Omg ik zou echt knettergek worden omdat die lijnen niet doorlopen
Heeft iemand misschien gordijntips voor mij? Ik vind het zo lastig om de juiste kleur en stof uit te zoeken voor op onze slaapkamer. Ben er nu al weken mee bezig maar kom er niet uit😅! Achterste wand is okergeel met bloemenmotief, de wanden van de inbouwkast ook. Verder zijn alle wanden grijs. Wat zouden jullie doen?
Wit of grijs
Is Van Gogh behang: https://www.behangexpert.nl/c-2883970/bn-vincent-van-gogh/ Ben er zelf ook super blij mee:blush:
Taupe (kleur van de boompjes van je behang) of grijs denk ik.
Ik denk dat donkergroen ook heel mooi kan zijn!
Ik denk dat een mooie tint donkerblauw of donkergroen hier heel mooi bij kan zijn
oeeh ja mooi! Ik denk ook dondergroen, of als je wat lichter wilt taupe, zoals die takken idd zoals @Vanjie zegt
Ik denk ook een vloerkleed en iets aan de muur. Misschien ook wat gezellige kussentjes op de bank?
Misschien dat een warme kleur ipv dat groen ook wel verschil zal maken qua knusheid.
Het meeste is al gezegd denk ik. Zou inderdaad ook een simpel en neutraal vloerkleed in taupe of beige kleur doen! Of juist een donkergroene.
Verder misschien mooie kussens zoals eerder ook werd gezegd. Ik heb zelf donkergroene kussens van H&M Home en denk dat ie bij jou ook mooi zal staan bij jullie bank en muur:
Zou ze wel combineren met beige kussens bijvoorbeeld zoals dit plaatje:
Of Roze! Heb ze zelf gecombineerd met roze kussens en ben fan van roze met groen haha. Op zich kan je natuurlijk overal kussens vinden. Ben wel fan van H&M kussens. Maar heb ook hele chille van ikea.
Edit: ik heb toendertijd heel veel verschillende kussenhoezen gekocht van verschillende winkels. En dat bij de bank gehouden. Welke je niet wil kan je gewoon retourneren. Moet je natuurlijk wel zin in hebben.
Oh hierdoor wil ik echt ZSM onze vloer wit
Zijn die groene kussens ook van h&m? Zoiets zoek ik echt precies!
Zeker!
Een terra-achtige kleur lijkt me hierbij ook mooi
Wat een gaaf behang! Ik zou gaan voor een grijze taupe achter kleur uit het behang!
Misschien een onpopulaire mening maar ik zou juist een kleur kiezen die niet in het behang zit, zo knalt het behang meer en anders verzwakken de kleuren elkaar. In vind taupe en grijs sowieso niet zo mooi in een interieur (te landelijk en standaard). Zou het juist gaan zoeken in contrasterende kleuren, donkergroen, zwart, wit (of roestkleur of oudroze als je daarvan houdt) lijkt me mooi.
Denk dat dat wel mooi is hoor! En het is maar verf dus als je na een tijdje denk van dit is m ook niet, verf je het zo weer over.
Mijn tip voor het perfecte strakke randje:
Als je tape hebt geplakt ga je eerst met een kwast met witte verf langs de onderkant van het tape. Dat laat je even drogen en dan pas met kleur de muur schilderen. Het wit trekt dan eventueel onder het tape en dat zie je niet, maar als je gelijk kleur had gedaan en het was erin getrokken wordt t bobbelig.
Geniaal :o
Ik hoop dat iemand hier een goed idee heeft, want ik word gek van de lelijkheid van mijn vloer!
Ik heb een huur (mini) appartement en mijn slaap en woonkamer in één ruimte. De vloer is van een soort geel (?) linoleum en dat mag ik niet veranderen. Ik wil heel graag een muur verven maar ik weet gewoon echt niet welke kleur. Want het moet dus ergens wel bij die gele vloer passen. O en de grijze bank die tegen die muur staat.
Ik wilde een foto maken maar het is nu echt te donker, na online zoeken weet ik voor 95% zeker dat het de ‘natural corn’ is. Help?
mag je hier ook geen vinyl op leggen? dan beschadig je de vloer niet, heb je een vloer die wss iets mooier is en kan er weer af als je weggaat