@Flamingo ik wilde ook kleuren haha.
Heel slecht maar je snapt de bedoeling
Je sluit alleen een beetje de ramen af, doordat het liggedeelte rechts zit, naar dit zou mss ook nog kunnen:
Blauw is een vloerkleed, de halve maan een stoeltje en de twee cirkeltjes bijzettafeltjes. En een ronde eettafel lijkt me mooi in deze situatie.
Ja! Ik heb dat in mijn badkamer gedaan met speciale tegelverf. Blijft best mooi, het zit er nu 2 jaar op. Je kan alleen geen hele agressieve schoonmaak middelen gebruiken, maar als je het schoonmaken goed bij houdt is dat niet erg. @Diorshow
Ik ben op zoek naar precies deze plantenstandaard, maar bij Loods5 zijn ze uitverkocht (en vrij duur). Iemand een tip? Liefst online.
@ClaireCharlotte @Hettie haha ik vind al die tekeningen zo leuk! Heel fijn dat jullie meedenken, dankjewel! Ik ga het zeker meenemen.
Wij zoeken een nieuw bed. Zijn vandaag bij 1. B.e.t.e.r Bed en 2. S.w.i.s.s S.ense geweest.
Goed advies gekregen bij de eerste, en bed lag meteen goed. Bij de 2e ook prima advies gehad en bed lag ook goed. Niet een hele duidelijke voorkeur tussen die 2. Maar neig iets meer naar de eerste
Nu zat ik online wat reviews te lezen en in mijn hoofd heeft de eerste echt een minder goede reputatie. En ben bang dat het bed minder lang mee gaat. Misschien zit het allemaal in mn hoofd hoor. Maar het is zoveel geld. Wil geen miskoop doen. Wat zijn jullie ervaringen?
- Winkel 1
- Winkel 2
- Anders
0 stemmers
NIET de eerste doen. Wij hebben een bed gekocht van 3200 euro en echt de slechtste service ooit.
Na 3 keer de levering verzetten, konden ze bij levering het hoofdbord niet door het trapg ast krijgen. Ivm verzekering wilden ze hem niet beneden aangeven naar het raam, zodat ik hem zelf kon aanpakken. Was alleen thuis, kon niet binnen 10 minuten iemand regelen die het aan gaf, dus ze gingen weer weg.
Het is het echt een onwijs licht hoofdbord, dus toen mn vriend er eenmaal was hadden we hem in nog geen 3 minuten boven door het raam.
We slapen we nu al 2 weken op het matras en de lattenbodem en dat moeten we nog 2 weken doen voor ze hem in elkaar komen zetten. Kunnen hem best zelf in elkaar zetten, maar dat is “wel op eigen risico wat betreft de garantie”…
Etterbakken. Nooit meer.
Ik heb slechte ervaringen met de eerste winkel. Boxspring had 1 mastras wat erg slap was en inzakte, meermaals vervangen maar het probleem bleef. Het andere matras was wel prima. We hadden het idee dat we steeds b-keuze matrassen kregen, omdat ze allemaal hetzelfde probleem vertoonden. Medewerkers die langskwamen bleven zeggen dat beide matrassen hetzelfde waten, terwijl je het verschil kon zien en voelen.
Vond de klantenservice dus erg matig, toen we de problemen gingen meldde werden we nooit vriendelijk geholpen en we hebben er veel tijd in moeten steken. Uiteindelijk is het niet opgelost. Het was ook geen goedkoop bed. Zou het niemand aanraden.
@anon86562306 Wat een slechte service inderdaad! En dat voor zoveel geld .
Als hij eenmaal in elkaar staat hoop ik dat hij de slechte service wat gaat verzachten! Dan heb je hopelijk de eerstkomende 15 jaar profijt.
@Freya Jeetje dat is helemaal bizar. Wat een slechte service dan. Ze lopen nog wel met 5 jaar garantie te strooien maar daar zullen wel allemaal haken en ogen aanzitten als ik dat zo hoor! Echt bizar dat ze het niet naar tevredenheid oplossen. Een bed is zo belangrijk voor je gezondheid… blijkbaar hechten ze daar niet altijd even veel waarde aan.
Ik vond Beter B ook niet best. En dan was het alleen maar voor een kussen. Eerste benadering vond ik al niet zo, maar vooruit. Kussens gekocht, na 1 week was de ene helemaal open. Een verborgen ritsje was kapot. Dus mee teruggegaan en ze pleurden nog net niet het vervangende exemplaar voor onze voeten neer. Maar qua vriendelijkheid scheelde het weinig.
Wat voor verschillen merken jullie met een S. sen.se bed t.ov. een bijv. van Ikea?
Oke! Toen wij daar vandaag waren hadden ze het over het verlengen van je garantie als je een molton en hoeslaken kocht. Dan ging het over 5 jaar geloof ik. Op de website hebben ze het over een afschrijving, dus eerste jaar zoveel van de aankoopprijs etc etc.
Misschien hebben ze inmiddels de garantie teruggeschroefd.
Slaap je ook beter en is het beter voor je lijf?
Oh ik heb zo’n spijt dat wij een goedkope boxspring hebben gekocht. Heb nu een topper gehaald die bijna net zo duur was als het hele bed zelf
Ik ben ballorig niet maar heb ook zo’n bed en kan volmondig JA zeggen. We hadden eerst een goedkoop rotbed dat we hadden meegenomen uit t ouderlijk huis van vriend. Ik sliep zo slecht in dat bed. Voornamelijk rugpijn/nekpijn maar ook vaker tintelende/slapende armen door slechte ondersteuning. Het nieuwe bed (inmiddels 4 jaar oud) ligt heerlijk! Als we nu in een hotel slapen mis ik mn eigen bed, dat was eerder nooit zo.
Wij hebben vier jaar geleden ook een bed gekocht bij Beter Bed. Ik raad het echt af. De leverservice ed was prima hoor, maar het bed ligt gewoon niet lekker. Nu moet ik wel zeggen dat het bed redelijk goedkoop was (zo rond de €900,-) maar dan nog had ik er meer van verwacht. Ik word nooit uitgerust wakker en de matrassen zijn al heel snel te zacht geworden.
Heeft iemand ervaring met de Gamma krijtverf en dan met name de kleur Gorgeous Green?
Haha yes ben helemaal blij dat ik je post heb teruggevonden, ik zag net dit voorbij komen op Facebook:
Misschien wat voor jou!
Ik moet een nieuwe vloer kiezen, maar heb er nul verstand van. Het liefst wil ik een mooie visgraat vloer, maar goed, dat is een tikje duur, aangezien het een huurhuis is.
Anyway, ik denk dat de keuze dan tussen pvc en laminaat is, maar ik weet eigenlijk niet wat de voordelen zijn van het een tegenover het ander. Iemand ervaringen? @Ainu misschien? Heb al een paar keer wat gehad aan je advies