Lol die hond was me niet eens opgevallen!
Het behang is van Cole & Son! https://www.cole-and-son.com/en/collection-whimsical/wallpaper-103/9031/
Oh waow, dankjewel! Het lijkt hier wel lichter groen, jammer.
Ja ik was ook een beetje teleurgesteld!
Heb niet echt tips maar wat een mega vette vaas (?) naast je bureau!
Binnenkort gaan we naar een huis verhuizen na de verkoop van ons appartement. Moeten heel veel nieuwe meubelen kopen omdat de huidige echt op zijn. Iemand tips voor winkels met betaalbare maar mooie meubels in Heerlen?
En ik heb geen idee welke stijl ik wil. Tips voor mij waar ik inspiratie kan op doen?
Wat voor ondergrond heeft je balkon? Wij hadden een grijze betonkleur en hebben die van ons gezelliger gemaakt met die klikvlonders van Ikea: https://m2.ikea.com/nl/nl/cat/vloeren-voor-buiten-21957/ Dat maakte het al wat meer sfeervol.
Ik lees mee!
Mijn balkon is ook nog steeds heel kaal maar heb wel met inspiratie van Pinterest 2 pallets op mijn balkon. Eigenlijk moeten er van die echte palletkussens op maar die zijn heel duur, dus afgelopen zomer was het zo best te doen:
Ik wil komende zomer kijken of ik echt die vlonders kan plaatsen en of ik iets kan doen met lichtsnoeren
Wat ik leuk vind bij een balkon is van die schattige lampjes ophangen! Is direct heel sfeervol en kost weinig moeite om op te hangen.
Zelf ook even een vraag: ik ben op zoek naar zo’n soort plantenstandaard (heet dit zo?) En het liefst een witte pot met gouden pootjes eronder. Iemand deze ergens gezien? Ik heb ze vooral veel in het zwart gezien.
Ik ben verliefd op dit nachtkastje van West Elm, maar £350 is toch echt heel erg ver boven mijn budget. Iemand enig idee waar ik zoiets zou kunnen vinden?
Ik heb geen specifieke winkels die ik aan kan raden, maar eerste wat in mij opkomt is de woonboulevard in Heerlen haha. Misschien kun je online kijken welke winkels er liggen en wat je aanspreekt.
Qua inspiratie misschien Pinterest? Of misschien juist inspiratie opdoen uit meubel winkels.
Haha lief bedacht maar ik ben totaaaal niet handig.
Oooooooh my god. Mijn moeder appt me net deze foto door.
We hebben onze Fest stoelen van Fonq (3 sept. besteld) geleverd gekregen!
Ja, ik weet gewoon niet wat me overkomt.
Ah wat leuk! Heb je een foto? Ben erg benieuwd hoe het staat!
wij hebben 3 ramen aan de voorkan van het huis waarvan ik in de middelste een “statement item” wil plaatsen. Ik kom alleen niets leuks tegeb, hebben jullie leuke ideeen?
Wat vet! Volgens mij gaat dat ook heel leuk staan met de kleur van de vloer.
ik denk direct aan iets van een mooie sta lamp van fontana arte ed
Ik ben verliefd op jouw stoelen! Waar zijn die van