Aha dan snap ik em:p!
Moon phase wall hanging, idd leuk!
Leenbakker €159 https://www.leenbakker.nl/banken-en-stoelen/stoelen/eetkamerstoelen/eetkamerstoel-riccione-velvet-blauw
Ik ben ff naar mn berging gelopen maar volgens mij is het toch een andere… Wel hetzelfde idee
Oh en hou er rekening mee dat je altijd behangrollen uit dezelfde batch moet kopen, anders kunnen ze verschillen. Gaat voor deze al niet op maar algemene behangtip haha
wat wil je weten over waterontharders?
Ik lees gemixte reacties. Sommigen vinden het zonde, omdat het water in Nederland zacht genoeg is (waar wij gaan wonen is het ongeveer 14.5). Daarnaast lees ik dat het juist niet goed is voor de machines of dat de effecten verwaarloosbaar zijn.
Anderen zweren erbij. Geen kalkaanslag. Zachtere huid. Geen knopen in het haar. Minder producten die ze hoeven te gebruiken (shampoo, vaatwasser etc).
Weet even niet wie ik moet geloven.
het si inderdaad een afweging die je moet maken, ik vind het persoonlijk vooral iets luxe wat niet direct heel belangrijk is tenzij je zelf grondwater oppompt waar het wel handig zou zijn (al komt dat tegenwoordig nog amper voor)
als je er voor gaat moet je wel zeker goed informeren naar de prijs en onderhoud, ik heb het laatst met een vertegenwoordiger gesproken en als het op prijs aan kwam deed hij vaag op een manier dat ik regelmatig zie als de prijs exuberant is, vooral naar onderhoud toe heb ik al slechte dingen gehoord
Zwarte kraan en spoelbak met waterontharder hier. Voor we de ontharder hadden wel wat witte aanslag op de kraan zelf (dus het randje waar het water uit komt zeg maar). Nu met de ontharder eigenlijk geen kalkaanslag meer.
De spoelbak zijn we minder tevreden van. Die is gemaakt van een soort keramisch materiaal (?). Eigenlijk net zoals de zwarte binnenkant van vb. Een le creuset pan ofzo. En daar komen blinkende strepen in van De vaat of beschadigingen. Dus geen voelbare krassen maar blinkende streepjes… op zich niet onoverkomelijk maar wel jammer… blijf er wel tevreden genoeg mee maar wou ik toch even aanhalen (ligt misschien aan het merk? Wij hebben een Franke spoelbak…)
Ik zoek dus verduisterende gordijnen in deze terracotta/brons kleur maar kan niks vinden! Dus als iemand nog een tip heeft, heeeel graag!
Mijn ongevraagde advies zou wel zijn om het kleed in een maatje groter te nemen! Dan lijkt je kamer veel groter
Emily Henderson legt het hier super goed uit, daar heb ik heel veel aan gehad!
Goeie! Thanks! Het kleed ligt nu wel super ver onder de bank (per ongeluk) dus dat scheelt ook nog wel minimaal een halve meter aan beide kanten gelukkig!
Wauw echt super mooi!!!
Juniqe
Welke kleur is dit?
Ik heb eindelijk een nieuwe bank en kleed besteld. Hoewel ik mijn roze bank heel leuk vind, was ik echt toe aan wat anders. Ik wilde toentertijd al een gele bank, dus ben ik er nu voor gegaan. Heb de Scott bank van Made besteld. Komt hopelijk ergens deze of volgende week binnen.
En het nieuwe kleed die heel erg vloekt bij mijn huidige bank
Heel mooi! Denk dat dat heel mooi gaat staan bij je kleed. Al vind ik je roze bank ook fantastisch
Dank je en ik hoop het! Ik vind m’n roze bank ook nog geweldig, maar stom genoeg heb ik er heel veel emotionele associaties mee die niet zo positief zijn, dus daarom wil ik er ook van af
oh wow, dat wordt fantastisch! Ik wil ook zo graag een nieuwe bank, met een kleurtje. Maar die ik heb zit zo lekker!
De bank is inmiddels gekozen (het is de eerste geworden, thanks) maar nu het volgende probleem haha. In de keuken hebben we gekozen voor een lichtroze verf. Tussen de kamer en de keuken komen stalen schuifdeuren. De kamer willen we dan verven in een groene kleur en de deuren worden dan soort van de scheidingslijn. Nu twijfelen we over welke kleur groen. Welke vinden jullie het mooist passen bij de roze kleur?
- 1
- 2
- 3
0 stemmers