Interieurtopic

Ziet er echt heel erg chique uit! Heb net van de week 5 liter Lush Indigo opgehaald voor onze hal en begin hierdoor weer te twijfelen

Ik vind blauw ook heel mooi! Heb tijdens het schilderen ook nog weer staan twijfelen of ik niet donkerblauw wilde, maar we hebben al veel blauw in de woonkamer en ik vond dit toch beter kleuren bij onze kapstok.

1 like

Ik zag vandaag bij de Flying Tiger deze lamp. Ik vind deze stijl van dan rijstpapier met bloesem heel mooi maar kan daar verder niets van vinden op google. Weet iemand waar ik zulke lampen kan vinden?


Denken jullie dat ik hiermee een kapstokje aan de muur zou kunnen bevestigen of wordt dat te zwaar als er jassen aangehangen worden?

Als ik af ga op de verpakking houdt zo’n klevende spijker 2 kg, tenzij je ze allebei ophangt, dan 4 kg. Het ligt er heel erg aan hoe veel jassen je er aan op wil hangen en wat voor jassen (een winterjas is zwaarder dan een dun zomerjasje).

Edit: maximaal 4 kg draagkracht voor een kapstok met daaraan jassen vind ik persoonlijk wel vrij weinig. De kapstok zelf telt ook mee in gewicht, dan is er daarna niet veel meer over voor de jassen. Ik vind het een gok.

1 like

Dit viel er bij mij al af toen ik 2 handdoeken er aan hing :sweat_smile:.

2 likes

Denk het niet. Ik heb de spijkervorm van deze en dat gaat met een fotolijst al lang goed, maar ik zou er niets zwaarders aan durven hangen. Daarnaast is een kapstok ook iets waar voortdurend dingen af en aan gehangen worden waardoor de kans dat het een keer naar beneden dondert toe neemt. Als dat gebeurd neemt ie mogelijk ook een stukje muur mee (ze zijn alleen probleemloos te verwijderen als je perfect de instructies volgt en aan t lipje trekt)

1 like

Ik heb er een paar ingelijste posters en een (lichte) spiegel mee opgehangen en dat gaat prima (zit ook ruim onder het maximumgewicht wat zo’n spijker aankan, maar een kapstok waaraan je weer vanalles gaat ophangen zou ik niet aandurven.

1 like

Thanks! En de rest ook! Toch maar gewoon boren dan :pensive:


Ik heb dit bed gekocht voor in ons nieuwe huis. Nu wil ik graag de pootjes geelgoud spuiten. Enig idee hoe ik dat het best kan doen? Via Google wordt ik niet veel wijzer: alleen ontvetten en dan spuiten of moet ik de pootjes echt opschuren?

5 likes

ik denk dat het zo ook wel gaat houden aangezien het geborsteld is

1 like

Dankjewel! Dan ga ik dat proberen.

Hebben jullie tips voor m’n inloopkast?
Binnenkort krijgen we sleutels van ons nieuwe huis en heb ik een inloopkast. We hebben nu inbouwkasten in ons huidige huis dus we moeten nog iets van kledingkasten hebben en ik dacht aan een beetje een low-budgetoplossing door 2 MALM-kasten vd IKEA naast elkaar te zetten en dan steigerbuizen aan de muur te maken voor het hanggedeelte (ik wil graag veel hangruimte). Maar ik twijfel of dat wel sterk genoeg is als ik die steigerbuizen alleen aan de muur vastmaak en niet richting de grond of het plafond.

Ik weet niet van welk materiaal het plafond is, of de buizen evt. daaraan kunnen hangen.

Hebben jullie tips/ideeen? Of kan ik toch beter een PAX-kast kopen?

zo mooi! waar is hij van?

Ah thanks! Ik twijfelde al of het niet heel stoffig zou worden. En Pax zonder deuren is ook nog wel een goed idee.
Ik vind die keuzes bij Pax-kasten alleen zo overweldigend haha.

1 like

Dankjewel! Hij is van Made, maar uitverkocht inmiddels.

1 like

Ik heb zelf deze en merk eigenlijk nooit dat mijn kleding echt onder het stof ofzo zit?

1 like

O, dat is ook handig! En goedkoop. Is het wel een beetje stevig?

Ja hangt bij mij best wel veel kleding aan en zit al twee jaar stevig.

1 like

Wij hebben een betonlook vinyl vloer en ik was eerst ook bang dat het bobbelig of plakkerig aan zou voelen maar hij zit er heel strak in en voelt absoluut niet plakkerig! We krijgen veel complimenten over de vloer!

38 likes