Zo gelukkig met deze panterprint vaas omg.
Ik erger me echt kapot aan die kille grijze muur maar hij is al voor de tweede keer geverfd door mn schoonmoeder (hiervoor was hij donkergroen maar dat vond ik ook niets) dus durf er even niets mee te doen
Heb je gewoon een Glo-Ball of zo een IC Light? Wat voor plafond heb je en zat er al een lichtpunt in? Bij gyprocplafonds is het in ieder geval genoeg als er eerst een stuk OSB wordt gehangen waar de gyproc overgelegd wordt.
Dank je! Vind het zelf ook een mooie combi. Tis nog wel zoeken, want m’n vorige huis was juist heel strak en modern dus daar stond soms een ‘oud’ element mooi in, en die meubels zijn nu wat truttig in combinatie met dit plafond en de stijl van het huis.
En ja ik denk dat we wel een lamp kunnen vinden die erbij past, deze lampen zijn overal te koop nu.
klinkt het hol als je op het plafond klopt? Als het niet hol klinkt zou ik er vanuit gaan dat het gewoon pleisterwerk is op een volle vloerplaat wat in principe geen probleem is, het is alleen bij gyproc echt een probleem omdat dat dus geen enkele kracht van zichzelf heeft… Als je toch twijfelt zou ik proberen er iets aan te hangen van soortgelijk gewicht om te kijken of dat blijft hangen na een dag, dan loop je ook niet het risico dat je dure glazen lamp kapot gaat vallen idd.
Oh ja dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik ga zelf ook verhuizen en merk echt dat een aantal dingen gewoon echt niet passen bij het (ik ga juist van een ouder huis naar nieuwbouw), dus vervang ook wel e.e.a.
Elk huis heeft toch z’n eigen sfeer ofzo? Apart he. Misschien langzaam maar zeker onttutten? Ik merk zelf bijv. dat ik van bijv veel wit, naar wat meer zwart (en goud?) ga on het wat stoerder te maken.
Ja misschien optie maar ben ik zo bang voor dat ik daar ook weer snel op uitgekeken raak. Plus aan de andere muur (die ik hetzelfde wil houden) zit een gashaardje, ben bang dat behang daar loslaat
Weet iemand waar je een leuk tafelkleed kan halen? Wel echt een kleed, niet plastic. En niet te truttig/landelijk. Ik vind heel weinig en wat ik vind is heel duur terwijl ik vind max 30€ wel prima voor een tafelkleed.