Heeft iemand hier een zwarte kraan en gootsteen? Wij hebben een keuken laten tekenen met een prachtige zwarte kraan en gootsteen, maar ik ga nu twijfelen. Ik ben bang dat er veel kalkaanslag op te zien is en vraag me af of een waterontharder wel zinvol is.
Ik krijg over 3 weken een zwarte kraan en gootsteen (en ook zwarte kranen in de badkamer), en heb nu 6 weken een waterontharder van w.ater.lu.xe, dus ik kan nog niks zeggen over kalkaanslag op de zwarte kranen, maar ik merk wel dat het water heel anders aanvoelt, dat de vaat in de vaatwasser schoon wordt met maar een kwart blokje erin en dat mijn douchegel harder schuimt.
Hoe hard is jullie water (kun je opzoeken op de site van jullie waterleverancier)?
Tussen 12 °DH en 18 °DH
Nee, normaal gesproken heb je zoveel zeep nodig voor de liters water die je vaatwasser erin pompt, maar omdat ons water geen kalk meer heeft, schuimt alle zeep veel meer, dus raad de leverancier aan om maar een kwart blokje (of een theelepel ouderwets vaatwaspoeder) te gebruiken.
@Howth Dan lijkt het met wel de moeite waard, wij hebben 11 DH, onze glazen douchewand is binnen 9 maanden totaal ondoorzichtig geworden, vandaar nu ook de waterontharder voordat de nieuwe badkamer geïnstalleerd wordt
Dank je wel voor je antwoord! Als het aan mijn vriend ligt komt de waterontharder er sowieso in. Ook handig inderdaad in de badkamer.
Alsnog twijfel ik over de zwarte kraan en gootsteen. Op de foto is het prachtig, maar ik vraag me af of ik het over anderhalf jaar nog steeds leuk vind. En of ik mezelf vervloek als het qua onderhoud tegenvalt. Bah, al die keuzes.
ik vind persoonlijk dat er niets boven een inox gootsteen gaat, zeker qua onderhoud. Daar krijg je ook geen problemen mee met krasjes.
Heeft iemand ervaring/aanraders als het gaat om palletkussens? Ik zie nu dat ze in tegenstelling tot vorig jaar op heel veel plekken te koop zijn maar de reviews zijn verschillend
Heeft iemand een tip voor een plissé hordeur die past binnen een kozijn van 3,5 cm diep? Ik ben hier al een tijdje naar op zoek, maar ze hebben bijna allemaal een kozijn van 4 cm nodig en die ruimte hebben we niet. We willen wel graag montage in de dag, anders wordt het zo’n grote unit in onze woonkamer
Ik ben mijn zithoek beu.
De bank blijft, maar wil een nieuw kleed en nieuwe salontafel.
Dit is mijn zithoek nu:
Zit qua kleden te twijfelen tussen deze 3:

Wat vinden jullie?
- 1
- 2
- 3
0 stemmers
En daarnaast ben ik op zoek naar een salontafel. Gewoon 1 grote, liefst vrij lange tafel. Het moet wel kid-proof zijn (ook al is ze nog maar een baby, ik wil hier wel vast rekening mee houden). Doorsnee/lengte wel echt minstens 100/110 cm oid, als het een rechthoekige is mag het nog een stuk langer.
Iemand tips? Ik wil het graag wat chiquer (maar geen glas)
Twee! Nummer 1 is denk ik te donker bij de bank, steekt niet mooi af.
Ja maar omdat mijn vloer ook al zo licht is, leek mij juist een donkere wel fancy.
Die donkere vind ik mooi en minder vlekgevoelig (kind) hahaha
Ik zou ook voor de tweede gaan, omdat anders alles een beetje dat assige heeft qua tint en ik denk dat het dan iets frisser wordt! @lovewarrior
Heel mooi! Mooie foto ook!
Wow heel mooi! Ben nu stiekem ook heel benieuwd naar de rest van je huis!
Echt tof geworden!!
Ja heel tof, echt zo’n mediterraanse sfeer geeft het.
Moooooi! Echt heel tof.
Die bank ziet er echt heel chill uit! Waar heb je die gekocht?
Het is de Le Noir hoekbank in kleur Kiss 66 (op internet bij diverse winkels te vinden)!