Ja, maar we willen op den duur wel nieuwe! Dit zijn namelijk overblijfsels van mijn studentenkamer haha dus echt leluk
Ja dit wil ik ook weten!! Heb er al ene paar bekeken, maar overal kom je wel ongveer op dezelfde prijs uit.
Zelf maken van oude riem?
Misschien schragen kopen bij ikea en dan een blad (laten) maken? Van bijv steigerhout
Volgens mij heeft zelfs Ikea ze. In mijn ogen is het meer een esthetisch ding trouwens, is de kwaliteit echt zo belangrijk? Volgens mij moet je die krengen - zelfs als ze van slechte kwaliteit zijn - duizend jaar gebruiken om ze te slopen? Of gaan je laatjes echt heel vaak open? Anyway, I’d go cheap
Naar wat voor eettafel ben je op zoek?
Ik zoek er ook en en ben verbijsterd over hoe goedkoop sommige zijn.
Ik kijk o.a. bij leen bakker, jysk, made.com, westwing en wehkamp, maar via beslist kwam ik ook op websites als actiemeubelen.nl enzo.
De enige soort tafels waar we het over eens worden is een industriële rechthoekige tafel haha. Dus stalen (of lookalike) onderstel en houten blad. Verder willen we het liefste een tafel voor 6 personen! Het moet ook zeker te doen zijn maar ik word een beetje overrompeld door het aanbod haha.
Ah wat lief! Het liefst zo goedkoop mogelijk haha, maar denk dat de max 350 is… iets daarover mag ook wel, maar niet meer dan 400.
Ja dat herken ik, er is eerder te veel keuze dan te weinig hahaha.
Ik ben op zoek naar een soortgelijke tafel en, zeker dit model, is er van zo goedkoop als je het wil tot oneindig duur. Ik hal vanmiddag een knoop door over welke tafel het wordt. Dus kan dan ook even wat concretere tips geven.
Nog een tafelvraag van mijn kant. Ik wil eigenlijk heel graag een ronde tafel, maar heb de rib ridge stoelen van zuiver en ergens in mn hoofd dat dat niet past. Daarom ga ik dus op zoek naar een kleine rechthoekige.
Wat vinden jullie? (Ik ga dus verhuizen en onze grote eettafel past helaas niet in ons nieuwe appartement :(, vandaar deze zoektocht. Nieuwe stoelen kopen vind ik eigenlijk zonde.
Het zijn deze stoelen
Anders een ovale tafel? Of vind je dat niet mooi?
Hmm ja tsjah kan ook.
Maar dan neig ik toch gewoon naar een rechthoek #picky
Edit: maar dat heeft ook wel met ruimte te maken dus. Ovaal is dan ook niet heel voordelig per se.
Vorige keer dat ik een lamp zocht had ik hier succes, dus ik probeer het nog een keer:
Deze lamp is van de Karwei, maar blijkbaar uitverkocht. Ik zag in het restaurant van de Bijenkorf een vergelijkbare lamp, maar navraag bij de medewerker leverde niets op. Ook op de Bijenkorf website kan ik de lamp niet vinden.
Weet iemand waar ik zo’n lamp kan kopen?
Ja kwaliteit is wel belangrijk aangezien het voor de commode op de babykamer is en die met een tweeling op komst heul vaak open en dicht zal gaan. Ik kijk nog ff rond
Liever kant en klaar vanwege 2 linkerhanden bij mij en eeuwig uitstelgedrag van mijn vriend
Thanks! Ze hebben veel lampen die ik nog nergens anders heb gezien. Ik ga eens rustig kijken of er iets voor ons tussen zit (mijn vriend is best lastig met welke lampen hij mooi vindt).
Bij westwingnow. nl vind je ook veel soortgelijke lampen
@Virtual-Insanity wij hebben uiteindelijk een tafel gekozen bij otto, maar giga-meubel had ook een groot aantal tafels zoals je zoekt. Home24.nl is ook heel goedkoop, maar daar durfde ik niet te bestellen ivm zo veel slechte reviews
Je zou evt mijn tafel (grote) tafel over mogen nemen voor een prikkie, maar die is wel zonder ijzeren onderstel
Mag ik ook eens raad vragen? Wij hebben een huis gekocht en ik heb geen stijlgevoel helaas.
Wij hebben al een eettafel en stoelen gekocht:
Wij hebben wel voor een rechte rand gekozen voor de eettafel.
We willen nog een buffetkast kopen en ik denk dat het een van deze drie zal worden:
Qua salontafel denk ik misschien zoiets:
Zou dit passen samen?
Welke kleur zouden jullie kiezen voor de zetels en voor behang/verf?
Foto’s verwijderd…
Tevens willen wij de living ook anders indelen want niet handig hoe de tv en zetels nu staan. Maar ik geraak er niet uit wat het mooiste en meest logische zou zijn.
Iemand een goed idee?
Foto verwijderd…
Wat een leuk huis! Denk dat dat zeker gaat passen hoor.