Interieurtopic

Ik vind die gele wel gaaf, maar zelf zou ik toch voor iets neutralers gaan zoals bijvoorbeeld op de eerste foto. Of zoals het bedframe op de tweede foto. Volgens mij zijn er van dat soort stof ook gordijnen.

Hebben jullie tips voor een bijpassend vloerkleed? Het liefst wil ik royalblauw maar dat ziet mn vriend niet zitten :confused:

Jaaa mooi! Zie ergens hierboven onze slaapkamer. Groen en oker party!

ik zou iets in deze stijl kiezen

Iemand leuke ideeën om een balkon (huur-appartement) mee op te fleuren, en met name de vloer?

Ik zat te kijken naar een vlondervloer, maar deze is nog best prijzig (20 euro voor 1m2) -> ons balkon is rond de 6,5m2.

Een buitenkleed?

Ik wist niet dat dat bestond :flushed:
Thanks!

Jaaa wil ik ook! Maar we weten niet of we na de zomer hier nog blijven wonen, vandaar de twijfel over de kosten :stuck_out_tongue:

Net even gezocht en online voor 20 euries een goede deal gevonden voor vlondervloer. Oh yeah :sunglasses:

Oh mag ik vragen waar? Wij kunnen alleen maar hele dure vinden.

JYSK! Wel het goedkoopste van het goedkoopste, maar we gaan het zien.

Ahja daarmee kwamen we alsnog op 200€ uit voor ons balkon :cry: Gaan toch maar voor een vloerkleed. Ben benieuwd hoe jullie balkon wordt!

Of wacht! Is het per tegel 30x30cm? Vind die site zo onduidelijk. Ik dacht per 9 tegels namelijk…

Een tegel is idd 30 x 30 cm! Dus ik heb het zo uitgerekend:
Ik heb een balkon van 6m2, een tegel is rond de 0,9m2 x 9 tegels = 8,1 m2.

30 cm x 30 cm = 0,09m2, niet 0,9. Sorry to burst your bubble…

Fuuuck. Snel annuleren dan maar. Dan houdt het op :sob:
Dankjewel dat je het nog even zei :wink:

Iemand? :cold_sweat:

Hebben mensen deze deurgreepjes van een webshop oid? Ik wil ze in een donkerdere kleur bruin en zie dat op heel veel plekken maar weet niet of dat beetje kwaliteit is of goede webshops

Hier ook nog een vraagje naar jullie ideeën! Ik ben nu sinds 2 maanden verhuisd en alles van interieur waar we geld voor hadden en zeker van waren hoe we het wilden, staat er nu. Maar nu komen d moeilijke aankopen nog. En het eerste daarvan is een salontafel :stuck_out_tongue: . Vorige week hebben we een prachtige salontafel combinatie gezien maar ik vrees dat het niet past in de zithoek door onze chaise longue. Iemand een idee?

onze woonkamer

PS: je krijgt een gratis blik op de kat des huizes

De salontafel combinatie

Wat zijn de afmetingen van de overgebleven ruimte bij de bank en van de tafel? Op foto’s komt hij inderdaad veel te fors over. Ik zou dan één van de twee tafels (de ronde) doen. Ook omdat ik een grote salontafel zelf ook vaak onnodig vind.