Ik zou alles a la sissy boy vermijden want daar zijn potten altijd enorm duur.

1 like

Ja bij ons wel!

1 like

@Hedwig Onze hotelhanddoeken van HEMA zijn na 7 jaar nog steeds prima! Enige nadeel is dat wij de grootste maat hebben en ze de wasmachine wel snel vullen haha.

1 like

Ah, komen die nog wel? Ik dacht eigenlijk dat ze vanwege corona niet van die huisadviesbezoeken deden, ik wil ook nog steeds nieuwe gordijnen :joy: Toch maar eens via de website aanvragen dan.

1 like

Ik heb de hotel handdoeken van de action en ben er elke dag als ik ze pak blij mee! Ik heb ze wel pas een half jaar, maar ze lijken van goede kwaliteit en daarbij zijn ze echt veel goedkoper dan bij de Hema.

2 likes

Mocht je in de buurt van Delft wonen, ‘Groene Vingers’ is echt een geweldige winkel voor potten, planten en cadeautjes :heart:

2 likes

Daar woon ik vlakbij, ga binnenkort eens kijken!

1 like

Ik heb ook veel potten van Elho, naast die uit de kringloop. Zijn goedkoop, mooi en in verschillende kleuren verkrijgbaar. Ik denk dat je ze in gelijk welke tuinwinkel kan vinden en volgens mij heeft t merk ook wel een webshop :slight_smile:

1 like

Wij hebben een andere Brabantia, maar ik koop altijd de originele zakken (ooit eens gezocht naar een alternatief die er toen niet was en kwam er laatst achter dat dat er wel was), maar ik merk vooral dat ik ze echt nauwelijks gebruik, dus daarom de prijs niet zo erg vindt. Ik denk dat ik 1x per jaar (of minder vaak?) nieuwe moet kopen.

Wij scheiden wel papier, plastic en groen, dus ik heb dus bijna geen restafval meer. Ik zou dus ondanks de duurdere zakken gewoon die prullenbak kopen.
(Mijn ouders hadden altijd irritante goedkope prullenbakken die altijd kapot gingen, deksel sloot niet/pedaal werkte niet, zak paste niet enz. Mijn Brabantia staat al 11 jaar en werkt nog steeds)

Scheelt het niet als je de goedkoopste artikelen apart besteld? Omdat je deze nu zeg maar ‘gratis’ krijgt? Dus als je de duurste artikelen samen gooit dat je dan wat meer korting krijgt en dus goedkoper uit bent?

1 like

Slim. Ga ik even naar kijken!

1 like

@Drawster En de ikea strandmom kinderfauteuil? Ik zie hem wel alleen in het grijs op de site staan helaas

1 like

Ik vind planten echt een toevoeging in een interieur, maar ik heb een paar vrienden die helemaal doorgeslagen zijn en die wonen in een soort plantenkas. Ik kijk echt vol verbazing, maar ook enige jaloezie dat alles in leven blijft.

3 likes

@Yzile meeega bedankt voor je tip! Ik heb er 3 besteld en kan gewoon niet kiezen tussen 2 :sweat_smile:

Zijn echt perfect!

oww leuk!! zijn ze mooi in het echt? welke twee twijfel je tussen?

misschien kan je fotos hier plaatsen en kunnen we helpen kiezen.

Je kan ze ook wel allebei houden en de ander gebruiken als tuinplaid. dat staat ook heel leuk zon ibizatuin/marrokaanse tuin. heb ik ook gezien op westwing hahah

Ja zat ik ook al te denken! Maar we hebben nog geen tuin
 alleen nog een nieuwbouw zandbank; dus eerst nog flink bedrag aan tegels, gras en een overkapping uitgeven :sweat_smile:

Deze had ik:

De pompoms is te druk en te grof, de andere zijn beide prachtig. Maar het word 90% zeker de met zwarte strepen en kleine gouden palletten. Als het erop ligt zal ik je effe dm sturen!

Edit: is toch de onderste geworden!

Die muur :heart_eyes: is dat een sticker of behang? En waar vandaan?

1 like

Jaaa die vind ik ook het mooist en het rustigst! Goede keus :grin::grin:

1 like

Wat een super tot behang voor een kind

1 like