Oldtimer Rally van flexa! Haha
Ik vind het ook echt tussen groen en blauw. En niet een kleur die meer naar het ene of het ander neigt.
Thanks! Wij twijfelen nog steeds omdat ie bij ons zoo groen is, het scheelt wel met de randen omgevouwen zodat je er geen wit kader meer omheen hebt! Maar we hebben onze perfecte verf nog niet gevonden…
Ofja… wel op jouw muur haha maar we willen hem eerst met eigen ogen ook een keer de kleur blauw in oldtimer rally gezien hebben! Echt moeilijk
Waarom doe je die Flexa tester dan niet op je muur ipv op papier?
Omdat we de sleutel van het nieuwe huis nog niet hebben maar we hebben vrij weinig tijd om te klussen dus willen zo veel mogelijk van te voren in de startblokken hebben staan!
stiekem testen op je werk
Hahaha op een muur?
Ik zou voor optie 2 gaan en dan die schroefjes wit maken met wat verf.
@Mazikeen Heb hem zelf ook in de woonkamer en ik ben er echt heel blij mee!
Met testen vond ik hem ook heel groen, maar op papier komt het helemaal niet uit. Ik heb drie lagen aangebracht, en het is echt donkerblauw/groen. Dit zijn wat foto’s van mijn verhuizing, misschien heb je er wat aan:
Super mooi! En dat tv meubel wil ik ook ikea toch?
Die Lampan lampjes zijn erg plastic, als in van dicht bij erg goedkoop. Je interieur ziet er vrij strak uit, dus ik verbaas me een beetje over de keuze van de bloemetjes op de bol? Heb je ook over deze gedacht?
En deze?
Ja klopt! Was echt een rib uit mijn lijf. Heb maanden gewacht met het kopen omdat ik hem zo duur vond, maar ik kon niks vinden dat ik net zo leuk vond. Wel blij dat ik uiteindelijk overstag ben gegaan, vind het hout zo mooi bij de muur…
Oh yes! Eindelijk de knoop doorgehakt en we gaan verhuizen. En ook al best snel. Naar een nieuw (nieuwbouwappartement). Nu zit ik dus met het volgende: ik wil in de hal/berging en slaapkamers eigenlijk wit laminaat, maar in de woonkamer absoluut niet. Daar wordt het eerder
zoiets als op de foto. Maar is het niet raar om 2 kleuren laminaat in je huis te hebben? Er zit wel een drenpel tussen natuurlijk, maar twijfel heel erg. Anders wordt alles zoals de foto denk ik.
Nee joh, absoluut niet raar (vind ik)!
Dank voor de bevstiging. Iemand die dit zelf ook heeft of ergens heeft gezien?
ik ben vrijdag nog bij een klant gaan opmeten die eiken parket in de living hadden en een tegel in de keuken, de overgang was gewoon open. Als je bij de overgang een deur hebt zou ik wel zorgen dat die overgang echt onder het deurblad zit.
@wompie ik vind dat niks, twee verschillende vloeren. Zou het allemaal hetzelfde doen zodat het mooi doorloopt (en ook geen drempels als dat kan). Zo’n lichte vloer is inderdaad echt een drama qua stof etc en bij mij wordt mijn slaapkamer ook echt het stoffigst dus lijkt me ook mega onhandig!
Wit laminaat raad ik echt intens af. Of je moet heel erg gemotiveerd zijn om veel en vaak te stofzuigen.
@wompie Ik zou echt dat laminaat van die foto nemen. Wit laminaat is echt verschrikkelijk! Ik heb het ook op de slaapkamers en ik blijf zuigen Ligt er net een jaar in, dus wil het er ook niet uithalen. Als ik nu de keuze had, nam ik absoluut geen witte vloer iig.
Ik heb even wat advies nodig over de stoelen bij m’n eettafel. Ik heb 2 stoelen besteld, 1 in okergeel en 1 wijnrode (wel een andere kleur dan die van de foto’s) De een heeft armleuningen en de ander niet.
Eerst wilden we de tafel in de breedte langs de muur zetten, maar dat vind ik toch niet erg mooi. Dan hadden we een bankje gemaakt en daarop allemaal leuke kussens. Nu staat ie zo dat we toch vier stoelen nodig hebben.
Deze stoelen waren best duur, dus ik twijfel of ik er twee andere stoeltjes bijzet, maar vraag me af of dat niet raar staat. Ik kan het nu ook nog niet uitproberen, want die andere stoelen komen ook pas over 2 weken. Ik wil alleen wel heel graag met kerst 4 stoelen bij de tafel.
Als ik nog wel 2 van dezelfde stoelen bij koop, weet ik dus ook echt niet in welke kleur?
Ik zet het even in de spoiler, want veel foto’s: