Bedankt! Ik ga eens rondneuzen .
Ik ben op zoek naar een behang dat ik alleen op een webshop in de UK kan vinden.
Ik vind ze allebei fantastisch, dus 1 van beiden ergens vinden zou echt geweldig zijn.
Een ander behang met diertjes/honden met kleding aan is ook helemaal prima.
Het is voor een wand in een hal en misschien ook de overloop, niet dat ik hier hele kamers mee ga doen. Hoewel…
HELD! Direct besteld, thanks
Ga ik regelen.
Mijn vriend wil vandaag de Umbra Hub 91 spiegel in de woonkamer ophangen die we ook in ons vorige huis hdden, maar ik twijfel nog. Denken jullie dat het mooi gaat staan? Hij zal dan tussen de stoelen en de besta komen te hangen. Er komt ook nog een zwarte hanglamp.
Excuse the mess haha.
Is dit sarcastisch/ironisch?
Vind het wel mooi! Zou hem zelf naast de eettafel doen, maar dat steekt denk ik wel af met de rest van de muur denk ik. Lastig
Er ligt een hanglamplamp op de grond, er staan tassen en een trompet achter de tafel, mijn tas op de stoel, er hangen dooie bloemen uit het boeketje, er staat een schilderij op de plek waar die er niet hoort en er ligt troep op de tafel dat opgeruimd moet worden. Eigenlijk wilde ik dat voor deze foto allemaal even opruimen, maar ik kon niet van de bank afkomen.
</ perfectionist> </ ocd>
Ligt denk ik heel erg aan de grootte van de spiegel. Als die groot genoeg is denk ik dat het heel leuk staat. Ik zou hem denk ik niet tussen de besta en de eethoek doen, maar recht achter de eettafel.
- als je niets over de rommel had gezegd had ik niets gezien. Was het hier maar zo schoon
De spiegel is bijna een meter breed. Mijn vriend wil hem dus niet recht erachter, want hij wil zichzelf niet zien eten haha.
Ah! Denk dat dat heel tof gaat staan en ik snap je vriend ook wel weer!
Help!
Onze ramen zitten haast tegen het plafond aan, zit denk ik een randje van 5 cm max tussen. Nu wil ik in de nieuwe babykamer een verduisterend rolgordijn ophangen, maar dit heb ik in onze slaapkamer ook, alleen kn ons raam daardoor niet meer zijwaarts open. Alleen gekanteld…
dat paarse op het plaatje is waar ik het zou willen bevestigen, iemand een idee hoe het op te lossen, zodat ik én een verduisterd gordijn kan ophangen én het raam gewoon open kan doen zonder het gordijn te raken?!
Ik heb wel al normale gordijnen hangen, maar die verduisteren niet … ik wil deze eigenlijk wel laten hangen als t kan en geen verduisterende hangende gordijnen.
Kan je het rolgordijn niet op het raam hangen? Zodat het gordijn meegaat als je het raam openzet? Of gewoon op het plafond en dan het gordijn over het raam hangen als je het open wilt zitten?
Erop is indd nog wel een optie!
Heeft iemand tips voor leuke websites met decoratie?
als je al gordijnen hebt zou ik gewoon de gordijnen zelf vervangen in een betere stof, verduisterende gordijnen zijn zwaarder dan standaard gordijnen
Ben benieuwd hoe je het combineert!
Heel mooi denk ik!! Wij zoeken ook nog een nieuwe kleur voor de lange muur. Wij zijn de hippe early dew een beetje zat in de woonkamer. Dus ben nenieuwd of je een na foto zou willen delen?
Mooi! Denk dat het groene van de plantjes mooi gaat afsteken.
Dat wordt al tof! Ik hoop dat je een foto van het resultaat gaat delen