Interieurtopic

spiegels en dergelijke heeft Schönbuch enkele mooie producten

toevallig enkele maanden geleden ook enkele Sirens van Trizo21 bij een klant geplaatst

2 likes

Mooi, die Sirens ! Ik zoek even verder op

ze zijn trouwens in het wit, zwart en koper beschikbaar

1 like

Kent iemand lampen die hier op lijken? Ze zijn prachtig maar te duur voor mij. Vooral de één na grootste vind ik mooi en zou goed in mijn kamer passen.

3 likes

Waar koop je mooie (klassieke? Tijdsloze?) Sta lampen en lampen voor aan het plafond? Ik zie overal alleen maar van die industriële lampen en dat vind ik dus echt helemaal niks

Kwantum heeft deze. Wel wat anders maar het idee is hetzelfde.

1 like

fontana arte

1 like

Plz bel me als je het weet, hier hangen nog steeds peertjes aan het plafond. Echte ellende.

ook spaarlampen?

badum tsssss

@Ainu noemde wel een mooie winkel, maar dat ligt helaas iets boven het budget. Heb er wel inspiratie kunnen opdoen.

1 like

ja ik ken ook alleen maar duur hé :wink:

2 likes

Toevallig wel :joy::joy::joy:

2 likes

Ik heb totaal geen verstand van huizen inrichten etc. Dus even een vraagje: kan je koperkleurige woonaccessoires met gouden woonaccessoires combineren?
Sorry voor de simpele vraag, maar huizen inrichten is niet mijn ding

Volgens mij heeft tesa van die dingen die je achterop kan plakken met een soort driehoekje eraan. Die kan je vervolgens weer hangen aan tesa haakjes aan de muur. #nospon. Zelf nog nooit gebruikt overigens.

1 like

Je kan zoiets als dit

of zoiets als dit kopen?

Die tweede komt van bordophangen.nl, blijkbaar hebben meer mensen deze vraag :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik heb die gele dingen gebruikt zoals hierboven geplaatst. Werken top! Via ebay had ik ze besteld geloof ik.

1 like

die stickers van @Merel zijn echt top!

1 like

Niet rond maar wel voor mensen die een leuk en betaalbaar nachtkastje zoeken, ik heb vorige week deze van de Ikea(!) gehaald:

image

Van zwart hout en een zwart stalen frame 50 ekkies!

37 likes

goeie, deze is mooi!

Die hebben wij ook! Staan heel mooi. :grimacing:

Ik kan wel wat ideetjes gebruiken. Hieronder zie je de plattegrond van de woonkamer en keuken van mn nieuwe appartement en zoals je ziet staan de deuren naar de andere ruimtes in de woonkamer. Hoe zouden jullie het indelen m.b.t. de bank (3 persoons met liggedeelte) en tv meubel? Tv meubel tegen het raam aan kijkt heel rommelig denk ik en dan staat mijn bank midden in de woonkamer wat ook niet echt ruimte uitstraalt. De muur bij de ramen is 4.10m waardoor het heel krap wordt wil ik de tv meubel links en de bank richting de rechtermuur neer zetten. Ook moet ik natuurlijk achter de bank langs kunnen om naar de andere ruimtes te gaan.