Fest Amsterdam - Monday Chair! Dit is de versie zonder armleuningen.
Hallelujah!
oh ik zag deze een paar dagen geleden en ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd haha. Iemand tips voor een rond tafeltje met lade er in? Wil zoiets heel graag als nachtkastje
Ook voor @Peony;
Ja ik vond 'm ook zo leuk. Ik dacht te zoeken op een rond tafeltje (bijv. bij de kringloop of op marktplaats en deze te verven en zelf een marmeren plaat erop te leggen. Maar zoān op maat gemaakte marmeren plaat kost al gauw 150 euro, dus misschien is die prijs nog niet eens zo heel raar.
Dit vond ik wel een aardig en vooral betaalbaar alternatief:
https://nl.casashops.com/nl/producten/jackieā-bijzettafel-met-lade-wit%2C-naturel-h-51-cm%3B-Ćø-40-cm/570682/
En deze is uitverkocht, maar die vond ik ook leuk:
wow deze is ook mooi ja, wel een beetje boven budget nog haha. Gaat mij vooral om dat het een rond tafeltje is met een lade, die kan ik echt nergens anders vinden, of ze zijn zo duur : (
edit: als het tafeltje van je bovenste link in donker hout was had ik hem gelijk besteld!
Nachtkastjes zijn sowieso heel duur. Wil eigenlijk 2 mooie nachtkastjes voor max 150 maar ik vind 90 procent lelijk en die 10 procent zijn ver boven budget
Als ik een tip mag geven, dan zou ik 'm even gaan bekijken bij de Casa als je kunt. Want als het onbehandeld hout is, dan is het heel makkelijk om dit hout donker te maken met een mooie beits. Zo heb ik de lichte houten poten van mijn eetkamerstoelen gebeitst en matchen ze met mijn donkere palissandervloer. Ik denk dat het een klusje van niets is. En daarna zou je het witte zo zwart kunnen verven voor een mooi donker effect. Voor die prijs prima te doen, denk ik.
welke marmers heb je naar gekeken? De witte italiaanse varianten zijn het duurste, puur omdat iedereen ze wilt (calacatta, carrara, statuarietto, etc.) terwijl er ook mooie witte marmers uit andere landen zijn die veel goedkoper zijn (tot de helft afhankelijk van de oplage) zoals een griekse volakas, kyknos. Pas nog eentje gezien uit portugal die een zacht roestige tekening van kleur had wat ook mooi is. Maar voor zo een klein object zou ik gewoon een imitatie nemen door een tegel te laten verzagen.
Slim, slim. Ik had het gegoogled, maar dat is natuurlijk ook een optie. Dank!
Suuuuper late respons maar thanks! Mijn huisbaas verhuurt het huis gemeubileerd, de vaas hoort erbij en we hebben ook nog een hele grote lange vaas. Die paste niet in mijn kamer maar wel echt tof, alhoewel de menigen zijn verdeeld. Nu maar hopen dat hij nooit zal vallenš
Heeft iemand nog tips voor decoratiespullen voor op een vensterbank van slechts 12 cm diep? Uiteraard heb ik al wat planten staan
Kaarslantaarns?
Dat is over het algemeen niet echt mijn ding. Maar misschien ben ik nog niet de juiste tegengekomen.
Misschien zijn wat minder standaard ālantarensā iets? Bijvoorbeeld: https://www.zarahome.com/nl/new-collection/decoratie/lantaarns-c1020116760.html
Voor de rest misschien wat beelden/kunst/fotoās?
Ik vind de frutsels van Zarahome altijd wel leuk https://www.zarahome.com/nl/new-collection/decoratie/sieraccessoires-c1020116730.html
Een glazen waterfles met een (kunst)tak/bloem erin. Je hebt ook smalle bloempotten/vazen.
Ik heb even geen afbeelding als voorbeeld, maar je ziet nu ook veel van die houten ornamenten op standaarden.
Ik vind het ook altijd leuk staan om bloempotten voor het raam te hangen.
Nadat ik hier met succes lookalikes heb gevonden van de eetkamerstoelen waar ik naar zocht, ben ik nu op zoek naar de eettafel op deze foto. Heb de foto van Profijt meubelen, maar de tafel staat niet op de site.
Weet iemand waar ie van is? Heb al verschillende lookalikes gevonden, maar die hebben allemaal net een ander frameā¦
Profijtmeubel is een dochterbedrijf van Pronto, misschien hebben zij zoiets?
Ja die had ik ook gezien, maar die heeft niet dat schuine stuk in het onderstel helaasā¦