Interieurtopic

Hier ook Decomode.
Het leggen was niet heel makkelijk. Ik heb het zelf niet gedaan maar het heeft wel veel tijd en moeite gekost. En er zaten een paar foute planken bij die er gewoon niet goed in wilden… Dus mocht dat gebeuren: leer van onze fout; pak een andere plank uit een ander pak en blijf niet uren proberen :’).

Verder lijkt de kwaliteit en kleur wel in orde! Ben er tevreden mee. Maar het ligt er nog niet zo lang in dus weet niet hoe lang het “goed” blijft.

Algemene vloerentip voor als je in het noorden woont. In Kampen zit luxury floors. Een enorme loods vol met vloeren van verschillende kwaliteit. Ze zijn ook best goedkoop en mega behulpzaam. Wij zijn daar uitiendelijk goed geslaagd en hebben een hele mooie vloer voor de helft van wat hij bij andere zaken kostte gekocht.

Hier heb ik ook m’n vloer vandaan! Ligt er nu een jaar in en ben tevreden.

Ik vind zwarte kozijnen ook zo mooi! Alleen ben bang dat ik er snel op uitgekeken ben en dan toch weer wit wil en ja ál dat werk voor niets en het dan nog een keer moeten doen zie ik écht niet zitten🙈

Weet iemand waar je zo’n (echte) zoutlamp kunt kopen in de winkel? Kan wel online bestellen maar koop het toch liever in real life. Het liefst in waxinelicht vorm.

ekoplaza

klinkt vooral alsof praxis zichzelf in de luren heeft laten leggen in contract met decomode

dat komt regelmatig voor, hebben je ouders een rechtsbijstandverzekering? Dan kunnen ze gewoon doorduwen en is de kans groot dat iemand uiteindelijk zal moeten betalen.

Heel mooi! Welke kleur heb je op de muur?

:dancing_women:‍♀

Ik heb wat nieuwe prints besteld op Desenio, blij met het resultaat! Voorheen waren het vooral heel veel plantenprints maar omdat we ook al zoveel planten in huis hebben vond ik het een beetje te veel groen.

Oh toch erover heen gelezen. Ik dacht al, had m eerder wel gelezen maar kon m niet meer vinden haha sorry!

Ik heb daar ook een restpartij laminaat gekocht voor ons appartement. No nonsense communicatie, snelle service en een supermooie vloer voor echt een prikkie. Het is écht een aanrader :+1:

Heeft iemand een idee voor het opbergen van schoenen in een smalle hal? Onze hal is 1,5m breed en nu liggen de schoenen maar los op de verwarming (daarboven is de kapstok dus daar kunnen we ook niet veel opstapelen ofzo) en eigenlijk door heel de hal verspreid en ik word er knettergek van. Boven hebben we wel een schoenenrek staan maar die vind ik spuuglelijk en past ook niet in de gang. Probeer wel vaak schoenen mee naar boven te nemen maarja in de praktijk gooi je bij thuiskomst gewoon je schoenen uit in de gang.

Dit is de tekening van de gang, er is ook geen vrije hoek oid vrij want de trap naar boven is er ook.

Misschien kan je iets met de trap doen?

Bijvoorbeeld:

Hmmmm, goed idee! De kleine trap (2 treden ook echt) is een los houten opstapje, wellicht kan mijn vader iets maken. Thanks!

Onze nieuwe tafel is binnen! Maar nu twijfelen we over wat voor stoelen er mooi bij staan. Hebben jullie tips?
En wat vinden jullie van de stoelen die er nu bij staan?

Thanks! Er moet idd nog wel wat decoratie bij.
We hebben een nieuwbouwhuis en die keuzes maken is steeds zo moeilijk… Ik weet soms echt niet hoe ik het moet aanpakken.
Een lamp is het volgende dilemma.

We gaan volgend weekend met de tuin beginnen en ik heb er zo’n zin in! Wordt echt een tuin-tuin (veel bloemen, groen, gras). Ben nu op zoek naar stoeltjes en buitenkleed zoals op de foto🤩love it maar vind het te duur.

Ken je de ikea trones hack? heb drie ikea trones kastjes naast elkaar met een houten plank erop, kapstok erboven. Neemt weinig ruimte in en alle schoenen uit het zicht, perfection.

Haha ik ben gelukkig niet de enige. Ik kan me echt niet richten op alles tegelijk en ik twijfel overal over. Dat geeft dan weer stress… :sweat_smile: