Maar wil je niet gewoon een nieuw kleed dan? Als in, los van de muur die mislukt is? Als je dat niet wilt zou ik de tijd namelijk uitzitten tot je de muur kan herverven. Ook omdat een nieuw kleed doorgaans duurder is en het zonde is van je oude kleed.
Ik denk dat 1 kleur misschien niet zoveel verschil gaat maken. Je vloerkleur is ook heel koel, en eigenlijk alles dat je ziet op de foto. Ik denk dan verschil in materialen ook al wel kan helpen, bijv zon kleedje https://www.kwantum.nl/vloer/vloerkleden/vloerkleed-ashville-beige-0171262
Wij hebben zelf een vloerkleed en schilderij met allemaal kleuren erin die we mooi vinden en daarom past eigenlijk alles dat we kopen met kleur altijd. Heb je al iets aan de muur?
https://www.kwantum.nl/vloer/vloerkleden/vloerkleed-mendon-0171391 Lijkt me ook mooi staan maar denk dat je hier niet van houdt misschien
https://www.ixxiyourworld.com/nl/producten/ixxi-images/amandelbloesem-1890/?filter-sort-select=popular&Styles=stylesklassiek&fromsearch=True Deze heel groot voor aan de muur
En ik zou zelf nooit de accessoires allemaal matchen in 1 kleur.
Wat een mooie kleur! Mag ik vragen waar je die lamp hebt gekocht?
Wat een mooie woning! Dit doet me heel erg denken aan een appartementje waar vriendinnen van vroeger in hebben gewoond. Is dit toevallig in de stad die met een B begint?
Ik zou zelf denk ik voor Duinpan gaan. Mooie kleur!
Misschien een beetje raar, maar volgens mij heb ik van dit behang nog 1 rol ingepakt thuis liggen. Raakte de bon kwijt dus kon hem niet terug brengen. Zou je genoeg hebben aan 1 rol? Anders kan ik wel ff of het echt deze is.
Ik vind deze stoelen van Zuiver mooi maar beetje aan de dure kant (€300 p.s.). Weet iemand waar je iets soortgelijks kan vinden? Mag ook een andere kleur zijn
Mooi huis!! Die eerste okergeel vind ik mooi
Dat zou toevallig zijn!! Zit er 50cm bij 10m op zo’n rol? Want dan denk ik niet dat ik er aan 1 genoeg heb maar aan 2 wel, dan kan ik misschien ergens nog 1 verlaten rol bij een Kwantum winkel vandaan toveren…
Cool! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
Ah nee, dan is het zeker niet hetzelfde huis haha. Ik zat te denken aan een appartement in Breda.
OKE, de kogel is na 3 maanden dubben door de kerk haha. Alleen nu twijfel ik teveel tussen deze twee kleuren. Wat vinden jullie?
- Lichte
- Donkere
0 stemmers
Ik neig naar de donkere, want minder op zichtbaar. Maar ik ben bang dat hij misschien wel heel erg ton-sur-ton wordt icm met de bank.
Ik vind die die je nu hebt mooi Haha sorry!
Haha ik wilde hetzelfde zeggen
Ik vind je huidige kleed eerlijk gezegd ook het mooist staan, omdat het voor het meeste contrast zorgt. De andere kleden zijn ook heel mooi, maar daarmee wordt het geheel iets minder ‘spannend’.
Ik denk dat een aardetint zo mooi zou zijn!
iemand hier ervaring met een waterontharder?
En ook ervaring met een zwarte spoelbak en zwarte kraan?
Ik heb wel “ervaring” met een zwarte kraan en spoelbak. Heb sowieso een zwarte keuken Wat wil je precies weten? De kalkaanslag is iig duidelijker zichtbaar, maar het is nog niet zo erg dat het storend is. Gewoon regelmatig schoonmaken. Ik heb er iig geen spijt van, vind het zoveel mooier dan zo’n typische rvs kraan
Ik wil altijd nieuwe dingen haha en heb ook al een nieuwe plek voor het oude kleed bedacht dus inderdaad los van de muur wil ik ook nog een nieuw kleed
Of je inderdaad veel kalkaanslag ziet. En of er snel krassen op komen. Wij gaan denk ik sowieso voor een waterontharder, dus hopelijk levert het niet zoveel problemen op. Ik heb last van keuzestress.
Volgens mij heb ik geen waterontharder? Haha niet dat ik weet iig, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar wat de kalkaanslag betreft vind ik het dus wel meevallen en krassen heb ik nog niet gezien. M’n schoonzus twijfelde ook heel erg maar die is dankzij mij ook voor zwart gegaan en ze heeft er ook geen spijt van haha, dus ik raad het sowieso aan