Interieurtopic

Oven: cm836gps1/34
Espresso: ct636les6/04
Ze staan heel mooi bij elkaar.

We hebben trouwens inbouwkoelkasten van Etna om zo wat kosten te besparen. Bevalt ook goed.

1 like

Oh, dat zijn idd de apparaten waar ik ook op gevallen ben. Ik wil eigenlijk ook nog de bijpassende stoomoven. Maar vraag me af wat ik meer ga gebruiken.
Bedankt voor je antwoord.

Ik heb een Siemens combi oven en nog een Siemens stoomoven. In alle eerlijkheid, ik gebruik de stoomoven maar voor 1 gerecht en die maak ik misschien 1x per 2 maanden …

1 like

Ok, dankjewel. Weer iets om over na te denken.

Voor iedereen die op zoek is naar die donker blauw/groene muurkleur: de kleur Oldtimer Rally is bij Flexa uit het assortiment gehaald! Je kunt 'm nog wel bestellen met de kleurcode 3039.

3 likes

Ik meld me hier ook. Ga binnenkort samenwonen in een vrij groot appartement. Ik woon nu in een appartement dat vrij strak en modern is, daarom heb ik drie wat oudere, houten kasten/kastjes om wat sfeer te geven aan de kamers. Het nieuwe huis heeft glas in lood, schuifdeuren en een sierplafond, super leuk maar ik ben bang dat het iets teveel kitsch wordt met mijn kasten. Twee ervan zijn al een tijd in de familie, dus wil ik sowieso niet weg doen.
We gaan eerst alles wit verven en dan kijken we later of we kleuren op de muur willen. Qua meubels wil ik het zo modern mogelijk houden, dat lijkt me mooi bij dit huis. Oh en ik wil ontzettend graag een (replica wellicht) grasshopper lamp in het zwart. Die staat al zo lang op mijn wishlist.

6 likes

Mn lijsten hangen éindelijk en de posters zijn ook besteld!

6 likes

Toffe posters!!

Mooie lijsten, waar zijn die van?

Ik zoek deze twee muurkleuren. Zijn er kleurkenners die denken: zoek die en die kleur van dat ene merk op? :innocent: #longshot

2 likes

Ik heb vintage blue van Flexa op m’n muur, en die lijkt wel op de linker!

1 like

de gamma ed. hebben toch een muur met alle kleuren om te zoeken?

1 like

Dat heb ik dus al eens eerder geprobeerd (niet met deze twee kleuren trouwens) en toen ben ik grandioos de fout in gegaan. Die muur moet ook nog over, helaas.

Lange versie: ik had een inspiratiefoto en ben daarmee naar de kleurenmuur gegaan. Staaltje mee naar huis, ik tevreden, dus 40L van die kleur gehaald. In de winkel zei de mevrouw al: mooi lavendel zeg! Ik stond daar aan de balie met een verward gezicht. Maar als je kleuren laat mengen mag het niet terug. Dus ja, toch maar die emmer mee naar huis, alleen eenmaal op de muur leek het dus in het niets op dat wat ik had gewild.

En nu durf ik niet meer.

1 like

https://www.histor.nl/onze-kleuren/kleurbedenktijd

1 like

De site van de gamma heeft een verfkleurwijzer (hij doet het momenteel niet op m’n mobiel maar kans dat hij op browser wel gewoon werkt) om te zien hoe iets staat op een muur, en daar zit een colorpicker bij (als in, zo’n groot regenboogvlak). Als je daar een kleur aanklikt geeft hij een rijtje met verfsuggesties die het meest in de buurt komen van je aangeklikte kleur, misschien heb je daar wat aan.

1 like

Dat heeft geen zin, het zijn buitenlandse accounts. Toevallig had iemand anders het gevraagd. Merk was wel bekend maar kleurnummer niet; maar dat merk wordt hier dan weer niet verkocht.

Ik ga Denim drift eens opzoeken.

Denim drift is een beetje blauw/grijs vind ik!

Iemand ervaring met het laminaat van leen bakker?
Of een andere mooie budgettip?

1 like

Geen ervaring met leenbakker, maar ik heb in mn oude studentenkamer ikea laminaat (https://m2.ikea.com/nl/nl/p/tundra-laminaat-eikenpatroon-antiekpatroon-10417531/) liggen en het verbaast me nog altijd als ik daar ben hoe mooi dat er na zes jaar nog ligt. Vooral voor de prijs.

1 like

:heart_eyes:

@Pusheen Ik heb ze gekregen, dus durf het niet met zekerheid te zeggen! Weet wel dat action er een aantal heeft in het klein, en als je spiegellijsten opzoekt op Google komen er ook een paar te staan!

11 likes