Bel de korting knaller in den bosch, wellicht heeft die z’n soort tafel.
is er een reden waarom je dat schuine stuk wilt? het zit er eigenlijk voor niets, op de foto valt het op omdat die van een lagere ooghoogte genomen is dan je normaal gezien zelf mee kijkt (tenzij je cretinisme hebt haha), vanuit esthetisch oogpunt gaat het amper een positief effect hebben omdat je het dus bijna nooit zo gaat zien, al helemaal niet met stoelen er rond afhankelijk van het model. Het heeft ook geen nut voor stevigheid of stabiliteit en gaat deels je zitcomfort verkrampen omdat je er niet makkelijk je bene even bij kan strekken.
Nou, vooral omdat ik heel erg van lijnen houd haha en ik vind die tafel mooi omdat ie niet zo grof is.
Maar ik heb al een alternatief gevonden waarbij het enige minpunt is dat ik het hout wat licht vind, maar misschien kan ik daar nog wel iets aan doen:
als ik het echt hout is zou ik er gewoon een beits of olie over doen
En wat denk je van deze?
Die vind ik heel mooi, maar is te groot
Had al gekeken of die er ook in een kleinere maat is, maar hij bestaat alleen in 2,40 breed…
Heb nu toevallig ook deze gevonden, maar daar vind ik het weer niet zo mooi dat het blad breder is dan het frame (ben nogal specifiek in mijn wensen haha)
Is het een idee om tafelblad en poten los te bestellen? Ik zag de poten namelijk wel los hier te koop: https://www.tafelpoten.shop/tafelpotenshop-losse-tafelonderstel-frame-tafelpoo.html en dan kan je zelf een bijpassend blad uitzoeken in de kleur die je mooi vindt
heeft iemand van jullie wel eens wat besteld bij VidaXL? Ze hebben best wel leuke dingen maar, ik lees op internet wisselende reviews. De site is ook een beetje goedkoop haha
Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen
Je moet geen kwaliteit verwachten, dus een bijzettafeltje ofzo zou ik er wel bestellen, maar niet iets wat je veel gaat gebruiken.
Ik ga samenwonen dus heb heel veel interieur struggles. Ik heb zelf een grijze hoekbank en mijn vriend een donkerblauwe tweezits. Ik dacht dat het opzich wel zou werken om ze bij elkaar te zetten en zo een zithoek te creeeren. Hebben jullie tips qua kleur tapijt en wat de boel een beetje samenbrengt?
Ik zat er ook te denken om een muur donkerblauw te verven. Een beetje zoiets:
Ik heb met de site goede ervaringen, maar de kwaliteit was zo zo. Ik had een tuinbankje besteld, heb hem gewoon goed in elkaar kunnen zetten, paste maar wel moeilijke beschrijving.
Ik heb ook weleens 3 bijzettafeltjes besteld en die waren top.
Beetje afhankelijk van wat je wilt bestellen dus.
Ik heb er een hordeur besteld en voor dat geld mag ik echt niet klagen, maar echt heel stevig is het niet. Had het trouwens wel via bol.com besteld en zij waren dan een externe verkoper, maar ging helemaal prima hoor! Heb ook eens wat geretourneerd en ging ook goed.
okeeee ik weet eindelijk wat ik wil. Ik vond mijn slaapkamer altijd een massief ikea blok (sorry love ikea maar blok) dus ik heb besloten mijn MALM nachtkastje en KALLAX er uit te gooien en voor dit meubel te gaan die ik zelf wil gaan beitsen:
dan zet ik mijn hoge spiegel er op links, en de rechterkant ga ik dan gebruiken als nachtkastje.
En als ik er zin in heb ga ik ook nog ronde gaten in de deurtjes boren als greep. Helemaal luek
Mijn vriend werkt er en geeft aan dat je wel op moet letten of het producten van VidaXL zelf zijn of dat het producten zijn die doorverkocht worden van een andere leverancier. Die tweede groep producten wordt weinig gecontroleerd in kwaliteit en levert dus de meeste klachten van klanten op. Als het eigen producten van VidaXL zijn dan is de kwaliteitscontrole er wel, maargoed verwacht voor de prijs geen wonderen natuurlijk.
Ja dat idee had ik al indd, kwam ze ook tegen op aliexpress . Ben uiteindelijk gegaan voor iets van Woood!
Leuk! Die heb ik als tv meubel
Leuk, waar is die van?
Hij is van Woood, tygo. Nu bij de karwij 100 euro goedkoper haha
Ons dressoir waar we met Black Friday besteld hebben komt als alles goed gaat ein-de-lijk vrijdag! Ik houd wel een slag om de arm want het bezorgbedrijf heeft echt dramatische recensies waarbij de bezorger niet eens aanbelt en dan meldt dat er niemand thuis is of dat de afspraken opeens eenzijdig geannuleerd worden.
Ik ga ons toilet inrichten. Schilderen en volledig afwerken, nieuwe lamp ook. Hebben jullie tips ? Spiegels, legplankjes, kleuren van de muren, posters,… ?