Interieurtopic

Daar zaten wij nog boven. :see_no_evil:

Oooh je mag wel namen PM’en hoor haha. Ben nu ook wel nieuwsgierig of hij het goed heeft haha.

het ligt er ook aan hoeveel je laat leggen, als het maar iets kleins is tellen ze harder door

1 like

Die van mij zijn van Intratuin, zijn volgens mij vergelijkbaar qua prijs als Ikea maar net wat meer keuze.
Oh die neppe orchidee is wel van Ikea bedenk ik me.

Plantjes

3 likes

Off topic en totaal niet boeiend want er zijn vast veel van deze huizen in Nederland
 Maar ik heb hetzelfde soort huis met erkers en schouw(en)!

1 like

Omg of we zijn buren haha!

• weg -

Ik wil een aantal posters / prenten boven m’n tv hangen. Heb nu deze al besteld en wil er nog een stuk of 2/3 bij. Iemand tips wat er leuk bij zou passen?
De gele kleur uit de poster komt terug op een klein muurtje in m’n huis, maar het hoeft niet perse met geel of uberhaupt met een bepaalde kleur of thema te zijn

4 likes

Hier nog tips voor zwarte jaloezieën (50mm)? Hout of PVC maakt niet uit, als het maar niet te prijzig wordt.

Haha huh ik zou zweren dat er 5 minuten geleden in de post van @Bergson nog iets stond over ‘tips behalve Veneta want die hebben geen zwart’

Jaaaaa, ik ging Googlen op zwarte jaloezieĂ«n en toen kwam ik weer bij Veneta terecht haha. :joy: Hadden ze ze dus wel. De PVC variant van hen is wel gunstig geprijsd, maar die hebben ze alleen in de kleur donker walnoot. De houten echt zwarten zijn weer gelijk het dubbele en het is “maar” voor de overloop.

Haha ik dacht al, word ik gek :joy:
Maar ik dacht misschien hema, leen bakker of kwantum, die zijn meestal wel goedkoop. Maar kwantum heeft geen zwart zo te zien en hema is duurder denk ik. Leen bakker heeft alleen 25mm geloof ik, dat is wel goedkoop.

Heb je al gekeken bij rolgordijnwinkel? Ik zag een advertentie op de insta van Marly van der Velden met kortingscode.

1 like

Weet iemand waar ik (gedroogd) pampasgras kan halen? Weet het hier in de buurt niet “in het wild” te vinden

Inhuisplaza misschien?

M’n vriend en ik gaan samenwonen (yay) en zijn op zoek naar een betaalbare eettafel. Ik studeer nog, dus ons budget is niet heel groot. Heeft iemand tips?

Kringloop of marktplaats?

Thanks voor de tip! Daar kijken we natuurlijk ook, maar ik dacht misschien kent iemand nog websites/winkels met mooie eettafels :grin:

Heb je al wel stoelen? Dat is vaak zo duur

Sorry dat ik hier inbreek, maar ik vroeg me af of iemand goede ervaringen heeft met een website/winkel die van die leren greepjes voor kastjes aanbiedt.

Er zijn zoveel aanbieders en ik heb geen idee of het allemaal 1 pot nat is, of dat er veel verschil in kwaliteit is.