Die ramen bovenaan aan de afbeelding, zijn die tot aan de grond?
Wij hadden namelijk dit:
Is het liggedeelte van je bank links of rechts?
En weet je welke kant je deuren openen?
@Evi-lena de ramen zijn niet helemaal tot de grond, er zit een verwarming onder. Hier n foto, haal m straks wel weer weg.
Weg
@Hettie het liggedeelte zit aan de rechterkant, is helaas niet om te wisselen
@InEuropa de deuren gaan gelukkig wel open richting de andere ruimtes
De persoon die er nu woont heeft geen tv meubel in de woonkamer staan dus kan ook niet afkijken helaas haha
Hmm ik zie dat je rechts geen tvmeubel in de hoek kunt zetten, zoals bij ons @Flamingo
En zoiets?:
Dan is de schouw uiteraard het tvmeubel
Zo had ik het ook in gedachten inderdaad, maar ik ben bang dat het dan erg krap wordt omdat de woonkamer 4,10m breed is, 1 meter ongeveer moet rekenen achter de bank en dan hou je maar 3 meter over.
Hm voor mijn gevoel is 4,10m heel breed, maar wellicht heb jij er meer zicht op omdat je weet hoe het er in het echt uit ziet
Ja ik snap wat je bedoelt, als ik het zo zeg denk ik ook wel dat t makkelijk moet kunnen maar inderdaad toen ik was wezen kijken begon ik te twijfelen of dat zo zou lukken haha, maar het is zeker de moeite waard!
Alle opties blijven welkom!
Misschien zoiets? En als je dan kiest voor een subtiele mooie tvmeubel, oogt het ook niet rommelig denk ik. Haha oke m’n paintskills zijn niet top, maar de bank staat tegen de raamkant.
Die ene optie zou ik ook doen. Maar hier nog een ander voorbeeld:
Nadeel is wel dat je dan je tv midden in de kamer moet zetten. Maar als je een mooie tv-meubel hebt/koopt en de kabels een beetje mooi weg kan stoppen, is dat ook nog een optie.
Hahaha die afbeelding vertaalt het idee wat beter dan mijn paintskills
Haha, die had ik net gemist. Paintskills zijn wel veel toffer dan gejatte afbeeldingen van Google
Mijn woonkamer is 3,70 breed en we zitten best ver van de tv af, ik zou bij jou de rug van de bank naar de deuren zetten en evt een hoekbank met de hoek bij het raam. Lijkt me heel mooi als je ruimte achter de bank hebt, lekker ruimtelijk.
@Rozevarken @Mango @Spaarlamp thanks voor jullie ideetjes!
Dit is mijn tv meubel die mee gaat met de afmetingen B180 x H62 x D45 cm:
Weg.
Het plaatje haal ik wel binnenkort weer weg haha
Mooie tvmeubel! Denk dat dat prima kan, mits de afmetingen oke zijn.
Oh net te laat, ik heb ze er net bijgezet haha!
B180 x H62 x D45 cm
Heeft iemand ervaring met badkamertegels verven? Is dat mooi en ook belangrijker: blijft het lang mooi?
Dat is jammer, dan kan mijn idee niet… In dat geval zou ik de opstelling van het plaatje van @Evi-lena doen en dan een groot kleed om het mooi te kaderen, zeg maar.
Dit wil ik ook graag weten! Zit daar ook over te twijfelen namelijk maar vraag me af of het niet na korte tijd alweer lelijk zal worden, met name rond de douche ivm vocht?