Interieurtopic

Och, echt? Met zo’n grote schuurmachine? Ik durf t niet zo goed aan om t zelf te doen denk ik. Vloer mag ook nog maar 1 worden geschuurd en dan is hij “op”. Maar t scheelt natuurlijk wel een hele hoop geld…

Vriendin van me had een wehkamp bank. Qua prijs vergelijkbaar maar kochten binnen 3 jaar al een nieuwe omdat deze uitgezakt was.
Ging om een stel zonder huisdieren of kinderen.

Ik zou daarom dus niet zo snel een bank bestellen van wehkamp.

1 like

Loods 5 is echt een aanrader!

2 likes

Wij zitten nu bijna 3 jaar op die bank, zit overal nog super lekker, hond kwam er in het begin nog wel eens op, kat zit er met d’r nageltjes in als ze geaaid wordt, kind loopt/rent/ploft erop en is echt nog top. Wel 2x laten reinigen door een bedrijf, maar dat was meer door vieze hond en vieze handjes :grimacing:

1 like

Ja, je kan ze huren bij de bouwmarkt, maar ik had er toevallig 1 op het werk die ik gratis kon gebruiken.
Maar als je vloer al zo ver is dat ie bijna ‘op’ is is dat wel een groter risico natuurlijk, zou ik het wel laten doen denk ik.

Heb je al een keuze gemaakt qua buffetkast?
Ik zou zelf denk ik voor de witte met donkere binnenkant gaan (laatste foto)… omdat je andere ‘eetmeubels’ ook redelijk donker zijn en een helemaal witte kast dan zo fel afsteekt. Ik denk dat die laatste kast wel ‘fris’ oogt maar toch verbinding legt tussen de meubels en stijlen…

1 like

Dat is ook mijn favoriet maar mijn man wil die van ikea. We zijn er dus nog niet uit!

Nog duurder, maar ik vind de banken van design on stock ook prachtig. Zou ze zelf alleen nooit kopen omdat we een kat hebben die alles sloopt, maar anders had ik het er misschien wel voor over.

1 like

Thanks!

Het is deze lamp geworden voor de woonkamer, voor de eetkamer ben ik nog aan het kijken. Misschien een vergelijkbaar model van hetzelfde merk omdat m’n vriend graag alles matchend wil.

14 likes

Love dat je schrijft, dat je niet op zoek bent naar iets gouds en dan dit stuurt :smiley: ik snap niet helemaal wat je nu leuk vindt haha.

2 likes

oooh wat mooi! ook in combinatie met dat ornament (love modern en oud gemixt).:heart_eyes:

Ik snap je vriend ook wel hoor, ik ben ook van de matchy matchy.

Maar volgens mij vind je heel veel soortgelijk lampen nu. Op made. com en vtwonen en wehkamp enzo ook. Maisondumonde vind ik ook altijd een goede website voor dit soort dingen.

wauw, heel mooi. Heb ze maar wel snel weer weg geklikt haha. Als we alleen een bank nodig hadden dan had ik het er wel over gehad. Maar we hebben een heel nieuw interieur nodig & dan wordt het helaas wel echt te duur.

waar wil je de lamp voor gebruiken? gewoon lezen of sfeer?

floss ic lights 1 ong. €530

luceplan lola ong. €430

fontana arte nobi ong. €530

wever&ducré mirro ong. €540

luceplan chichibio ong. €360

zijn sfeerlampen die me direct te binnen schieten, als je in deze prijsklasse wilt kijken raad ik dmlights aan, grote collectie en correcte prijzen

5 likes

Zo gelukkig met deze panterprint vaas omg.
Ik erger me echt kapot aan die kille grijze muur maar hij is al voor de tweede keer geverfd door mn schoonmoeder (hiervoor was hij donkergroen maar dat vond ik ook niets) dus durf er even niets mee te doen

33 likes

Ah tof zeg! Thanks voor de tips ik ga zeker eens kijken.

1 like

Misschien is het probleem qua kilheid juist dat het een effen kleur is? Printbehang is ook een optie!

1 like

Ik kwam laatst wel deze tegen op Etsy!

Link

5 likes

Waar is het tafeltje van?
Je foto is bijna tijdschrift perfect :heart_eyes:

Heb je gewoon een Glo-Ball of zo een IC Light? Wat voor plafond heb je en zat er al een lichtpunt in? Bij gyprocplafonds is het in ieder geval genoeg als er eerst een stuk OSB wordt gehangen waar de gyproc overgelegd wordt.