Interieurtopic

Ik denk ook dat het het handigste is als je nu een soort basis maakt zeg maar. En dat je dat dan kan uitbreiden als het nodig is en niet iets heel nieuws hoeft te maken/kopen, maar dat je er met het toevoegen van meer kasten etc, een grotere versie van maakt.

En zou je zo’n keukeneiland niet tweedehands kunnen vinden? Geen idee hoor, maar die zou natuurlijk wel ideaal zijn. Ben je zelf handig? Of heb je handige mensen in je omgeving? Misschien kunnen die je ook al een heel eind op weg helpen!

Ik heb de leren versie hiervan en heel blij mee

Ik heb hem nu een half jaar in het velvet groen en ik ben er heel blij mee. Hij is goed schoon te houden en zit heel fijn!

Ik heb weer een vraagje voor jullie. Dit is hoe de keuken met eethoek er nu uitziet. Er is nog een stoel onderweg en ik zit te denken aan een lamp van HK Living in wit of zwart.

Welke kleur vinden jullie er het best bij passen?

Dat is ook nog iets om over na te denken. Ook bij een tafel van 150cm?

Ik zou knalgeel doen :smile: maar die zat niet bij de opties. Om als statement piece te hebben!

Ik zou ook voor een kleurtje gaan of anders de witte

Ik zou wit kiezen!

Leuke stijl!
Ik zou ook voor een kleurtje of wit gaan

Zwart of een kleurtje als tegenhanger voor al dat wit. Twee lampen lijkt me wel teveel voor zo’n formaat tafel.

Ik zoek een bijzettafel voor deze tafel die ik via marktplaats gescoord heb:

In combinatie met dit kleed:

en deze bank

iemand een idee? Het liefste dat ze een beetje kunnen overlappen zegmaar.

Zou idd ook voor zwart of kleur gaan. En 1 of 2 hangt lijkt me af van hoe groot de lamp is.

Hebben jullie wel eens zelf getegeld? Ik vind het erg leuk om sommige dingen in het huis zelf op te pakken en lees overal dat het goed te doen moet zijn (heel makkelijk vierkant vlak, met kleine vierkante tegels). Ben benieuwd of jullie daar ervaringen mee hebben?

Ik heb bij m’n ouders thuis de wc getegeld en het viel me echt heel erg mee. Ik deed het toen wel samen met een ander die het al eens eerder had gedaan, maar ik zou het denk ik ook wel in m’n eentje kunnen.

Edit: oja, ik had vooraf wel wat YouTube filmpjes gekeken. Vond ik wel fijn om wat meer van de techniek te leren (afkijken :stuck_out_tongue:)

Helemaal vergeten te reageren! Je kunt ze geloof ik bij meerdere webshops bestellen, maar wij hebben ze hier vandaan:

https://www.woononline.nl/catalogsearch/result/?q=Crazy

Ah tof! Ik heb ook al allerlei eigen huis & tuin en bouwmarkt filmpjes gekeken en vond het er niet mega uitdagend uitzien. Vandaar dat het plan ontstond. Heb eventueel ook wel iemand die ik zou kunnen oppiepen als alles misloopt dus ik denk dat ik het gewoon ga proberen!

In mijn nieuwe slaapkamer wil ik een heel donkergroene muur, een naturel kleur op de andere en heb ik een eikenhouten vloer.

afbeelding

afbeelding

Nu bedacht ik me dat ik natuurlijk ook nog gordijnen moet en zag ik toevallig vandaag deze gele veloursgordijnen bij de Hema, maar ben bang dat het misschien wat te heftig wordt. Wat denken jullie en hebben jullie misschien ideeen voor een andere kleur of stof?

Zou ervoor gaan met die gele gordijnen! Mooie combi zo met de muurkleuren en de vloer :smiley::+1:

Komen de gordijnen tegen het groen aan te hangen? In dat geval vind ik het zelf best heftig en zou ik voor donkerblauw of lichtroze gaan. Als ze niet tegen het groen hangen kan het prima vind ik!

Ja, komen tegen de muur. Houd alleen niet van blauw en roze in m’n interieur :grimacing:
En blauw en donkergroen zou ik nooit samen bedenken, maar ga even Pinterest checken hoe dat eruit ziet :ok_hand:t2: