Je zou tussen de keuken en de kledingrekken ook een doorzichtig gordijn kunnen ophangen. Dat houdt eventuele geuren ook iets tegen. Kan ff geen plaatje vinden, maar Ikea doet dat regelmatig in showrooms.
Oh dat is wel leuk maar mijn eettafel is heel klein (ikea eethoekje wat precies in elkaar past) dus die kast als bankje gebruiken is dan heel raar en te lang voor de tafel
Haha dit is precies wat ik wilde voorstellen dus ik heb niet echt meer iets bij te dragen ik denk inderdaad ook dat het niet veel uitmaakt of je kledingreken 1 of 3 meter van de keuken verwijderd staan
We willen graag dit behang in de kamer waar de kasten komen. Omdat het een druk en duur behangetje is twijfelen we of we de hele kamer wel willen doen. En als we één wand doen (waarschijnlijk die tegenover de kast), welke kleur we dan op de andere drie muren doen. Hebben jullie suggesties? Er ligt een antraciet laminaatvloer in, dit wordt de indeling:

Die zwarte vlakken zijn ramen, deuren en wasmanden haha.
Ik zou de andere wanden dan een kleur uit het behang geven, maakt niet zoveel uit welke. Als het goed is kunnen ze bij de bouwmarkt met een tool exact de kleur eruit pikken die je wilt en mengen.
Dit, wellicht zelfs twee kleuren. Zowel het donkere roze uit het behang, als die hele lichte roze tint. Maar denk dat het in een kastenkamer misschien juist wel vet is om alle muren te behangen.
Haha ja daar twijfelen wij dus ook over. Het is een kleine kamer, één wand staat vol met kasten, twee wanden bevatten een deur en/of raam en slechts één wand is ‘volledig’. Dus dat zou nog best wel kunnen. Het enige vervelende is dat het een behang van 120 euro per rol is, vandaar de twijfel . Moet bij de winkel even navragen of ik een staal van dit behang kan krijgen om daar een kleur verf bij te zoeken.
Nee precies, dat lijkt mij ook. Vind wit alleen zo afsteken dus misschien dan toch maar een mooie roze tint erbij zoeken in de hoop dat het niet heel erg Barbie wordt.
Ik moest bij deze kleuren direct denken aan interiorjunkie, die heeft haar gang zo geverfd. Kan ook nog een idee zijn:
Hele mooie kleur op de muur! Maar denk wel iets te donker en fel voor bij het behang…
Juist een donkere kleur (zoals de onderste helft van de muren op die insta foto) lijkt me ook heel mooi! Omdat die donkere kleur wordt onderbroken door deuren, raam en kasten wordt het ook geen een donker hol ofzo. Iets meer contrast lijkt me eigenlijk mooier dan eenzelfde kleur als in het behang (tenzij het heel licht roze is, dat lijkt me dan wel weer mooi haha)
Pff ja lastig haha . Ik moet het in het echt zien om er een goed beeld bij te krijgen. Ik wilde zelf in eerste instantie de hele kamer in een oudroze tint tot ik dit behang zag. Misschien valt het inderdaad wel te combineren.
Haha ja jammer dat je niet ff met je vingers kan knippen en allerlei opties proberen he. Ik ken de struggles
Niemand tips?
Wat betreft het handdoeken dilemma. Heb uiteindelijk deze besteld net. Ook hema en ook 3+1 gratis, maar dan een slagje goedkoper en onwijs goede reviews. Scheelde bijna €40. Blij mee!
HEMA! O.a deze:
Nu wil ik de hele lijn Porto zwart
Ik heb drie flexa verftester gekocht om stippen op mn muur te maken!! Zo leuk
Niceeee, foto?
Waar kopen jullie mooi, kwalitatief goed beddengoed? En dan niet voor €100 per stuk oid.