Supermooi! Waar is jouw salontafel van?
Thanks! Hay Tray Table!
Gefeliciteerd!!
Bank was bij ons 12 weken, eettafel 5 weken en eetkamerstoelen 3 weken (alleen die zijn er na bijna 4 maanden nog niet …)
Verschilt per winkel. Zou op tijd beginnen omdat het voor winkels vaak geen probleem is om later te leveren dan de levertermijn. Onze bank (vorig jaar al gekocht) was de levertijd 14 weken. De eettafel normaal zes weken, maar die wordt bij ons geleverd als we de sleutel in mei krijgen.
Oh en ander voordeel: je kan dan eventueel nog kijken of er in de periode tussen nu en de uiterste besteldatum kortingsacties zijn. Op onze eettafel (deze week besteld) hebben we daardoor 300 euro korting
Wij hebben ook alle meubeld met korting kunnen krijgen! Wij hebben gewoon gewacht tot er een actie zou zijn haha. Hebben we echt enorm mee kunnen besparen.
Nee zoals @Bergson al zegt; orienteren op wat je wilt, regelmatig kijken of er een actie is en dan tijdens die actie bestellen met latere levering. Vooral als je grotere/duurdere meubels gaat kopen kan dat zo honderden euro’s schelen
Veel designwinkels zetten veel in de uitverkoop rond januari zodat ze tegen maart/april weer veel ruimte hebben voor nieuwigheden van Milaan
Wij hebben een bank van Sofacompany. Ook twee katten. Als we weggaan, leggen we een deken over de bank. Het is niet anders. Als we thuis zijn, krabben ze daar niet aan.
Pas een jaar. Dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Tot nu toe bevalt hij prima.
Ik ben montel fan. Hele fijne ervaring gehad daar, alles uitgeprobeerd, uit veel stoffen kunnen kiezen (we wilden graag iets grofs) en voor 1000 euro een leuke 3-zits met hocker die supernetjes geleverd werd (deze bank in andere opstelling; https://www.montel.nl/006828021103000/montel-viano.html). Enige wat ik nu na een jaar merk is dat er een plooi vormt in een van de zitdelen, maar wij gaan niet heel netjes met de bank om.
Ik heb ook een bank van SofaCompany en ik ben daar erg tevreden over! Heb hem ook nog maar een jaar, maar ik vind de kussens erg stevig en de bank blijft gewoon mooi. Ik heb ook al eens gelezen dat wanneer er wel iets is, ze ook heel makkelijk zijn met het versturen van nieuwe kussens!
Ik heb gewoon een ikea bank een nockeby. Ben er nog steeds heel blij mee. Na 3 jaar nog geen doorgezakte zitting
Ook een Ikea bank hier! Maar had niet echt een andere keuze want de trap naar het appartement is heel smal, waardoor alleen bouw-pakketen naar binnen konden :’)
Handige is wel dat je de hoes er af kan halen en dus kunt wassen of een nieuwe losse hoes kan kopen.
@Noomie ken ook iemand met een slechte ervaring, plooien die maar niet verholpen worden en echt schoftige klantenservice. Zij zullen er nooit meer iets kopen.
Dit gaat over Montel btw
De beste kortingen zijn rond de Pasen. Maar misschien is dat voor jou al wel te laat. Toch even als tip.
Loods 5 misschien??
Onze bank komt van loods5. Nu 2 jaar en waar we vaak zitten merk je wel dat de bank minder hard is, maar niet doorgezakt.
Ze hebben ook een goede service. Er kraakte iets aan onze bank en dat zijn ze komen maken.
Heeft iemand ervaring met een wand met (tegels) van die hele kleine stenen, zoals hieronder? Het gaat vooral om onderhoud, hoeveel werk is het om het schoon te houden, wordt het snel ‘‘lelijk’’, aanslag e.d.
Een vriendin van mij had zoiets en vond het echt de hel …
Mijn tante heefr het, maar heeft er na een paar maanden een soort hars?? Laag overheen laten zetten waardoor het toch egaal is en makkelijk schoon te maken.