Interieurtopic

Als ik ben begonnen zal ik een foto sturen!

3 likes

Ik ben eigenlijk altijd tevreden van mijn beddengoed van La Redoute! Handig ook dat je het formaat kussensloop kan kiezen.
Koop er niks aan de volle prijs, vaak hoef je niet langer dan een weekje te wachten voor er weer een nieuwe kortingsactie is.

4 likes

Ben direct al aan het kijken, fijne tip! Gewoon van hun eigen merk/lijn?

Yes! Bijna al mijn beddengoed komt ervandaan. Na een jaar of twee begint de kleur natuurlijk te vervagen, maar dat lijkt me normaal (ik was mijn lakens sowieso op 60°C).

1 like

Ooo wat mooi is dit! Nog niet eerder bij Hema gezien.

Ik ben ook fan van hun beddengoed. Ben vooral dol op dat je bijpassende hoeslakens kan kopen, ook met printjes zo leuk

1 like

Bij ons galmt het best wel in het huis. Dus ik ben op zoek naar iets van akoestisch schuim wat het kan oplossen. Ik zie bijvoorbeeld van die eiermat achtige dingen op aliexpres. Als ik dit onder de tafel plak of onder een bureau, zou dat veel helpen? Of heeft iemand anders een tip? Of kun je een oud stuk vloerbedekking onder de tafel plakken bijvoorbeeld? geen idee of het scheelt.
We hebben al inbetween gordijnen maar ik wil geen vloerkleed in de keuken op onze gietvloer, dat vind ik niet mooi.

Overgordijnen maakte bij ons best wat verschil! Alleen niet echt een goedkope oplossing…

Ik kende dit merk helemaal niet, maar ze hebben echt hele leuke setjes. Bedankt voor de tip!

3 likes

Ik wil een muur in een terracotta kleur verven, beetje zoals onderstaande foto’s. Maar ik kan nergens een geschikte verf vinden, weet iemand iets? Histor voorspoed lijkt mij mooi maar Volgensmij wordt die niet meer verkocht.

1 like

Pure & Original heeft wel een paar terracotta kleuren in hun assortiment

1 like

Kende het merk helemaal niet, thanks!

Dry terra van Pure&Original vind ik heel mooi! En ik heb zelf gekozen voor Red Earth van Farrow&Ball.

2 likes

Je kan ook van een ander merk verf uitzoeken en laten mengen bij een verfwinkel, daar kunnen ze de kleur namaken!

1 like

Zoiets vind ik zelf leuk voor als decoratie

1 like

Grijs!

2 likes

Ik vind deze heel mooi op een blauwe muur (wel aan de prijs) https://www.mevrouwaardbei.nl/nl/hartendief-wandlamp-oogjes-toe.html

Of deze (meer budget, ook makkelijk zelf te maken denk ik)

2 likes

Ik zou ook eens kijken naar reviews of het ecru snel vies wordt. Want dan zou ik grijs nemen.

1 like

misschien vragen in één van de babytopics? of op pinterest kijken.

Ik zou zelf voor ecru gaan omdat grijs waarschijnlijk snel gaat verkleuren (spreek uit verkoopervaring met dit soort producten)

1 like