iemand hier ervaring met een waterontharder?
En ook ervaring met een zwarte spoelbak en zwarte kraan?
iemand hier ervaring met een waterontharder?
En ook ervaring met een zwarte spoelbak en zwarte kraan?
Ik heb wel âervaringâ met een zwarte kraan en spoelbak. Heb sowieso een zwarte keuken
Wat wil je precies weten? De kalkaanslag is iig duidelijker zichtbaar, maar het is nog niet zo erg dat het storend is. Gewoon regelmatig schoonmaken. Ik heb er iig geen spijt van, vind het zoveel mooier dan zoân typische rvs kraan
Ik wil altijd nieuwe dingen haha en heb ook al een nieuwe plek voor het oude kleed bedacht dus inderdaad los van de muur wil ik ook nog een nieuw kleed 

Of je inderdaad veel kalkaanslag ziet. En of er snel krassen op komen. Wij gaan denk ik sowieso voor een waterontharder, dus hopelijk levert het niet zoveel problemen op. Ik heb last van keuzestress.
Volgens mij heb ik geen waterontharder? Haha niet dat ik weet iig, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar wat de kalkaanslag betreft vind ik het dus wel meevallen en krassen heb ik nog niet gezien. Mân schoonzus twijfelde ook heel erg maar die is dankzij mij ook voor zwart gegaan en ze heeft er ook geen spijt van haha, dus ik raad het sowieso aan 
Aha dan snap ik em:p!
Moon phase wall hanging, idd leuk!
Leenbakker âŹ159 https://www.leenbakker.nl/banken-en-stoelen/stoelen/eetkamerstoelen/eetkamerstoel-riccione-velvet-blauw
wat wil je weten over waterontharders?
Ik lees gemixte reacties. Sommigen vinden het zonde, omdat het water in Nederland zacht genoeg is (waar wij gaan wonen is het ongeveer 14.5). Daarnaast lees ik dat het juist niet goed is voor de machines of dat de effecten verwaarloosbaar zijn.
Anderen zweren erbij. Geen kalkaanslag. Zachtere huid. Geen knopen in het haar. Minder producten die ze hoeven te gebruiken (shampoo, vaatwasser etc).
Weet even niet wie ik moet geloven.
het si inderdaad een afweging die je moet maken, ik vind het persoonlijk vooral iets luxe wat niet direct heel belangrijk is tenzij je zelf grondwater oppompt waar het wel handig zou zijn (al komt dat tegenwoordig nog amper voor)
als je er voor gaat moet je wel zeker goed informeren naar de prijs en onderhoud, ik heb het laatst met een vertegenwoordiger gesproken en als het op prijs aan kwam deed hij vaag op een manier dat ik regelmatig zie als de prijs exuberant is, vooral naar onderhoud toe heb ik al slechte dingen gehoord
Zwarte kraan en spoelbak met waterontharder hier. Voor we de ontharder hadden wel wat witte aanslag op de kraan zelf (dus het randje waar het water uit komt zeg maar). Nu met de ontharder eigenlijk geen kalkaanslag meer.
De spoelbak zijn we minder tevreden van. Die is gemaakt van een soort keramisch materiaal (?). Eigenlijk net zoals de zwarte binnenkant van vb. Een le creuset pan ofzo. En daar komen blinkende strepen in van De vaat of beschadigingen. Dus geen voelbare krassen maar blinkende streepjes⊠op zich niet onoverkomelijk maar wel jammer⊠blijf er wel tevreden genoeg mee maar wou ik toch even aanhalen (ligt misschien aan het merk? Wij hebben een Franke spoelbakâŠ)
Ik zoek dus verduisterende gordijnen in deze terracotta/brons kleur maar kan niks vinden! Dus als iemand nog een tip heeft, heeeel graag! 
Mijn ongevraagde advies zou wel zijn om het kleed in een maatje groter te nemen! Dan lijkt je kamer veel groter 
Emily Henderson legt het hier super goed uit, daar heb ik heel veel aan gehad!
Goeie! Thanks! Het kleed ligt nu wel super ver onder de bank (per ongeluk) dus dat scheelt ook nog wel minimaal een halve meter aan beide kanten gelukkig!
Wauw echt super mooi!!!
Juniqe
Welke kleur is dit?
Ik heb eindelijk een nieuwe bank en kleed besteld. Hoewel ik mijn roze bank heel leuk vind, was ik echt toe aan wat anders. Ik wilde toentertijd al een gele bank, dus ben ik er nu voor gegaan. Heb de Scott bank van Made besteld. Komt hopelijk ergens deze of volgende week binnen.
En het nieuwe kleed die heel erg vloekt bij mijn huidige bank