Spannend!! Denk dat de kleur super staat. Ben je niet bang dat de bank niet zo lekker zit? Of kun je hem makkelijk terugsturen naar ze als het toch tegenvalt?
Wij zijn onze slaapkamer aan het opknappen en vroeg mij af wat jullie boven jullie bed hebben hangen! Ik kom er niet echt uit, want ik wil het rustig houden, maar toch ook wel wat gezelligs…
loooove legergroen met licht/oudroze! Zo spijtig dat ik het roze er absoluut niet doorheen krijg hier.
Wij hebben straks een keuken/eetkamer. De keuken is strak (grijs met zwart granieten blad) en een eikenhouten vloer. Als tegenhanger op de keuken hebben we bedacht dat het leuk zou zijn om de muur tegenover te keuken, waar de eettafel aan staan een kitsch schilderij te hangen en dan de muur een donkere kleur te geven. Zoiets als dit:
Alleen wil ik iets originelers dan het meisje met de parel. Dus: hebben jullie suggesties wat we aan de muur zouden kunnen hangen?
Ken je de schilderijen/posters van Arty Shock al? Die doen klassieke schilderijen met een moderne twist, zoiets als dit:
Wij hebben er niets hangen. Hebben een hoog hoofdbord en de muur waar het bed tegen staat heeft een druk behang. De rest van de muren hebben een rustige kleur.
Ik heb dit. Vond het wel handig om die plankjes te hebben zodat ik kon afwisselen met wat ik erop zet - maar ik heb sinds ik hier woon al hetzelfde erop staan haha
Deze poster, meegenomen uit New York toen we de tentoonstelling van Yoko Ono hebben bekeken.
Deze had ook gekund :
Had ook niet gedacht dat mijn vriend akkoord ging, maar het ging verrassend makkelijk haha. Maar wel met de voorwaarde: niet het hele huis en de woonkamer in een andere kleur.
@Bordeaux Dank je! Ik hoop het ook! Heb ook al een fauteuil op het oog voor erbij in donker oudroze fluweel
@Diorshow De bank zit heerlijk! In Amsterdam zit er een showroom van Made, dus ben daar langs gegaan, omdat ik idd bang was voor een bank die oncomfortabel zou zijn. Maar de bank zit dus echt zooo fijn, daar kan je echt goed in hangen
Het meisje met de parel is geen kitsch, dat is kunst.
Als je daadwerkelijk kitsch wilt moet je zoiets zoeken:
Kringlopen zijn hier meestal goede bronnen voor.
Ik heb er ook zo één van oma’s zolder. Love it.
Er zit een hele urban legend achter dit schilderij https://exemplore.com/paranormal/The-Crying-Boy
Hahaha, verkopen!
Ik heb een oud bistrotafeltje met 2 stoeltjes in de voortuin staan. Half vergaan zegmaar ( wat ik juist gaaf vind)
Iemand een idee om te decoreren? Plantjes snap ik maar iemand een voorbeeld van een leuke plantenpot in combinatie met iets anders?
Er staat nu alleen een leeg plantenpotje op haha.
Er staat naast de voordeur wel een trappetje met een plantje, fotolijstje etc.
Maar vind dat bistro setje nu zo saai
Heeft iemand hier een goede tip voor een lampenzaak om inspiratie op te doen? We kunnen het maar niet eens worden over de eetkamer en woonkamer en het zou fijn om wat interieurs in het echt te bekijken.
Oh vandaar! Ik vond het al heel avontuurlijk
Welke regio zoek je?
Wat als jehet setje probeert te overgroeien met klimop? Dat vind ik een zo cool effect geven