Interieurtopic

Heel mooi vind ik dit ook! Ik heb toevallig een oudroze muur en juist donkergroene gordijnen, dus ben ook fan van die combi :grin:

Mag ik vragen waarom je roze gordijnen een beetje spannend vind? Mooi juist toch! Ik zag bij ikea laatst van die roze velvet en vond het prachtig :heart_eyes:

Ik vind zelf een houten plank op zo’n donkere muur heel mooi en het breekt misschien een beetje (op een positieve manier), maar kan denk ik allebei.

1 like

Heeft iemand een suggestie voor verduisterende gordijnen (zonder te boren)? En eventueel dan ook voor een raam met ruit? (Dus kan dan niet in het kozijn zelf geplaatst worden, gezien er 4 ruitjes in zitten). Lekker duidelijk zo :sweat_smile:

Oh leuk dat jij die combinatie ook hebt! Ik weet niet hoe mooi ik roze zelf vind, dus dat vind ik spannend :smiley: maar ik ga denk ik eerst de muur verven en dan kijken hoe het voelt. Op dit moment heb ik helemaal geen verduisterende gordijnen, dus ik ga dit weekend de donkerblauwe gordijnen uit de woonkamer even proefhangen. Dan kan ik ook even kijken of heel donker misschien ook mooi zou zijn.

Ben het wel eens met @rodepaprika dat hout het inderdaad een beetje breekt… denk dat ik dat ga doen!

1 like

Ik denk ook dat roze gordijnen er heel mooi bij staan. En de plank dan hout laten zoals hierboven ook gezegd wordt.

1 like

Voor een kantoortje die ik met spoed moet inrichten ben ik op zoek naar de volgende dingen:

  • Vintage/ perzisch kleed/tapijt of andere oplossing om de saaie (bordeaux/bruin) kleurige vloerbedekking wat op te leuken. (het liefst een grote van minimaal 2 tot 5 meter bij … ? (kon me herinneren dat ze deze bij de action ooit hadden maar helaas niet meer in assortiment) ± 50 euro budget

  • Inpaktafel voor pakketjes, maar dan budget en wat meer fancy. Dus misschien een oud dressoir of tafel / kastje. (krijg het bij de kringloop en via marktplaats niet echt gevonden) Misschien heeft iemand een leuke ikea hack ofzo? ± 150 euro budget.

  • Andere tips zijn ook welkom! Wie weet vind iemand het leuk om online mee te zoeken, want voor mijn zijn het naast bovenstaande al zoveel keuzes dat het ff op me af komt :sweat_smile:

Okee, het is een hele lelijke foto, maar bedoel je zoiets?

en

Ik vind het leuk om mee te zoeken! Maar wat houdt een inpaktafel precies in? Wil je er omheen kunnen lopen? Wil je kastjes/laden onder de tafel? Etc.

Als je zoekt op ‘craft table’ op Pinterest zie je best veel opties. Maar dat had je vast al gezien.

thanks! Leuk :smiley:
Ik zoek indd een soort tafel/ bureau op werkhoogte (ongeveer 90 /100 cm) waar je aan kan staan om pakketjes in te pakken. onder de werktafel moet opbergruimte komen voor het inpakmateriaal, schaar, plakband etc zodat je deze snel kunt pakken/opbergen.
Had ook deze gezien van de ikea, die vond ik erg mooi, maar vind het helaas te duur.

Thanks trouwens voor de zoekterm, op packing table kwamen geen leuke resultaten :wink:
De 3x3 kallax kan ik helaas niet vinden bij Ikea, misschien uit het assortiment… :frowning:

1 like

Nog even een update over de groene-muren-roze-gordijnen situatie: mijn vriend heeft dus ineens een mening… Hij vindt altijd alles prima, maar roze gordijnen bij groen vond hij ineens “zó 2015” :roll_eyes: maar goed, nu hebben we de donkerblauwe gordijnen uit de woonkamer opgehangen om te testen en dat is ook super mooi! Dus denk dat we die gewoon laten hangen en dan nieuwe blauwe voor in de woonkamer kopen haha.

3 likes

Ik denk ook dat het het handigste is als je nu een soort basis maakt zeg maar. En dat je dat dan kan uitbreiden als het nodig is en niet iets heel nieuws hoeft te maken/kopen, maar dat je er met het toevoegen van meer kasten etc, een grotere versie van maakt.

En zou je zo’n keukeneiland niet tweedehands kunnen vinden? Geen idee hoor, maar die zou natuurlijk wel ideaal zijn. Ben je zelf handig? Of heb je handige mensen in je omgeving? Misschien kunnen die je ook al een heel eind op weg helpen!

Ik heb de leren versie hiervan en heel blij mee

1 like

Ik heb hem nu een half jaar in het velvet groen en ik ben er heel blij mee. Hij is goed schoon te houden en zit heel fijn!

1 like

Ik heb weer een vraagje voor jullie. Dit is hoe de keuken met eethoek er nu uitziet. Er is nog een stoel onderweg en ik zit te denken aan een lamp van HK Living in wit of zwart.

Welke kleur vinden jullie er het best bij passen?

3 likes

Dat is ook nog iets om over na te denken. Ook bij een tafel van 150cm?

1 like

Ik zou knalgeel doen :smile: maar die zat niet bij de opties. Om als statement piece te hebben!

9 likes

Ik zou ook voor een kleurtje gaan of anders de witte

1 like

Ik zou wit kiezen!

1 like

Leuke stijl!
Ik zou ook voor een kleurtje of wit gaan

1 like

Zwart of een kleurtje als tegenhanger voor al dat wit. Twee lampen lijkt me wel teveel voor zo’n formaat tafel.

6 likes

Ik zoek een bijzettafel voor deze tafel die ik via marktplaats gescoord heb:

In combinatie met dit kleed:

en deze bank

iemand een idee? Het liefste dat ze een beetje kunnen overlappen zegmaar.

Zou idd ook voor zwart of kleur gaan. En 1 of 2 hangt lijkt me af van hoe groot de lamp is.

2 likes