Je kan zoiets als dit
of zoiets als dit kopen?
Die tweede komt van bordophangen.nl, blijkbaar hebben meer mensen deze vraag
Je kan zoiets als dit
of zoiets als dit kopen?
Die tweede komt van bordophangen.nl, blijkbaar hebben meer mensen deze vraag
Ik heb die gele dingen gebruikt zoals hierboven geplaatst. Werken top! Via ebay had ik ze besteld geloof ik.
Niet rond maar wel voor mensen die een leuk en betaalbaar nachtkastje zoeken, ik heb vorige week deze van de Ikea(!) gehaald:
Van zwart hout en een zwart stalen frame 50 ekkies!
goeie, deze is mooi!
Die hebben wij ook! Staan heel mooi.
Ik kan wel wat ideetjes gebruiken. Hieronder zie je de plattegrond van de woonkamer en keuken van mn nieuwe appartement en zoals je ziet staan de deuren naar de andere ruimtes in de woonkamer. Hoe zouden jullie het indelen m.b.t. de bank (3 persoons met liggedeelte) en tv meubel? Tv meubel tegen het raam aan kijkt heel rommelig denk ik en dan staat mijn bank midden in de woonkamer wat ook niet echt ruimte uitstraalt. De muur bij de ramen is 4.10m waardoor het heel krap wordt wil ik de tv meubel links en de bank richting de rechtermuur neer zetten. Ook moet ik natuurlijk achter de bank langs kunnen om naar de andere ruimtes te gaan.
Is het liggedeelte van je bank links of rechts?
En weet je welke kant je deuren openen?
@Evi-lena de ramen zijn niet helemaal tot de grond, er zit een verwarming onder. Hier n foto, haal m straks wel weer weg.
Weg
@Hettie het liggedeelte zit aan de rechterkant, is helaas niet om te wisselen
@InEuropa de deuren gaan gelukkig wel open richting de andere ruimtes
De persoon die er nu woont heeft geen tv meubel in de woonkamer staan dus kan ook niet afkijken helaas haha
Hmm ik zie dat je rechts geen tvmeubel in de hoek kunt zetten, zoals bij ons @Flamingo
En zoiets?:
Dan is de schouw uiteraard het tvmeubel
Zo had ik het ook in gedachten inderdaad, maar ik ben bang dat het dan erg krap wordt omdat de woonkamer 4,10m breed is, 1 meter ongeveer moet rekenen achter de bank en dan hou je maar 3 meter over.
Hm voor mijn gevoel is 4,10m heel breed, maar wellicht heb jij er meer zicht op omdat je weet hoe het er in het echt uit ziet
Ja ik snap wat je bedoelt, als ik het zo zeg denk ik ook wel dat t makkelijk moet kunnen maar inderdaad toen ik was wezen kijken begon ik te twijfelen of dat zo zou lukken haha, maar het is zeker de moeite waard!
Alle opties blijven welkom!
Die ene optie zou ik ook doen. Maar hier nog een ander voorbeeld:
Nadeel is wel dat je dan je tv midden in de kamer moet zetten. Maar als je een mooie tv-meubel hebt/koopt en de kabels een beetje mooi weg kan stoppen, is dat ook nog een optie.
Haha, die had ik net gemist. Paintskills zijn wel veel toffer dan gejatte afbeeldingen van Google
Mijn woonkamer is 3,70 breed en we zitten best ver van de tv af, ik zou bij jou de rug van de bank naar de deuren zetten en evt een hoekbank met de hoek bij het raam. Lijkt me heel mooi als je ruimte achter de bank hebt, lekker ruimtelijk.
@Rozevarken @Mango @Spaarlamp thanks voor jullie ideetjes!
Dit is mijn tv meubel die mee gaat met de afmetingen B180 x H62 x D45 cm:
Weg.
Het plaatje haal ik wel binnenkort weer weg haha
Oh net te laat, ik heb ze er net bijgezet haha!
B180 x H62 x D45 cm