Interieurtopic

Iemand? :cold_sweat:

Hebben mensen deze deurgreepjes van een webshop oid? Ik wil ze in een donkerdere kleur bruin en zie dat op heel veel plekken maar weet niet of dat beetje kwaliteit is of goede webshops

Hier ook nog een vraagje naar jullie ideeën! Ik ben nu sinds 2 maanden verhuisd en alles van interieur waar we geld voor hadden en zeker van waren hoe we het wilden, staat er nu. Maar nu komen d moeilijke aankopen nog. En het eerste daarvan is een salontafel :stuck_out_tongue: . Vorige week hebben we een prachtige salontafel combinatie gezien maar ik vrees dat het niet past in de zithoek door onze chaise longue. Iemand een idee?

onze woonkamer

PS: je krijgt een gratis blik op de kat des huizes

De salontafel combinatie

5 likes

Wat zijn de afmetingen van de overgebleven ruimte bij de bank en van de tafel? Op foto’s komt hij inderdaad veel te fors over. Ik zou dan één van de twee tafels (de ronde) doen. Ook omdat ik een grote salontafel zelf ook vaak onnodig vind.

Prachtige bank!!! Sorry geen tips maar wat een kleur, echt heeel mooi

3 likes

Ik zou ook alleen de ronde doen.
Je kan nog even kijken hoe groot de tafels precies zijn en dit met stukken papier uitmeten en op de grond leggen, zodat je een beter beeld hebt hoe groot het dan is.

Weet je de afmetingen van de nieuwe tafel? Ik kreeg laatste de tip die dan op de grond uit te leggen met kranten/folders om te zien hoeveel ruimte er overblijft.

1 like

Wauw, prachtige combi van die bank met dat grijze kleed! Ik denk dat de tafel er goed bij past, maar zou inderdaad ook alleen voor de ronde gaan. Anders wordt het te groot lijkt me, maar je kunt het even uitmeten zoals hierboven al is gezegd.

1 like

qua vorm lijkt het e wel goed, ik was ook direct aan het denken dat een serie salontafels waar ik op het werk mee bezig ben, zo twee ronden die overlappen en iets verschil in hoogte lijkt me goed passen, dat houdt het ook zachter dan zo een rechthoekige vorm vind ik zelf.

2 likes

Mooi! Waar heb je deze gekocht?

1 like

Thanks! :blush: hier: https://www.wonenmetlef.nl/nl/tv-meubel-silas-zwart-geborsteld-eiken-180x44x605c.html

2 likes

Hmm wat voor kleur kussens zou bij deze banken passen denken jullie? Ik moet nieuwe halen want heb maar twee kussens. Kleed en mandje ligt er normaal niet hoor, is tijdelijk voor de kat. Mijn meubels zijn allemaal dezelfde kleur als mijn salontafel. Verder heb ik roze accessoires.

Ik vind oranje (meer richting geel dan rood) hier wel mooi bij!

1 like

We moeten een nieuwe vloer voor onze slaapkamer, hij is 45m2 dus het moet goedkoop :stuck_out_tongue: We willen sowieso tapijt want het is lastige vloer met veel ongelijkheden. Het kleurenpalet is ongeveer zoals deze. Donkerblauwe en witte muren, witte en houten meubels. Mijn stijl is meer tijdloos, maar mn man houdt wel van kleurjtes en details. Maar ik denk dat we die vooral in de styling moeten doen en niet in zoiets groots als de vloer. Wat denken jullie? En ideeen voor een mooi tapijt wat niet te duur is? :smiley:

2 likes

Heel mooi! Gelijk benieuwd naar de rest van je inrichting

1 like

Ik heb voor in ons nieuwe huis deze tafel besteld

en ben nu op zoek naar een bijpassend eetbankje (vind de bijhorende bank te duur). Iemand toevallig een eetbank (1.60 breed) tegengekomen die hierbij zou passen?

41 likes

Geen tips maar wil even zeggen dat ik het een hele mooie tafel vind! :heart_eyes:

3 likes

Dankje! Ik ben ook sinds de dag dat we hem tegenkwamen helemaal verliefd op deze tafel

Ah super lief! Als het een beetje af is wil ik Wel wat foto’s in het ‘show je woonkamer’ topic zetten :see_no_evil:

Eerste keer dat ik echt mega tevreden ben over mn huisje!

1 like

Na 3 maand dubben eindelijk besloten welk vloerkleed ik wil, alleen zal deze eerste kleur mooi staan? Of toch grijs? Ben bang dat dat zo saai wordt.