Interieurtopic

Ik kan het nog wel een keer proberen, maar de laatste keer vonden we dan de ruimte tussen de tafel en bank in te klein met langslopen. En we hebben ook nog gedacht om de bank te draaien, zodat de tv staat tegen de muur waar nu schilderijen hangen, maar de aansluitingen voor de tv e.d. zijn in de muur waar we de tv nu staat dus dat is ook niet zo handig.

Maar nu verplaatsen we de tafel telkens een stukje als we gaan eten en zitten we alsnog tegenover elkaar.

Oh ik denk wel dat je hier iets mooi van kan maken hoor! Denk alleen dat het wel een vrij “zware, bombastische” kast is om als roomdivider te gebruiken, niet?

Ik denk dat het juist in een verder strak interieur een mooie eyecatcher kan zijn! Prachtige kast ook :two_hearts:

1 like

Ohja dan kan het wel inderdaad. Lijkt misschien alleen zo op de foto.
Ik zag toevallig gisteren deze foto op Pinterest. Weet niet welke kleuren je in je kamer hebt, maar vind dit ook wel een frisse kleur om een oude kast te pimpen. Zou sowieso ook die grote scharnieren meeverven.

6 likes

Ik denk dat als je hem in een rustige lichte kleur schildert het prachtig kan worden! Annie Sloan heeft prachtige kleuren met een super effect. Heb daar ooit een kast mee geschilderd en het was zo mooi geworden.

1 like

Ja leuk he! Zou wel goed researchen of je verf zowel voor hout als voor de scharnieren geschikt is. Misschien zeg ik nu iets heel dom hoor, maar zou zonde zijn als de verf niet op de scharnieren pakt en je met een lelijk resultaat zit.
Nieuwe knopjes kunnen inderdaad ook een groot verschil maken, je hebt er echt heel veel leuke op Etsy!

1 like

Ik ben zo blij met mijn hysterische behang. Komt precies uit bij mijn gordijn die ik vorige week heb opgehangen. Welkom in mijn barbiehuis :joy:

96 likes

Lijkt me juist een goeie combi! Maak je het allemaal wat minder hard mee. Ik zou persoonlijk zo’n kleed kiezen, met veel lichte natuurlijke kleuren en wat houtaccenten!

Ik heb zelf thuis een betonvloer (donker) en daar ligt ook zo’n heerlijk kleurrijk boho achtig kleed op en love it

1 like

Thanks voor de tips! Ja een betonvloer kan inderdaad supertof zijn in combi met die boho achtige stijl. Ga het proberen, wie weet lukt het ook met deze lelijke jaren 90 (?) tegels :sweat_smile:

1 like

Ik vind het supercool! Maar ik hou van dit soort vakmanschap. Is het glas in lood blank of gekleurd?
Ik hou er ook van als de binnenkant een andere kleur heeft dan de buitenkant, zeker als je dat zo door het glas kunt zien.

17 likes

Komen van Tica vandaan (inkoopcentrum)! Geen idee van welk merk oid het is, misschien staat het aan de onderkant van de stoeltjes. Ga het zo even checken voor je :joy:

1 like

Dat is deze van Made > https://www.made.com/haku-round-large-dining-table-copper-and-glass :sunglasses:

Iemand een tip waar je mooie naambordjes voor woningen kan vinden? Heb het internet al wat afgestruind maar vind vrijwel alleen maar van die standaard bordjes.

op mijn werk verkopen we oa naamborden van krameraandezaan! Die hebben best een groot assortiment en ook een hoop anders dan ‘standaard’ Daarnaast ook van een andere leverancier die oa handgeschilderde borden levert, die hebben wij zelf. Alleen kun je die niet online bestellen

1 like

Weet iemand waar ik deze octopus lamp kan scoren? Overal waar ik zoek op octopus tafellamp heb je de versie met meer dan 4 poten (die zoek ik dus niet)

3 likes

Volgens mij heb ik van de week zoiets voorbij zien komen bij Homestocknl, maar zie hem nu zo snel niet meer terug.

Planten!
Maar die tip was al gegeven zag ik.
Vooral in die puntige hoek bij die ramen een mooie monstera ofzo!

Ook denk ik dat het misschien leuk is om wat meer verschillende soorten kussens op je bank te leggen?
Meerdere tinten/structuren bedoel ik.
Dat geeft vaak al meer sfeer ipv 1 kleur/stofsoort.

Die wand met die lijsten, die zou ik wat uitbreiden, niet alleen met lijsten maar ook met bijvoorbeeld een spiegel of een mooie klok ertussen.
En ik zou zelf ook die wand met die lijsten een kleur verven. Zeker omdat het licht daar goed op valt is het wel echt veel wit bij elkaar.

Op die plek van die staande lamp, daar zou ik een hoge smalle vakkenkast oid neerzetten, zodat je wat de hoogte in werkt en die kast kunt vullen met mooie accessoires en plantjes.

Ik zag net op Westwing een boekenkast dat wij ook thuis hebben staan, zogezegd adviesprijs €500 naar €279 afgeprijsd. Maar ik herinner me niet dat ik ooit zo veel betaald zou hebben voor dit rek (gekocht bij leen bakker), dus ik ging dit even opzoeken op hun site.

Dus als iemand iets mooi ziet op westwing raad ik jullie aan om toch ook even online te zoeken.

13 likes

Ja w.estw.ing is echt zo’n site die nep adviesprijzen op de site zet zodat het lijkt alsof het vet afgesprijsd is. Goed werk sherlock.

6 likes

De eerste plan staat! Thanks voor de tips want het voegt echt veel toe

Foto

50 likes