Interieurtopic

Oh wow, op dat gedeelte waar de tafel staat ben ik echt jaloers!
Denk dat je het zitgedeelte gezelliger kan maken met een vloerkleed inderdaad, en wat kussens en evt een kleedje op de bank. Maar ook iets aan de muur zou veel helpen denk ik, het is nu zo wit en kaal ook boven de bank.

Edit: had @Xiomara’s antwoord nog niet gezien… Maar dat dus idd :smile:

2 likes

Kun je je bank een kwartslag draaien en dan je tv tegen de groene muur zetten? Dan krijg je mss meer zithoek idee nu is het meer een doorloopstuk idd

Hm en bank tegen de andere muur zetten? Vind het nu een beetje als een wachtkamer ogen en als je de bank omdraait kijk je ook al meer tegen de groene muur aan.

Per ongeluk expres een brandende aansteker op laten vallen. :grimacing:
Nee ik denk dat het qua loop best meevalt. Zal even wennen zijn, maar na 2 dagen niet raar meer denk ik. En anders is het zo terug gezet toch.

2 likes

@En_17_Anderen Misschien (ook) een salontafel? En dan eentje die dus niet in het looppad staat :smile:

Is het doel dat jullie er vaker gaan zitten? In dat geval misschien toch ook naar een wat warmere en comfortabelere bank zoeken? Deze ziet er nou niet echt uit alsof je er lekker op neer wilt ploffen…

1 like

@En_17_Anderen Ja en dan misschien de rug van de bank (al heeftie niet echt een rug haha) naar de ramen toe draaien? (snap je hem?) en dan een salontafel ervoor. Zo creëer je wel 2 losse zithoeken. Kan niet zo goed zien hoe lang de bank is maar denk dat er dan nog wel ruimte is om eromheen te lopen

Ik zou die bank iets van de muur halen, zodat ie niet tegen de muur aan staat. Lijkt het iets ruimtelijker

2 likes

Ik zou er denk ik een leuke feauteuill neerzetten (die dan met de rug naar de eettafel staat) zodat de zithoek echt een ‘hoekje’ wordt. Het lijkt nu een beetje ‘onaf’ en door een stoel daar neer te zetten onderscheid dat gedeelte zich ook direct van het eettafel gedeelte. En een mooi kleed kan ook wonderen doen en heeft denk ik eenzelfde soort effect (het maakt er een geheel van ipv een ‘losse’ bank in de kamer. Maar leuke inrichting verder! Love the lampen boven de eettafel!

1 like

Wat vind je van dit kleed? https://m2.ikea.com/nl/nl/p/stockholm-vloerkleed-glad-geweven-zwart-handgemaakt-gestreept-ecru-gestreept-zwart-ecru-80104862/

Vraag me alleen af of het mooi staat bij je witte vloer omdat het gebroken wit is

@En_17_Anderen misschien kun je overwegen om gordijnen te nemen. Als ze tot aan de grond hangen oogt het mooi hoog en het geeft vaak letterlijk en figuurlijk veel warmte. Luksafleks (mijn iks doet het niet haha) kun je eventueel gewoon laten hangen. Zeg maar zoals hier (let verder niet op de inrichting): afbeelding

2 likes

Omg ik zou echt knettergek worden omdat die lijnen niet doorlopen :cold_sweat:

2 likes

Heeft iemand misschien gordijntips voor mij? Ik vind het zo lastig om de juiste kleur en stof uit te zoeken voor op onze slaapkamer. Ben er nu al weken mee bezig maar kom er niet uit😅! Achterste wand is okergeel met bloemenmotief, de wanden van de inbouwkast ook. Verder zijn alle wanden grijs. Wat zouden jullie doen?

4 likes

Wit of grijs

2 likes

Is Van Gogh behang: https://www.behangexpert.nl/c-2883970/bn-vincent-van-gogh/ Ben er zelf ook super blij mee:blush:

2 likes

Taupe (kleur van de boompjes van je behang) of grijs denk ik.

3 likes

Ik denk dat donkergroen ook heel mooi kan zijn!

12 likes

Ik denk dat een mooie tint donkerblauw of donkergroen hier heel mooi bij kan zijn

7 likes

:kissing: oeeh ja mooi! Ik denk ook dondergroen, of als je wat lichter wilt taupe, zoals die takken idd zoals @Vanjie zegt

3 likes

Ik denk ook een vloerkleed en iets aan de muur. Misschien ook wat gezellige kussentjes op de bank?
Misschien dat een warme kleur ipv dat groen ook wel verschil zal maken qua knusheid.

1 like

Het meeste is al gezegd denk ik. Zou inderdaad ook een simpel en neutraal vloerkleed in taupe of beige kleur doen! Of juist een donkergroene.

Verder misschien mooie kussens zoals eerder ook werd gezegd. Ik heb zelf donkergroene kussens van H&M Home en denk dat ie bij jou ook mooi zal staan bij jullie bank en muur:

Zou ze wel combineren met beige kussens bijvoorbeeld zoals dit plaatje:
hmgoepprod-2

Of Roze! Heb ze zelf gecombineerd met roze kussens en ben fan van roze met groen haha. Op zich kan je natuurlijk overal kussens vinden. Ben wel fan van H&M kussens. Maar heb ook hele chille van ikea.

Edit: ik heb toendertijd heel veel verschillende kussenhoezen gekocht van verschillende winkels. En dat bij de bank gehouden. Welke je niet wil kan je gewoon retourneren. Moet je natuurlijk wel zin in hebben.

1 like