Interieurtopic

Zijn jullie misschien bekend met andere merken die kastjes zoals deze hebben? Andere kleur is ook leuk. Deze is van Kare Design.

17 likes

Zo mooi deze zeg!

1 like

ik zou vooral zoeken naar vintage kasten, daar vind je ook wel regelmatig zulke detaillering en ornament in

1 like

Weet iemand een site voor behangtrends oid? Wil mijn skyline muur gaan veranderen naar iets anders aanwezigs.

Ik heb met een vriendin die ripstoelen van Zuiver gekocht bij de Loods 5 outlet in Zaandam. Waren maar €49, allerlei verschillende kleuren. Misschien een tip! Is het reizen wel waard. Konden zelfs wat afdingen :wink:

Edit; zie nu pas dat je al stoelen hebt. Haha, had niet goed verder gelezen.

3 likes

Ik mag binnenkort een huis helemaal vanaf scratch inrichten, alles mag nieuw!!
Ik ben angstig en enthousiast tegelijk, ik wil het meteen goed doen, maar ik vind zoveel dingen mooi/leuk dat ik bang ben dat ik stijlen door elkaar ga gebruiken en het op een gegeven moment niet meer uit ziet.

5 likes

Persoonlijk hou ik toch van ‘dichte’ inloopkasten, dus ik zou voor PAX kasten gaan. Ik vind het er anders snel rommelig uit zien.

1 like

Mijn vriend heeft geen mening, mijn huis is zo mooi geworden :heart:

Nou ja, hij heeft wel een mening, maar niet een sterke en daardoor mag ik alles altijd en dan zegt ie achteraf dat ie het mooi vindt.

13 likes

Nee nog niet! Ik moet mn plinten nog steeds verven en terugplaatsen en mn luxaflex nog vervangen voor een rolgordijn. Oh en mn tv nog ophangen en nog 2 plankjes, oké ik ben gewoon nog niet klaar.
Zal binnenkort wel even foto’s maken, de slaapkamer is ook veel verder af inmiddels.

4 likes

Sorry, kom ik alweer met een vraag.
Onze slaapkamer in het nieuwe huis heeft ook een extra stuk voor een inloopkast.
Nu nemen wij gewoon de kasten van het oude huis mee en wil ik een extra slaapkamer gaan gebruiken als inloopkast.
Iemand een idee wat we dan met deze ruimte kunnen gaan doen? Het lastige is dat het een donker stukje is.
.slaapkamer
Hier even een plattegrondje van de slaapkamer.

Is die outlet verder de moeite waard? Ik twijfel om erheen te gaan vanwege de reistijd, maar heb wel megaveel huisspullen nog nodig

Waar is dat blauwe kastje van?

1 like

Ik denk juist heel goed. Vind het vrij neutraal dus als je deze stijl kleed eroverheen gooit ben je een eind.
En wat ook helpt voor het nonchalante bohemian gevoel (en gelijk wat meer vloer bedekt) is wat kleedjes layeren.

1 like

Je vroeg het niet aan mij haha, maar dat is de fabrikor van ikea als ik het goed kan zien

2 likes

Die outlet zit eigenlijk tegen de achterkant van de gewone winkel aan. Er zitten meerdere grote winkels, ook een grote kringloop. Ik vond het wel leuk om te kijken. In die outlet zie je vooral heel veel eettafel stoelen, andere stoelen, een paar banken. Alles heeft wel een klein mankementje hier en daar, bijv. een klein vlekje. Wanneer wij volgend jaar verhuizen wil ik sowieso kijken voor stoelen en accessoires. Vond het wel leuk!

1 like

hoe ga je de ruimte verder indelen? ik zou er iets van een leeshoek of dergelijke van maken waar je lekker rustig kan zitten, eventueel een zitbank maken en vol leggen met kussens en een matras voor comfort

1 like

@En_17_Anderen haha thnx! Hou ook wel van een schoon huis, kan niet goed tegen rommel.

@TantePollewop die is inderdaad van Ikea! Heb wel de pootjes korter gemaakt want anders kwam hij boven het muurtje uit.

3 likes

Een mooie kaptafel voor je make-up? Met een mooie stoel en verder nog leuk aankleden natuurlijk.

1 like

Wij hadden hetzelfde, precies de kleur van jouw plaatje. Op zich ben ik er wel blij mee omdat de hele verdieping dezelfde vloer heeft. Is ook netjes gelegd en was nog niets gesleten. Maar het is niet per se mijn smaak. (Wel heel fijn: je ziet er niets op :sweat_smile: ik heb donker haar waar niet tegenop te stofzuigen valt en in dit huis zie ik er niets van haha.)

Wij hebben een laagpolig geweven kleedje liggen. Ook hebben we witte gordijnen waardoor het heel licht is op de slaapkamer. We hebben 2 ramen en een balkondeur maar hebben gordijnen over de gehele wand van boven tot beneden. Maakt het rustig en licht. Dressoir en nachtkastjes zijn ook wit en dat maakt het ook allemaal wat lichter. Ik “zie” nu het grijze niet meer eigenlijk. Ben er nu wel aan gewend.

1 like

Tegen de lange muur komt ons bed met nachtkastjes ernaast. Dit vind ik wel een leuk idee! Ga ff kijken hoe ik uit kom qua ruimte, bedankt voor de tip! En @ClaireCharlotte dit vind ik ook een goed idee, thanks!

2 likes